Ri
door Rick Veneman Feb 18, 2016 om 14:40
Vakantie & reizen

Ik wil graag wat weten over Spotrreis

Hoe betrouwbaar is spotreis

1881 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 18, 2016 om 14:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt die naam natuurlijk ook zelf op Google intikken en dan zoeken. Maar lees hier, niet aan beginnen.

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vakantie-reizen/wie-heeft-ervaring-met-spotreis-eu-het-is-een-abonnement-voor-199-per-jaar

aurora1
door aurora1 - Feb 18, 2016 om 16:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt zelfs bij "Zoek een vraag" (aanklikken) Spotreis intikken in het zoekvakje.

spotreis
door spotreis - Mar 4, 2016 om 21:48
7 Antwoorden / Vragen

Hoi Rick,

Een andere forum gebruiker stelde dezelfde vraag, dus vandaar hetzelfde antwoord :-)

Als ik jouw vraag namens ons probeer te beantwoorden is het toch een beetje 'wij van wc eend, adviseren wc eend'.

Natuurlijk begrijp ik dat je liever van mede-forumgebruikers verneemt of wij betrouwbaar zijn.
Desalniettemin probeer ik zo kort mogelijk te reageren op je bericht.

Wij achten onszelf zeer betrouwbaar. We zijn een Nederlands bedrijf (gevestigd in Haarlem) en zijn heel open in onze communicatie.
We hebben een gratis (lokaal nummer) helpdesk en reageren altijd op vragen via internet of e-mail.
Ons doel is vakantie voor mensen weer betaalbaar/haalbaar te maken, dat is waar wij het voor doen.
Ongeacht of je wel of geen klant van ons bent/wordt, hoop ik dat je een goed gevoel bij ons hebt.
Mocht je vragen hebben, dan staan we je meer dan graag te woord (023-3021717 / vragen@spotreis.eu).

Met vriendelijke groet,
Webcare Spotreis

Do
door Dondersteen1962 - Mar 9, 2016 om 15:02
6 Antwoorden / Vragen

Niet betrouwbaar, ze boeken zo maar geld van je rekening zonder overleg en zonder dat je een mail of aanbieding hebt gezien die ze beloofd hadden.
Ze komen betrouwbaar over en reageren op de mail, maar er zit voor mij persoonlijk een luchtje aan.

Groetjes,
Wilma

fr
door frasmema - Jun 3, 2016 om 20:26
2 Antwoorden / Vragen

Hoe de reizen zelf zijn weet ik niet maar ze bieden niet wat ze beloven.

Dit bedrijf biedt reizen aan voor 199 euro. Maar als je vervolgens wil boeken dan komt er even 250 euro aan luchthaven toeslag bij op. Terwijl ik specifiek gevraagd had of er nog verborgen kosten waren. Dat was niet zo behalve dan de verblijfskosten.
Ook hebben ze ZEER beperkte datums en reizen waarop je weg kan.
Dan annuleer je de boel binnen de tijd en nu boeken ze zomaar het geld van je rekening.
Dus mijn advies NIET doen.