Verkeerde keuken geleverd
verkeerde keuken geleverd niet te geloven ,heeft iemand dit al eens mee gemaakt ?
Kijk je elke dag naar een keuken die je niet eens uitgezocht hebt en voor veel geld balen zeg
Heeft u de verkeerde keuken dan ook nog echt laten plaatsen? Kan me niet voorstellen dat u er dan niet over in conclaaf bent gegaan met de keukenboer. Of heeft u een "vergoeding" gekregen voor de fout?
de eerste keer dat de keuken geleverd werd ,zeiden de bezorgers hij mag niet eerder naar binnen voordat hij betaald is is zei oke ,maar dan wil ik wel even kijken of alles klopt en spoelbak was goed fornuis was goed en de grepen waren niet goed ,wat nu bellen met het hoofdkantoor ik wou geld achterhouden tot dat er nieuwe grepen geleverd werden en die dan betalen ze vonden het niet goed keuken werd weer mee genomen na veel mails en telefoontjes geen reactie 5 weken zonder keuken gezeten ik zei breng hem maar en betaal hem ,en kijk dan wel verder toen bleek ook nog de verkeerde fronten te spoelbak gat is te groot blad is ontzettend dof fronten moesten vezaagt worden omdat de afmetingen niet klopten al met al allemaal elende stuur mails en gewoon geen reactie
Ook ik begrijp het niet. U neemt hiermee toch geen genoegen!? Waarom hebt u de werkzaamheden af laten maken? Hebt u geprotesteerd? Enz. enz. Geef meer informatie, dan pas kan er iets zinnigs worden gezegd.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
de eerste keer dat de keuken geleverd werd ,zeiden de bezorgers hij mag niet eerder naar binnen voordat hij betaald is is zei oke ,maar dan wil ik wel even kijken of alles klopt en spoelbak was goed fornuis was goed en de grepen waren niet goed ,wat nu bellen met het hoofdkantoor ik wou geld achterhouden tot dat er nieuwe grepen geleverd werden en die dan betalen ze vonden het niet goed keuken werd weer mee genomen na veel mails en telefoontjes geen reactie 5 weken zonder keuken gezeten ik zei breng hem maar en betaal hem ,en kijk dan wel verder toen bleek ook nog de verkeerde fronten te spoelbak gat is te groot blad is ontzettend dof fronten moesten vezaagt worden omdat de afmetingen niet klopten al met al allemaal elende stuur mails en gewoon geen reactie ga morgen een aangetekende brief sturen
Wanneer zo blijkt weer U de leverancier niet vertrouwd de eerste keer waarom dan wel de tweede keer. U lijkt bijzonder paniekerig. Neem dan een onafhankelijke adviseur. U behoeft in geen enkel geval zonder dat de keuken is geplaatst vooraf te betalen. Echter heeft U op schrift - en dat betwijfel ik- welke keuken er zou moeten worden geplaatst. Kleur van deuren handgreep plaats van een spoelbak, te integreren apparatuur merk type enz. U lijkt niet echt op de hoogte maar had dat kunnen vastleggen in de leveringsvoorwaarden van uw zijde. Mvrgr.
Zelf al eens een keuken gekocht Mat Matheij ?? het was mijn eerste keer en ook de laatste keer, De klant is geen koning meer regels en regels als je je handlekening gezet hebt begind de elende .Wist niet dat het tegenwoordig er zo aan toe gaat met een keuken kopen je bent gewoon een nummer !!
Geen reactie meer van vraagsteller ....
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
Vandaag toch nog wel. Dezelfde reactie als de TS mij schreef. Probleem is dat, ik in ieder geval, niet meer zie of er iemand gereageerd heeft op "antwoord in antwoord". U heeft het waarschijnlijk ook niet meegekregen. Nu komt er wel een berichtje binnen, op dit moment. Dus zou u het nu ook kunnen lezen.
Oh, ik ga even kijken. Bedankt.
Wilt u soms weten wat u nu moet doen? Dit forum heet VRAAG en beantwoord.........(!).
Schriftelijk kunt u een klacht indienen, dat u een andere keuken heeft staan dan in de winkel is uitgezocht.......en voor uzelf overleggen of u deze keuken wèl wilt houden wanneer er bij voorbeeld 50% korting wordt aangeboden door de keukenboer.
Indien u wilt rondtoeteren dat de keukenboer een verkeerde keuken heeft geplaatst is het erg toevallig dat hij past, dus zal eerder de kleur afwijken van uw eerdere keuze.....foutje bij de bestelling al ontstaan soms? en u heeft dat zelf getekend.....
U geeft ons hier een puzzle waarvan te veel stukjes ontbreken om goed te kunnen reageren.
Probeer het nog eens en noem ook de naam van de keukenboer erbij......(?).
