Baby & Tiener megastore /<a href="//babyentiener.nl" target="_blank">www.babyentiener.nl</a>
Ik heb bijna een maand geleden een box gekocht er stond op de websop binnen 24 uur binnen als ik gelijk via ideal betaalde, dat heb ik dus gedaan. Als ik bel neemt er nooit iemand op en op mails wordt neit beantwoord. http://www.babyentiener.nl/ Ik had sinds vorige week een berichtje op hun facebook pagina achtergelaten daar werd binnen 30 minuten op gereageerd echt heel vreemd vond ik dit want op mails reageren ze niet, telefoontjes niet maar een facebook gelijk. Ze hebben mij toegezegd dat ik begin deze week de box zou binnen krijgen we zijn nu woensdag ik heb nog steeds niks binnen en probeer te bellen maar niemand neemt op ik weet me nu echt geen raad meer. Ik hoef nog maar een paar weekjes dan kan ik bevallen, wou alles van te voren klaar hebben nu heb ik ook nog is dit erbij. Ik hoop dat iemand mij raad kan geven.
Uw klacht is deels herkenbaar als ik zo naar de klant beoordelingen kijk van kiyoh over babyentiener.nl:
https://www.kiyoh.nl/babyentiener_nl/?k=in&all
Deels want het merendeel lijkt tevreden...
Maar als er iemand ontevreden is, is het om soortgelijke redenen als de uwe.
Ze reageren wel via Facebook? Nou dat zou ik daar ook weer gaan klagen.
Waarschijnlijk zijn ze banger voor hun reputatie op Facebook dan elders.
Laat u ons nog wel even weten hoe het afloopt?
Ninc
Nou eindelijk de box binnen gekregen na een maand, is ie ook nog beschadigd en de doos aan flarden hier en de zogenaamde tegemoetkoming in de vorm van een presentje voor de kleine zoals beloofd zat er natuurlijk ook niet bij. Waardeloos bedrijf die geen enkele afspraak nakomt. Ik zou iedereen afraden om hier zaken mee te doen.
*jouw advies is dus: je kunt maar beter geen bestelling plaatsen bij www.babyentiener.nl*
*jammer om dat pas achteraf te moeten konstateren*
*sterkte toegewenst de komende weken*
[quote=dearagain schreef op vrijdag 28 sep 2012, 20:42]*jouw advies is dus: je kunt maar beter geen bestelling plaatsen bij www.babyentiener.nl*
*jammer om dat pas achteraf te moeten konstateren*
*sterkte toegewenst de komende weken*
Idd ik zou er echt geen bestellingen plaatsen.
Op hun facebook pagina staan ook meerdere klachten van klanten van hun maar daar kwam ik jammer genoeg achteraf pas achter.
Bedankt!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer