ma
door maria10 Jun 3, 2012 om 20:44
Vakantie & reizen

Travel - Tours Brief met 1e prijs! ha, ha.

Een paar dagen geleden kreeg ik van Travel - Tours een brief in mijn bus met de mededeling dat zij hun excuus aanboden vanwege het feit dat één van hun chauffeurs enkele mensen in W. niet heeft bereikt! helaas konden wij u op telef.nr ( bij ons bekend) niet bereiken. Een omleiding en onwetendheid van de chauffeur, bla, bla, bla!
U hebt daarom de 1e prijs gewonnen. ( tjonge) Mijn man en ik weten van geen busreis en vinden dit bericht niet kloppen. Graag wil ik weten wie er ook zo'n brief heeft gekregen en of men hierop is ingegaan.
Een prijs in ontvangst nemen ( Stroomstrijkijzer Station ) en een maaltijd krijgen en ook nog een kadomand. Dit is niet pluis.
Wie heeft hier ook ervaring mee?

2279 12 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jun 3, 2012 om 21:34
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Zodra u de kadootjes in ontvangst wil nemen, zal er wel een busreisje aan vast zitten waarbij u meegenomen wordt naar een zaaltje waar men urenlang op u inpraat en u van alles wil aansmeren zoals matrassen of dekens van slechte kwaliteit en veel te duur. Ik kan u beloven, dat stoomstrijkijzer is van waardeloze kwaliteit, de maaltijd is niet te eten en die kadomand stelt ook niets voor.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 3, 2012 om 22:55
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ze worden steeds vindingrijker, maar de mensen langzamerhand wizer..

Pr
door Proctorian - Jun 30, 2012 om 13:36
12 Antwoorden / 9 Vragen

Hij probeert het nog maar een keertje.
De ondernemer begint al in te zakken.
Nog even en hij stopt er mee.
Je ziet het aan de taalfouten.
Niet aan beginnen.

tdehond
door tdehond - Jun 30, 2012 om 14:26
4744 Antwoorden / 9 Vragen

En.... onder welke voorwaarden kon u deze 1ste prijs in ontvangst nemen? :)

Nergens van weten en toch prijs! Te mooi om waar te zijn.

zwemmer
door zwemmer - Jun 30, 2012 om 15:41
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Wat een ontzettende eigenwaan en overmoed. Ze durven wel, met een uitgestreken gezicht. Dat er mensen zijn die dit überhaupt proberen is beschamend voor de mensheid, dat er mensen zijn die overwegen dit serieus te nemen is waarschijnlijk hun winst en redding als het lukt. Niet op ingaan!

pa
door pappetje - Jul 1, 2012 om 07:02
1 Antwoorden / 0 Vragen

Deze huis-aan-huis brief gisteren ook ontvangen. Vond het al meteen vreemd.
Heb daarom een klachten-email verstuurd naar de "Reclame Code Commissie"
en stuur deze brief naar hun op.
Wellicht kunnen zij er iets tegen doen.

empyria
door empyria - Jul 1, 2012 om 08:30
504 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op zondag 3 jun 2012, 22:55]Ze worden steeds vindingrijker, maar de mensen langzamerhand wizer..

Hopelijk! :-/

fr
door fredf - Jul 2, 2012 om 07:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

men is nu bezig in hoofddorp en omgeving.wat ik mij af vraag hoe komen ze aan mijn naam en adres?

tdehond
door tdehond - Jul 2, 2012 om 07:40
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Telefoonboek?

B.T.W.
Om reclame op naam te voorkomen kunt u zich aanmelden bij:

Postfilter.nl:
klik

=fredf schreef op maandag 2 jul 2012, 07:19: men is nu bezig in hoofddorp en omgeving.wat ik mij af vraag hoe komen ze aan mijn naam en adres?

bo
door bonsai - Aug 25, 2012 om 21:17
2 Antwoorden / 1 Vragen

Tavel - Tours is nu actief in de omgeving van .s Gavenzande op 4-9- 2012 een besloten bijeenkomst. Postadres is hetzelfde en de fantastische aanbiedingen ook. Nu onder de naam van Euro -Tours. Daarnaast bieden ze tijdens de sessie een vakantie catalogus aan. Wie stopt deze praktijken nu eens voor altijd. Pure oplichting.

dearagain
door dearagain - Aug 26, 2012 om 12:34
2462 Antwoorden / 7 Vragen

Je kunt de praktijken van dit soort bedrijven melden bij Consuwijzer.

mi
door mit-r - Nov 12, 2012 om 01:53
2 Antwoorden / 0 Vragen

Zo'n zelfde brief kreeg ik 3 november j.l. van Euro-Tours. Pure misleiding, zou verboden moeten zijn. En ja, ook ik vraag me af hoe ze aan mijn adres komen.