Wel dat moet zij mogelijk niet doen. Want de vraag lijkt erop dat het geheel bij eerste levering behalve de handgrepen wel voldeed aan overige eisen. Dan ga je niet het geheel terugsturen. Dom gewoon. Mvrgr.
door marga11000 25 Apr 2016 om 21:00 in reactie op de vraag van tenormin:
de eerste keer dat de keuken geleverd werd ,zeiden de bezorgers hij mag niet eerder naar binnen voordat hij betaald is is zei oke ,maar dan wil ik wel even kijken of alles klopt en spoelbak was goed fornuis was goed en de grepen waren niet goed ,wat nu bellen met het hoofdkantoor ik wou geld achterhouden tot dat er nieuwe grepen geleverd werden en die dan betalen ze vonden het niet goed
keuken werd weer mee genomen na veel mails en telefoontjes geen reactie 5 weken zonder keuken gezeten ik zei breng hem maar en betaal hem ,en kijk dan wel verder toen bleek ook nog de verkeerde fronten te spoelbak gat is te groot blad is ontzettend dof fronten moesten vezaagt worden omdat de afmetingen niet klopten al met al allemaal elende stuur mails en gewoon geen reactie.
Zou u misschien een punt achter elke zin kunnen zetten? Zo is het nauwelijks te lezen.
En verder: u moet niet blijven aanmodderen met emails. U moet het bedrijf per aangetekende brief in gebreke stellen en sommeren om alsnog binnen 30 dagen alle problemen (die u in detail moet opsommen) op te lossen door vervanging of reparatie.
En kondig in de ingebrekestelling ook aan: Bij gebreke daarvan ontbind ik reeds nu voor alsdan de overeenkomst, maak ik aanspraak op terugbetaling en zo nodig de wettelijke rente. En zo nodig zal ik rechtsmaatregelen laten nemen, waarvan de kosten ook op u verhaald worden.
Omdat het een consumentenkoop betreft (dus als u als particulier hebt gekocht) ligt de bewijslast de eerste zes maanden bovendien niet bij u, maar bij de verkoper.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
Dankje voor je antwoord , ik ga er mee bezig !
@Marga11000 ,
Lees deze informatie eens door , zie ook voorbeeldbrief , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/huis-tuin/vloer-keuken-meubel/ondeugdelijke-keuken-meubel
Graag gedaan. En schakel zo nodig een jurist in.
Groet,
Monique Doomernik
@uwjurist, ik respecteer werkelijk iedereen, maar uw antwoord "schakel zonodig een jurist in"; is dit comme il faute? Als advocaat op een consumentenforum? U 'krijgt' al een platform voor uw juridische vaardigheden: ik vind wel dat er aan dit soort inzendingen, over deze "tip" b.v. een verbod moet worden gesteld. U werkt gratis mee aan deze en AVRO-TROS site maar ga me in gemoede afvragen of u aan 'stille' klantenwerving doet doet. Is geheel niet naar bedoelt, maar toch, als ik zo alle reglementen lees bent u kennelijk bij de redactie van Kassa de witte raaf die het wel mag schrijven.
Wat een nare en onterechte insinuaties weer. Iedereen mag adviseren om zo nodig juridische hulp in te schakelen en ik niet? Kom nou. Ik verwijs in voorkomende gevallen ook naar een deurwaarder, een meubelexpert, een loodgieter enz. En net als nu noem ik nooit een naam van een persoon. Hooguit verwijs ik naar (de sites van) de Raad voor Rechtsbijstand (van de overheid), of de Kbvg (Nederlandse Koninklijke Beroepsorganisatie van Gerechtsdeurwaarders), brancheorganisaties etc.
De deurwaarder hier mag zeker ook niet adviseren een deurwaarder in te schakelen? Ik krijg hier helemaal niets, ik geef hier alleen.
door Mat Matheij 26 Apr 2016 om 23:43
222 Antwoorden / 1 Vragen
In hoeverre wijkt de keuken af van het gevraagde. U suggereert dat het gaat om een totaal niet besteld ander model. Dat blijkt NIET het geval. U overreageerd duidelijk. Val dan dit forum hier niet mee lastig. Mvrgr.
222 Antwoorden / 1 Vragen
Wanneer zo blijkt weer U de leverancier niet vertrouwd de eerste keer waarom dan wel de tweede keer. U lijkt bijzonder paniekerig. Neem dan een onafhankelijke adviseur. U behoeft in geen enkel geval zonder dat de keuken is geplaatst vooraf te betalen. Echter heeft U op schrift - en dat betwijfel ik- welke keuken er zou moeten worden geplaatst. Kleur van deuren handgreep plaats van een spoelbak, te integreren apparatuur merk type enz. U lijkt niet echt op de hoogte maar had dat kunnen vastleggen in de leveringsvoorwaarden van uw zijde. Mvrgr.
@uwjurist inhoudelijk ben ik het helemaal met u eens, maar het is onnodig tot 2x toe een reactie van een ander te kopiëren. Dat geblaat hoeven we niet 3x te lezen, en uw reactie wordt er onduidelijker door!
tssssssssssssssss
23 april was mijn vraag of iemand het al eens meegemaakt had ,dat er een verkeerde keuken was geleverd .
En hoopte op een antwoord ,ik was hier dan ook voor de eerste keer op deze side en wist nog niet hoe alles in zn werk ging .
Maar wat een geneuzel zeg ,het word er niet vrolijker op
En wil ook nog even zeggen dat ik geen reacties van anderen kopieer
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer