marjolecomte
door marjolecomte Aug 8, 2014 om 12:33
Voeding & gezondheid

Geen gratis brillen bij Specsavers

Gratis 2 brillen wordt er in de reclame vermeld met je aanvullende verzekering...ja ik heb een aanvullende verzekering en mag eens per 3 jaar (was vroeger 2 jaar) voor een nieuwe bril.
3 jaar geleden zonder problemen 2 brillen gekregen bij Specsavers zonder bijbetaling.
Maar nu begonnen ze over kortingen te zeuren....ik hoef niks te betalen, dus wat moet ik met een korting...die gaat toch naar de verzekering? Toen moest ik voor de 2e (leesbril) 65 euro bij betalen omdat ik de korting niet wilde! En ook vooraf, anders kreeg ik de bril niet!
Nu kreeg ik een half jaar later nog een rekening van 75 euro, die zou gewoon van m'n rekening worden afgeschreven...daar zou ik toestemming voor hebben gegeven, maar ik weet van niets!
Wauw wat is dit winkeltje achteruit gehold in de behandeling van hun klanten!

335 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer