St
door Stefan otte Jul 4, 2016 om 10:24
Vakantie & reizen

Koffers achtergebleven in spanje

Koffers van alle passagiers zaterdag in barcelona achter gebleven vanwege staking.  vluchtnummer hv6062.
Transavia net gebeld en er word doodleuk verteld dat we dat zelf moeten regelen.
Niemand schijnt iets te weten bij transavia.
Vriendelijke groet stefan otte

8567 8 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jul 4, 2016 om 10:54
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Stefan Otte ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels..

https://www.consuwijzer.nl/vakantie-vrije-tijd/vliegreizen/mijn-bagage-te-laat-kapot-kwijt-wat-moet-ik-doen

Neem contact op met Transavia via dit formulier ,

https://service.transavia.com/app/ask_start

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/luchtvaart/vraag-en-antwoord/wat-moet-ik-doen-als-ik-een-klacht-heb-over-een-luchtvaartmaatschappij

Neem ook eens contact op met ILT ,

Bellen

U kunt bellen met 088 489 00 00. Wij zijn via dit telefoonnummer op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur bereikbaar.
Om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren, worden telefoongesprekken incidenteel opgenomen.

Melden

Wilt u een melding doen of een bestaande melding aanvullen? Doe dit dan via de meldingenpagina.

Heeft uw melding spoed? Bel dan eerst 088 489 00 00. Via dit nummer zijn wij voor spoedmeldingen 24 uur per dag bereikbaar.

koekeloer
door koekeloer - Jul 4, 2016 om 13:19
562 Antwoorden / 18 Vragen

Wat is nu uw vraag ?

dokun
door dokun Jul 4, 2016 om 13:29
152 Antwoorden / 0 Vragen

Snapt u die echt niet of doet u maar alsof...?

marita5
door marita5 Jul 4, 2016 om 15:04
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@koekeloer , lijkt mij duidelijk wat de vraag is . als u de bagage moet ophalen in Barcelona doet u dat dan ? of koekeloert u alleen maar ;-)

pr
door prawo - Jul 4, 2016 om 13:24
15 Antwoorden / 1 Vragen

Los van wat formeel kan: ik zou een claim indienen bij Transavia wegens vermiste baagage. En ook bij je reisverzekeraar.

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2016 om 13:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Fijn dat je ons dat mededeelt. ;-)

Is natuurlijk een rare zaak. Transavia dient te zorgen dat de bagage afgeleverd wordt.
Aan de bel trekken dus!
www.klachtenkompas.nl
www.klacht.nl

jo
door jorisw - Jul 4, 2016 om 14:30
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik gok er op dat er hier sprake is van miscommunicatie.

ha
door halex - Jul 4, 2016 om 21:00
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Lijkt me sterk dat Transavia u heeft gezegd dat u zelf uw koffers maar moet halen. Als er op dit moment sprake is van een staking, kan ik me voorstellen dat het voor Transavia nog niet duidelijk is hoe ze dit gaan oplossen. Allereerst moet de staking voorbij zijn. En dan moet er ook een goede gelegenheid zijn om de koffers op te halen.

karelstromph
door karelstromph - Jul 5, 2016 om 02:59
95 Antwoorden / 5 Vragen

Als het goed is heb je ingechecked en een bagage tag gekregen. Je gaat daarmee naar Transavia en eist je koffer op. Krijg je het niet, dan dienen ze een vergoeding te betalen. Sterkte ermee, Karel

tenormin
door tenormin - Jul 5, 2016 om 05:22
16847 Antwoorden / 108 Vragen

U heeft vast ook een bagage tag gekregen. U hoeft het dus zoverre te regelen dat u de gegevens van wat er op de tag staat, in te vullen. @Koekeloer wil blijkbaar 'geinig' zijn. Maar uw bagage is verzekerd: dat niemand bij Transavia u een antwoord kan geven is, uiteraard, onacceptabel. Want dat weten ze best. Dus @marita5 advies opvolgen. Hoop dat u snel uw spullen terug heeft. (En een goede reisverzekering als alles pleite lijkt te zijn).