AH bonus
Ervaring met AH-bonus korting, Mijn vrouw kocht vorige week een artikel waar de bonus korting van toepassing was, via de kassabon zag ze dat dit niet was gedaan, een paar dagen later met een andere artikel was het weer raak, volgens de manager lag de schuld bij het hoofdkantoor, ze heeft de korting toen wel gekregen maar moest er wel steeds om vragen.Is dit probleem plaatselijke of een landelijke ?
Geen idee, hier (Leidschendam) geen problemen met de kassa en bonus korting. Als de korting niet is ingevoerd door de manager (of wie het moet invoeren) in de kassa, kan de kassa het ook niet herkennen, lijkt me.
Gebeurt hier (oosten van het land) regelmatig, ook dat de prijzen in de kassa niet kloppen met het schap. Daarin is de winkel zelf dan slordig geweest. Het klopt waarschijnlijk wel dat "het hoofdkantoor" schuldig aan is aan het niet ingeven van een Bonusprijs. Die zal die prijzen wel landelijk invoeren.
Er zitten vaak fouten in de AH kassabon, altijd nadeel klant uiteraard.
De ene keer sta ik voor 30 cent bij de infobalie, andere keer voor 2 euro.
Ik controleer altijd de kassabon maar de AH kassabon dubbel!
Alle prijzen in de AH supermakten worden landelijk vastgesteld in ingevoerd. Soms gaat het fout en kan de servicebalie van de AH vestiging dit corrigeren.
Daarom, "kijk altijd uw kassabon na" en zeker de bonusartikelen want die worden pas bij het afrekenen aan de kassa verrekend en staan apart op de kassabon vermeld.
gerdamarijke, ik zelf geloof niet dat het landelijk, vanuit het hoofdkantoor, word geregeld. Er zijn b.v. hier in de buurt 2 AH 's, die soms van prijs verschillen voor hetzelfde artikel. Ik denk meer dat de "baas" van de lokale AH dit zelf allemaal in moet voeren. Opletten blijft inderdaad geboden: zo maak ik geen gebruik van het verzoek "om papier te sparen geen kassabon te nemen". Dat lijkt mij dan zo'n "lieve slogan" maar kan je niet meer retourneren/ruilen als de bon er niet is.
*wat ik ook al in een ander draadje vermeldde, worden er naar mijn ervaring bij het afrekenen bij AH opmerkelijk veel fouten gemaakt (en meestal in het nadeel van de klant)
*wat mij ook opvalt, is, dat de medewerkers daarop reageren alsof ze het heel gewoon vinden om in de rij te staan bij de serviceafdeling
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Waar is het pensioen gebleven van he Pannevis metaaltechniek bedrijf uit Utrecht?
Het bedrijf pannevis machinefabriekuit utecht is opgeheven. Maar wie is nu de rechtsopvolger? Het pensieon is het poseidon fonds blijkbaar maar dat bestaat ook al niet meer. Wie weet waar dit pesioen heen is gegaan? We lopen vast. Bedankt voor iedere tip die u kunt geven. Lees meer
Hoe heette het metaalbedrijf da tin de Nieuwlichtstraat zat in Utrecht?
Het bestond ergens in de vorige eeuw in de wijk Zuilen in de jaren 60 of 70. Lees meer
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer