ev
door evdv Oct 11, 2010 om 19:42
Huishouden & energie

Wefashion klacht

(Potentiele) klanten let op wanneer je wat gaat bestellen bij WE.nl of wefashion.nl

Eind augustus een bestelling gedaan via wefashion.nl van iets meer dan 400 euro, dit moest vooruit betaald worden, zo gezegd zo gedaan via Ideal

De kleding die besteld was voldeed niet en heb dit retour gestuurd.
Deze bestelling is op 8 september retour geboekt en toen is er een refund aangevraagd bij de financiele administratie van wefashion.
Vanaf die datum zou wefashion volgens hun eigen algemene voorwaarden binnen 30 dagen de refund gaan uitbetalen dus uiterlijk 8 oktober.

Op 27-9 had ik nog geen geld ontvangen dus maar eens een mail gestuurd naar de klantenservice van wefashion.
Bericht terug ontvangen dat de refund op 8 september aangevraagd was en dat wefashion 30 dagen de tijd had om eea terug te storten.
In mijn ogen vind ik de maximale terugbetalingstermijn hanteren niet handig, klanten worden geirriteerd wat weer klanten gaat kosten.
Wat is er nu makkelijker en klantvriendelijker om bijvoorbeeld binnen 5 tot 10 dagen het geld terug te storten?

Ik bestel met regelmaat wat bij Bol.com, keurig bedrijf, die hanteren een terugbetalingstermijn van 5 dagen en binnen 2 dagen staat het geld er weer op, zo hoort t!

Daarna nog een aantal keer mail en telefonisch contact gehad maar geen geld ontvangen.
Afgelopen vrijdag 8 oktober wederom wefashion gesproken, de 30 dagen waren voorbij en het geld stond nog niet op de rekening.
De beste meneer zou alles uit gaan zoeken en vandaag terug gaan bellen want wat er nu aan de hand was dat kon niet in zijn ogen!
Hij heeft niet gebeld natuurlijk want daar zijn ze goed in om klanten in het ongewisse te laten..
Zelf maar weer gebeld, de meneer was telefonisch in gesprek maar zo zij een collega, hij zou direct terugbellen....
Uiteraard niet gebeld

Vanavond wederom maar weer gebeld en toen kwam de aap uit de mouw!
wefashion heeft een intern probleem met het computersysteem, dit is al weken bekend maar de financiele administratie heeft vorige week pas actie ondernomen!
Het is een technisch verhaal maar er zijn problemen met de aangevraagde refund betalingen van bestellingen die met een credit card zijn gedaan?
Aangegeven bij de dame van de klantenservice dat ik met Ideal heb betaald maar die hoorde er waarschijnlijk ook bij..

Gevraagd om de betalingen handmatig terug te gaan betalen naar de gedupeerde klanten maar dat doen ze niet want dan zou het voor kunnen komen dat er wellicht dubbel terugbetaald gaat worden.
Dussssssss: omdat wefashion momenteel een intern probleem heeft met het computersysteem kunnen de klanten barsten!
De dame aan de telefoon kon niet vertellen wanneer ik mijn geld wel terug ga krijgen

wefashion is in gebreke omdat ze niet binnen 30 dagen hebben terugbetaald, ik weet niet wanneer ik mijn geld terug ga ontvangen dus ga morgen mijn rechtsbijstandverzekering contacten want dit pik ik niet!

Ik bestel in ieder geval NOOIT meer wat bij wefashion, in mijn ogen is dit een waardeloos bedrijf die de klanten laat stikken omdat ze zelf intern hun zaakjes niet op orde hebben!

464 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2010 om 11:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

evdv

Het is een prima zaak dat je hier jouw ervaringen met deze shop beschrijft. De praktijken zoals in jouw bericht verwoord kunnen echt niet door de beugel. Op deze wijze kunnen dan andere consumenten beter en bewuster beslissen of ze wel of geen zaken met dit bedrijfje willen doen.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2010 om 11:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

read schreef op dinsdag 12 okt 2010, 11:00: evdv

Het is een prima zaak dat je hier jouw ervaringen met deze shop beschrijft. De praktijken zoals in jouw bericht verwoord kunnen echt niet door de beugel. Op deze wijze kunnen dan andere consumenten beter en bewuster beslissen of ze wel of geen zaken met dit bedrijfje willen doen.

ReadAC.


Zo is dat, ieder mag voor zichzelf beslissen, ik bestel in ieder geval daar nooit meer!

Vanochtend nog even mijn rekening gechecked, wefashion heeft nog steeds niet betaald.

Heb vanochtend mijn rechtsbijstandverzekering Arag telefonisch gesproken, ook zij vinden de praktijken van wefashion onbehoorlijk.
Arag heeft mij het advies gegeven nog 2 dagen te wachten en indien er dan nog niet betaald is dan gaat Arag voor mij aan de slag.
Heb wefashion dit bericht via mail, we wachten af....

ve
door verwijderd - Oct 13, 2010 om 17:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wefashion heeft vandaag eindelijk betaald!

Eens maar nooit meer daar besteld!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer