Kras busreis
Vrij recent met de Firma Kras Ammerzoden een bus reis gemaakt van 12 dagen . Zijn er leden die ervaringen hebben opgedaan met deze Firma ?
Hallo Zoekster ,
Naast enorm wat problemen tijdens deze reis , is de terugkoppeling op mijn aangetekend schrijven na twee weken nog niet gebeurd . dus is mijn vraag in eerste instantie ? Hoe gaat Kras met klachten om .
Groet Astoria
Hallo astoria,
Neem aan dat je het volgende gelezen hebt:
Klachten
Ondanks al onze inspanningen is het toch mogelijk dat u een gerechtvaardigde klacht meent te hebben.
Indien u tijdens uw vakantie een fout of een onvolkomenheid constateert, dan wordt van u verwacht dat u daarvan meteen melding maakt bij de chauffeur, reisleiding of accommodatiehouder. Als uw klacht ter plaatse niet naar tevredenheid wordt opgelost, dient u meteen contact op te nemen met de afdeling Consumentenbetrekkingen in Ammerzoden via 073 - 5 999 777. Dit telefoonnummer is niet beschikbaar voor vragen over uw boekingen (daarvoor kunt u bij ons terecht via 0900 9697).
Wanneer achteraf blijkt dat u niet aan deze meldingsplicht heeft voldaan en wij dientengevolge niet in de gelegenheid zijn gesteld de tekortkoming te verhelpen, kan uw eventuele recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten. Als de klacht niet tot tevredenheid wordt opgelost, kunt u deze uiterlijk binnen één maand na afloop van de reis of de genoten dienst in Nederland schriftelijk indienen bij KRAS.NL, ter attentie van de afdeling Consumentenbetrekkingen, vergezeld van een kopie van het ter plaatse ingediende klachtenformulier. Wij maken u erop attent dat groepsklachten of klachten vermeld op enquêteformulieren niet in behandeling worden genomen.
Zie voor de handelswijze rond klachten ook artikel 8 en 9 van de ANVR-Reisvoorwaarden
Afdeling Consumentenbetrekkingen
Onze afdeling Consumentenbetrekkingen is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.
KRAS.NL
Afd. Consumentenbetrekkingen
Bernseweg 22a
5324 JW Ammerzoden
Tel: 073-5999 777
Fax: 073 - 5 999 901
Email: info@kras.nl
Neem aan dat je nog wel een reactie zult krijgen.
Heb zelf alleen maar positieve ervaringen met Kras.
Met vr.gr.
@ edrick3
Dank voor je reactie , de door jou voorgestelde weg heb ik uitgevoerd + extra een aangetekende brief.
En ik vind in ieder geval dat Kras een bericht stuurt dat e.e.a is ontvangen en in behandeling wordt genomen. Kwestie van normen . Verder wacht ik nog even af . Houd je op de hoogte .!! Groet Astoria
astoria, 'bombardeer' ze dan op hun site. busje komt zo. Op de site zijn ze trots op zichzelf (uiteraard): dat mogen ze u dan tonen dat men ook problemen kunnen oplossen !
Bezoekadres:
Bernseweg 22a
5324 JW Ammerzoden
Goede Morgen Tenormin..
Bovenstaand adres is al beschoten ! Zie in je reactie een stukje humor. hebben we wel nodig na de militaire
operatie met het busje inclusief 50 !!! personen wat dan een Kras Vacantie moet zijn !!
Groet en bedankt.
ASTORIA
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer