mebo
door mebo Aug 14, 2015 om 11:49
Voeding & gezondheid

DSW zorgverzekering

Het lijkt misschien nog wat vroeg, maar ik ben mij nu reeds aan het informeren over een zorgverzekeraar voor 2016.
Ik ben mij er van bewust dat de verzekeringsvoorwaarden en premie voor 2016 nog niet bekend zijn, maar het gaat mij dan ook om o.a. de betrouwbaarheid, de service, de afhandeling van rekeningen en het niveau van de vergoedingen.
Ik zou graag alleen ervaringen willen ontvangen van verzekerden die bij Zorgverzekeraar DSW zijn verzekerd of waren.

Bevindingen over andere zorgverzekeraars hebben (vooralsnog) niet mijn belangstelling.

Vriendelijke groet, mebo.

2910 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 14, 2015 om 12:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik ben niet bij DSW verzekerd, dus eigenlijk mag ik geen reactie plaatsen.;-))

Maar als u op Google intikt: Review DSW zorgverzekeraar, kunt u er ca. 300 lezen.

U weet waarschijnlijk wel dat de basis zorgverzekering overal gelijk is?

mebo
door mebo - Aug 14, 2015 om 12:58
153 Antwoorden / 40 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 14 aug 2015, 12:08]Ik ben niet bij DSW verzekerd, dus eigenlijk mag ik geen reactie plaatsen.;-))

Maar als u op Google intikt: Review DSW zorgverzekeraar, kunt u er ca. 300 lezen.

U weet waarschijnlijk wel dat de basis zorgverzekering overal gelijk is?

tijger1,

Dat de basis verzekering overal gelijk is dat is mij bekend, maar er bestaat nogal verschil in afhandeling en klantenservice bij de verschillende verzekeraars, hoewel er maar een handvol verzekeraars zijn die met vele merknamen op de markt zijn. Echte concurrentie/marktwerking bestaat dan ook niet naar mijn idee.
Van de reviews op Google, waar u naar verwijst, zijn naar mijn gevoel in de meeste gevallen een beetje al te rooskleurig om- beschreven aangezien er meestal een vergelijkingssite of ander belang achter schuil gaat.
Om dat te voorkomen stel ik mijn vraag hier in de hoop objectieve en eerlijke reacties te mogen krijgen.

Er bestaat op deze site gelukkig geen verbod om te reageren ;-))

Vriendelijke groet, mebo

joke127
door joke127 - Nov 10, 2015 om 16:23
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ging zojuist mijn zorgverzekering 2016 vergelijken en ik kwam tot de conclusie dat alleen DSW de premie bekend heeft gemaakt tot dusver, namelijk €98,75 per maand.

Daarnaast vind ik dhr. Oomen (voorman van DSW) een vent met een goede instelling, dus ook ik ga dit jaar voor DSW vol vertrouwen!

me
door mein33 - Nov 10, 2015 om 17:39
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=joke127 schreef op dinsdag 10 nov 2015, 16:23]Ik ging zojuist mijn zorgverzekering 2016 vergelijken en ik kwam tot de conclusie dat alleen DSW de premie bekend heeft gemaakt tot dusver, namelijk €98,75 per maand.

Daarnaast vind ik dhr. Oomen (voorman van DSW) een vent met een goede instelling, dus ook ik ga dit jaar voor DSW vol vertrouwen!

@joke127,

Mooie reclame voor uw site.

sc
door scontra - Dec 6, 2015 om 17:38
66 Antwoorden / 28 Vragen

Ben benieuwd of er op deze vraag van *mebo inmiddels wel bruikbare reacties te geven zijn.