Al
door Aldus1970 Apr 27, 2020 om 07:22
Vakantie & reizen

Vliegtickets geannuleerd en toch weer niet ! !

In september 2019,  3 vliegtickets geboekt en betaald naar Cebu Via skychanner,
In die maanden daarna ons verblijf geboekt (Hotels en binnenlandse vlucht )
In januarie 2020 hadden we onze vakantie van top tot teen geregeld en betaald  !!!!
2 weken geleden keek ik op lastminut.com en zag ik dat mijn reis geannuleerd was i.v.m corona ! !
Dat was flink balen en ik vondt dat wel erg vroeg omdat ik pas 4 augustus weg gaat maar op zich wel begrijpelijk !
na een uurtje balen heb ik hun een mail gestuurd over hoe of wat en ze mailde terug dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat ze al bezig waren met een refund  !
In overleg met me Familie hebben we toen al onze Hotels geannuleerd of verschoven naar volgend jaar zo ook me vakantiedagen terug geboekt op me werk   !
3 dagen terug keek ik wederom op lastminut.com en daar waar was niets meer te vinden van een geannuleerden vlucht en ze vertelden me telefonisch dat ze van niks wisten ! Ik heb overal bewijs van !
Dit kan toch niet zomaar !! Alles is nu al geannulleerd en we zijn er eigenlijk ook wel klaar mee ! Wat kan ik hier aan doen  !  Mvg