Verrassingsreiskruidvat augustus 2017
Mijn zus en ik waren erg enthousiast over het concept van de verrassingsreis, en wilden dit graag samen beleven.
Aangezien mijn zus en ik maar een paar dagen samen vrij zijn, hebben wij eerst gekeken of de data waarop wij wilden gaan beschikbaar waren bij verrassingsticket.nl. Gelukkig bleken de data 10, 11, 12 en 13 september 2017 beschikbaar te zijn.
Vervolgens zijn wij op 13-8 gaan boeken via het Kruidvat. Wij vonden het al raar dat wij eerst moesten betalen voordat wij het overzicht met vertrekdata te zien kregen. Maar omdat de door ons gewenste vertrekdata beschikbaar waren bij verrassingsticket.nl, leek dit ons geen probleem.
Na een lijst met extra opties doorgewerkt te hebben (die allemaal erg duren waren), kwamen we eindelijk bij de lijst met beschikbare data aan. Tot onze verbazing stonden de door ons gewenste vertrekdata er niet bij. En andere data zijn geen mogelijkheid, omdat we dan niet samen vrij hebben. Wij hebben de boeking afgebroken en direct contact gezocht via de chat met verrassingsticket. nl. Deze persoon reageerde heel bot, en bleef herhalen dat er alleen geboekt kan worden op basis van beschikbaarheid. Wij voelden ons niet gehoord door de medewerker.
Wij hebben daarom een klacht ingediend, zowel bij het Kruidvat als bij Superdealux. Maar het enige wat ik terug krijg is dat het op basis van beschikbaarheid is.
Als wij hadden geweten dat de door ons gewenste vertrekdata niet beschikbaar waren, hadden wij geen betaling gedaan.
Wij vinden het de omgekeerde wereld dat je eerst moet betalen voordat je bij de beschikbare vertrekdata komt.
Wij hebben de boeking onderbroken, deze is dus niet definitief.
Wij willen dan ook graag ons geld terug.
wie kan ons hiermee helpen??? wij hebben deze klacht ook ingedien bij Radar, groeten van Max en bij de rechtsbijstandverzekering
Zal wel altijd een verrassing(sreis) blijven en hoe kan een betaling al gedaan zijn voordat je de boeking volbracht hebt , zit hier misschien dan toch een luchje aan ?
@annette77 schrijft dat ze het al raar vond dat ze eerst moest betalen alvorens ze data van beschikbaarheid kreeg te zien. Daar zou ik dus al afgehaakt zijn. Misschien bedoelt ze dat met betalen?
wat ze ook bedoeld het is en blijft een vreemde zaak ,vandaar het luchtje van het Kruidvat!
Nou, Chanel 5 dan maar? Past bij oudere vrouwtjes, toch? ☼
zou Annet77 dan daadwerkelijk 77 jaren jong zijn ?
Ja, @annette77 heeft dezelfde leeftijd als ik (denk ik dan). ☺
Wat zei Radar? Doe de groeten aan Max en uw rechtsbijstand staat buitenspel.
Kwestie van voorwaarden vooraf heel goed lezen.
De verrassing komt altijd.pas na het boeken.
Misschien heeft u geluk
Vandaag in het nieuws
+10 @diewilik - moet alleen de TS dit lezen, want die hebben we niet meer gehoord. Jammer toch.
@tenormin, diewilik: ik doe mee: +10! Goed nieuws trouwens.
Hallo Annette77 ,
De voorwaarden :
- De klant dient minimaal 2 en maximaal 6 voorkeursvertrekdata te selecteren bij het boekingsproces
- Alle vertrekdata zijn op basis van beschikbaarheid. In het hoogseizoen en tijdens vakantieperiodes is er beperkte beschikbaarheid,
De volledige voorwaarden , klik op de rode regel .
https://www.kruidvat.nl/verrassingsreis-actievoorwaarden
Als u de verrassingstickets online heeft gekocht, dan moet u een 14 dagen herroepingsrecht zijn aangeboden. Als dat niet het geval is kunt u daar nu alsnog gebruik van maken. De ACM staat achter u, dus ik denk dat het wel zal lukken.
Neem hiervoor ook even contact op met consuwijzer.nl Dat is de consumententak van de ACM.
Ze hoeven geen contact meer op te nemen, zie link @diewilik.
Ja, link gezien, maar met die link krijg je je geld niet terug. Neem aan dat consuwijzer wel wat uitgebreider uitlegt wat je nu precies moet doen en met welke argumenten je Kruidvat moet benaderen.
Het voelt aan als een Russisch roulette!
Ben voor dit soort acties bij Kruidvat gauw klaar mee, m.a.w. doe geen moeite met het eventueel boeken/kopen o.i.d.
Ik heb dezelfde ervaring.
Ik had vertrekdata 12 en 26 november opgegeven maar men boekte op 28 november. Geld kwijt want ik kan niet meer herroepen. Ik begrijp niet hoe men aan deze vertrekdatum is gekomen. Dit wordt een technische discussie en ik kan niks aantonen. Dit is 't risico van die internet flitshandel. Je bent zo € 180 euro kwijt en staat met lege handen. Hulde aan kruidvat/verrassingstickets.nl voor hun "coulance".
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Wunderland Kalkar onterechte kostem
Mogen personeelskosten zo worden doorberekend ? Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer