il
door ilsedk Nov 4, 2007 om 18:18
Voeding & gezondheid

Collectieven zorgverzekering

Zijn er nog meer collectieven die net als United Consumers een hoge korting geven op de zorgverzekering?

608 5 Rapporteer

elenay
door elenay - Nov 4, 2007 om 18:45
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Zorgverzekeringen kunt u hier vergelijken. Woensdag geven ze hun prijzen vrij en er zijn meerdere collectieve verzekeringen, maar het blijft persoonlijk. Kijk wat voor u belangrijk is, want soms bent u goedkoper uit om juist niet een collectieve zorgverzekering te nemen, omdat u dat gewoon niet nodig heeft.

ZorgKiezer.nl - Vergelijk premies en polissen van zorgverzekeraars en zoek de kwaliteit en wachtlijsten van ziekenhuizen

il
door ilsedk - Nov 4, 2007 om 18:52
1 Antwoorden / 2 Vragen

Wanneer kan het dan aantrekkelijk zijn om geen je niet bij een collectief aan te sluiten (het gaat alleen om een basisverzekering)?

elenay
door elenay - Nov 4, 2007 om 22:03
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Voor mij kon de collectieve niet uit. Ten eerste neem ik geen reguliere medicijnen, omdat ik er niet tegen kan. Ten tweede zou dat dan eventueel voor een bril moeten, maar die krijg je toch alleen maar eens in de drie jaren vergoed. Ik moest daarvoor €10,- per maand meer betalen, dus dat heb ik niet gedaan, ga wel naar specsavers en dan koop ik een bril voor €99.- en met een aktie zelfs twee voor deze prijs. Dus ik ben gaan rekenen. Bij mij telde de tandprotheticuskosten, als die maar worden vergoed, voor de rest maak ik toch nergens gebruik van, ik dokter meestal zelf en dat gaat al 20 jaar prima.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 5, 2007 om 11:01
16885 Antwoorden / 202 Vragen

klik deze link eens aan en vergelijk:

http://verzekeringssite.nl

va
door valentijntje - Feb 8, 2008 om 14:01
8 Antwoorden / 2 Vragen

Kijk eens op www.kiesbeter.nl. Je kunt dan per verzekering kijken of je je aan kunt sluiten bij een vereniging voor de collectiviteitskorting. Bij Cz kun je bijvoorbeeld 5 % korting krijgen als je je aansluit bij Meander. Het lidmaatschap hiervan kost € 7 per jaar, je hoeft er verder geen gebruik van te maken.

gr valentijntje