astoria
door astoria Jul 21, 2013 om 11:48
Vakantie & reizen

Kras busreis

Vrij recent met de Firma Kras Ammerzoden een bus reis gemaakt van 12 dagen . Zijn er leden die ervaringen hebben opgedaan met deze Firma ?

1234 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jul 21, 2013 om 11:57
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Waarom vertelt u eerst uw eigen ervaring niet?

astoria
door astoria - Jul 21, 2013 om 12:09
362 Antwoorden / 55 Vragen
0

Hallo Zoekster ,
Naast enorm wat problemen tijdens deze reis , is de terugkoppeling op mijn aangetekend schrijven na twee weken nog niet gebeurd . dus is mijn vraag in eerste instantie ? Hoe gaat Kras met klachten om .
Groet Astoria

edrick3
door edrick3 - Jul 21, 2013 om 12:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo astoria,

Neem aan dat je het volgende gelezen hebt:

Klachten
Ondanks al onze inspanningen is het toch mogelijk dat u een gerechtvaardigde klacht meent te hebben.

Indien u tijdens uw vakantie een fout of een onvolkomenheid constateert, dan wordt van u verwacht dat u daarvan meteen melding maakt bij de chauffeur, reisleiding of accommodatiehouder. Als uw klacht ter plaatse niet naar tevredenheid wordt opgelost, dient u meteen contact op te nemen met de afdeling Consumentenbetrekkingen in Ammerzoden via 073 - 5 999 777. Dit telefoonnummer is niet beschikbaar voor vragen over uw boekingen (daarvoor kunt u bij ons terecht via 0900 9697).

Wanneer achteraf blijkt dat u niet aan deze meldingsplicht heeft voldaan en wij dientengevolge niet in de gelegenheid zijn gesteld de tekortkoming te verhelpen, kan uw eventuele recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten. Als de klacht niet tot tevredenheid wordt opgelost, kunt u deze uiterlijk binnen één maand na afloop van de reis of de genoten dienst in Nederland schriftelijk indienen bij KRAS.NL, ter attentie van de afdeling Consumentenbetrekkingen, vergezeld van een kopie van het ter plaatse ingediende klachtenformulier. Wij maken u erop attent dat groepsklachten of klachten vermeld op enquêteformulieren niet in behandeling worden genomen.

Zie voor de handelswijze rond klachten ook artikel 8 en 9 van de ANVR-Reisvoorwaarden
Afdeling Consumentenbetrekkingen

Onze afdeling Consumentenbetrekkingen is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.

KRAS.NL
Afd. Consumentenbetrekkingen
Bernseweg 22a
5324 JW Ammerzoden
Tel: 073-5999 777
Fax: 073 - 5 999 901
Email: info@kras.nl

Neem aan dat je nog wel een reactie zult krijgen.
Heb zelf alleen maar positieve ervaringen met Kras.

Met vr.gr.

astoria
door astoria - Jul 21, 2013 om 15:23
362 Antwoorden / 55 Vragen
0

@ edrick3

Dank voor je reactie , de door jou voorgestelde weg heb ik uitgevoerd + extra een aangetekende brief.
En ik vind in ieder geval dat Kras een bericht stuurt dat e.e.a is ontvangen en in behandeling wordt genomen. Kwestie van normen . Verder wacht ik nog even af . Houd je op de hoogte .!! Groet Astoria

tenormin
door tenormin - Jul 21, 2013 om 19:19
16847 Antwoorden / 108 Vragen
0

astoria, 'bombardeer' ze dan op hun site. busje komt zo. Op de site zijn ze trots op zichzelf (uiteraard): dat mogen ze u dan tonen dat men ook problemen kunnen oplossen !

astoria
door astoria - Jul 22, 2013 om 10:12
362 Antwoorden / 55 Vragen
0

Bezoekadres:
Bernseweg 22a
5324 JW Ammerzoden

Goede Morgen Tenormin..
Bovenstaand adres is al beschoten ! Zie in je reactie een stukje humor. hebben we wel nodig na de militaire
operatie met het busje inclusief 50 !!! personen wat dan een Kras Vacantie moet zijn !!
Groet en bedankt.

ASTORIA

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer