Bedrog of eerlijke site
Hebben jullie al bericht over ultra bright clinics tel. 0900 97 49 of blue mountain skincare tel. 0900 92 79 of nog meer namen gehad. Adres postbus 1137 3300cc zwijndrecht. We krijgen doorlopend mails met nieuwe producten, 1 x3,99 betaald om iets te proberen, nu blijken we als we de producten niet binnen 14 dagen terugsturen 2 maandelijk 79,99 moeten betalen voor vervolg. Nergens een mailadres dat werkt alles automatisch verstuurd. Vriendelijke mensen aan de lijn, maar geen oplossingen. we kunnen ons niet uitschrijven, dan komt weer een nieuw bedrijf met dat adres. Er wordt weer wat gestuurd dat moet weer gefrankeerd teruggestuurd worden.
Zwijndrecht, dat komt me bekend voor. courlux geloof ik, heette het product toen. Als een bedrijf geen fysieke vestigingsgegevens vermeldt, een postbus is onvoldoende, dan komt er geen geldige koop op afstand tot stand. Dus daarmee is de kous eigenlijk al af.
Ook mogen ze geen geld van uw rekening afhalen zonder een schriftelijke toestemming voor een automatische incasso van u. Ze zullen het toch gaan proberen, dus meteen storneren het bedrag.
Wat ik u aanraadt, neem contact op met consuwijzer, dat kunt u doen door te bellen
088 - 0 70 70 70
dien meteen een schriftelijke klacht in over dit bedrijf
klik HIER
U zult ongetwijfeld een incassobureau achter u aan krijgen, daar moet u zich niets van aantrekken.
In de kleine lettertjes staat dat als je binnen 14 dagen niet alles teruggestuurd hebt, en de verpakking mag niet open zijn geweest, ze ervan uit gaan dat je meer wil en je door je ideal betaling van 3,99, een automatisch incasso hebt goedgekeurd...
[quote=ietw schreef op maandag 28 sep 2015, 22:31]In de kleine lettertjes staat dat als je binnen 14 dagen niet alles teruggestuurd hebt, en de verpakking mag niet open zijn geweest, ze ervan uit gaan dat je meer wil en je door je ideal betaling van 3,99, een automatisch incasso hebt goedgekeurd...
En dat is dus niet waar en de grootste flauwekul.
Volg het advies van Zoekster op.
Beste ietw,
dit is natuurlijk bedrog van dit bedrijf, zie ook het advies van zoekster.
Als u een abonnement aangegaan zou zijn dan moet het bedrijf dit duidelijk hebben aangegeven en moet u er ook duidelijk voor hebben gekozen. Uiteraard niets betalen.
Meer informatie leest u hier, hier, hier en hier en hier.
De mensen die u aan de lijn krijgt mogen dan wel vriendelijk zijn maar ze belazeren u wel. Die weten ook heel goed dat wat ze doen niet in de haak is. Alle onterechte bedragen uiteraard laten storneren en u zou bij uw bank het banknummer van dit bedrijf kunnen laten blokkeren voor automatische incasso.
Ik heb ook proefmonsters besteld van Blue Mountain en Vitalift Complex. Betaalde 2 x 3,99 voor twee proefmonster. Wat ik niet wist (maar misschien wel had kunnen weten dat een van de producten capsules waren die je moest innemen. Dat was ik echt niet van plan!!! Iets op je huid smeren waarvan je de herkomst niet weet is al moeilijk genoeg. Dus de monster van Blue Mountain uit het pakket gehaald en beide pakketten weer terug afzender gestuurd. Tevens aan beide bedrijven een mail gestuurd dat ik niets meer wilde ontvangen en geen toestemming gaf om bedragen van mijn rekening af te halen. Ik kreeg 1 mailtje dat er 1 pakket retour was ontvangen en dat het gecontroleerd zou worden of de terugzending correct was. Verder geen antwoord op mijn mailtjes. Veertien dagen later werd er 2 x 79,99 van mijn bankrekening afgeschreven. Gelukkig nog geen pakketjes ontvangen, Weer gemaild dat ik hier niet van gediend was. Tevens de bank opdracht gegeven dat verdere afschrijvingen van deze bedrijven (nb. stichtingen!!!) geblokkeerd moesten worden. Wat een werk voor al die flauwekul. Ik krijg er rimpels van!!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Erfrecht
Vraag, Als je in gerouwd bent en je partner overlijd, blokkeren banken alle rekeningen. Ze willen dan een verklaring van erfrecht hebben voordat je weer bij je eigen geld kan komen. Er zitten een hoop kosten aan en ergernis aan verbonden. Waarom moeten banken een verklaring van erfrecht hebben. Het is toch bij wet geregel dat de langstlevende dan alles erft. Groet, [Privégegevens ver ... Lees meer
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer