Prenium kiosk
Ik krijg aanmaningen van Premium kiosk. Echter heb ik nooit wat mogen ontvangen.. . Zelfs de adressering is naar mijn ouderlijk huis en onder mijn meisjesnaam. Maar verder weten ze me per mail te bereiken. Hoe kom ik hier vanaf?
Wie eist die bewijst, als zij beweren geld van je te moeten krijgen, laat ze maar komen met een door jou ondertekend document. Hebben ze dat niet? Jammer, doei, niet betalen. Na even zoeken: Op woensdag en donderdag van 12:00 tot 17:00 kunt u ons telefonisch bereiken op nummer: +31 70-3184214. Op officiële feestdagen en in het weekend zijn wij gesloten.
Ja ik had gebeld vandaag na het tweede dreigmailtje. Vindt het allemaal maar vaag. Weet niet wat ik met die incasso aanmoet. Dank je wel voor je reactie.
U hebt niets mogen ontvangen, maar hebt u wel iets besteld?
Nee niets ontvangen. Besteld? Telefoon kan zijn opgenomen door kids maar die zijn te jong.
Hallo Cassicassii ,
Waarom heb ik een factuur of een aanmaning ontvangen?
Als u de Premium Kaart telefonisch hebt besteld is uw bestelling (met uw toestemming) opgenomen. U hebt tijdens het gedeelte van het gesprek dat is opgenomen, toestemming gegeven voor een automatische incasso van uw rekening, of u hebt aangegeven op een andere wijze te betalen. Als in het eerste geval het bedrag niet van uw rekening kon worden afgeschreven (bijvoorbeeld omdat er tijdelijk geen geld op uw rekening stond) ontvangt u een factuur. Een factuur wordt per e-mail en/of per post verstuurd.
Zelfs de adressering is naar mijn ouderlijk huis en onder mijn meisjesnaam. Maar verder weten ze me per mail te bereiken. Hoe kom ik hier vanaf?
Hoe komen zij aan uw gegevens ?
Lees ook hier , het hele internet staat vol met klachten is een louche bedrijf
https://www.google.nl/#q=premiumkiosk+klachten&*&spf=373
Dank je wel. Maar de vraag blijft hoe kom ik hier vanaf.
Telefoon zou opgenomen kunnen zijn door uw kinderen die nog te jong zijn. Deze kennen uw meisjesnaam, het adres van uw ouderlijk huis en uw mailadres?
U weet dus schijnbaar al dat er via de telefoon iets besteld is. Vreemd verhaal dat u ze niet gesproken heeft, maar zij wel gegevens van u hebben.
Ik heb heel veel telefoon via werk sluit niet uit dat ze hebben gebeld en telefoon is opgenomen. Echter adres etc zijn niet goed dus waar ze dat verder vandaan hebben? Ik wil hier gewoon vanaf hoe dan ook. Kan er niets mee.
@Cassicassii ,
Vreemde situatie , u heeft niks besteld , maar in een reactie vermeld u , Telefoon kan zijn opgenomen door kids maar die zijn te jong., dus de kids zijn te jong maar weten wel al uw privegegens !!!, klinkt voor mij ongeloofwaardig .
Ik krijg aanmaningen van Premium kiosk. Echter heb ik nooit wat mogen ontvangen
Ook deze regel doet mij twijfelen aan uw verhaal Echter heb ik , dat betekent dat u er van op de hoogte was .
Plaats uw klacht op klachtenkompas , klik op de rode regels.
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/premium-kiosk/details;jsessionid=C8BC67FF3F3DA1D2472CA2D8339AC990?companyId=743b8d71-3ea8-458c-bd0a-a9c56f1df646
Lees ook dit ,
http://kassa.vara.nl/nieuws/acm-betaal-niet-voor-ongeldige-abonnementen-op-kortingssites
Stuur premiumkiosk een brief / of mail , ontkennen tot standkomen van een overeenkomst , zie hier de voorbeeldbrief .
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/ontkennen-van-overeenkomst/voorbeeldbrief-ontkennen-totstandkoming-overeenkomst
Dank u wel. Ik ga hiermee aan de slag.
Graag gedaan , succes .
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer