sj
door sjaantje109 Aug 1, 2011 om 12:11
Voeding & gezondheid

Hoe lang wachten op matras?

Onze zoon slaapt op een luchtwisseldruk matras van de Hartingbank, vanwege ernstige spierziekte.Dit matras ging vrijdagnacht kapot.Zaterdagmorgen noodnummer gebeld wat op gebruiksaanwijzing stond.Vervangend matras gebracht zaterdag, maar dit is dusdanig anders dat het niet voldoet;kan niet goed op gewicht worden ingesteld en heeft een hele rare rol aan het voeteind zodat hij zijn hulpkussens daar niet kan gebruiken. Maandagmorgen gebeld naar Hartingbank:na 15 minuten kwam ik bij de juiste vestiging aan, die van niks wisten, konden het hele bedrijf niet dat het matras had gebracht. Daar zouden we wel een rekening voor krijgen???!!Toen ik vroeg om een zelfde matras als onze zoon had, kreeg ik het antwoord dat het pas vrijdag geleverd kon worden.Het is een standaard luchtwisseldruk matras. Dat wordt dus tot vrijdag doorbijten. Ik vind de hele gang van zaken niet echt de schoonheidsprijs krijgen en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit. Blijkbaar weet de een niet wat de ander doet en moet de klant daar voor opdraaien. Terwijl de man die het matras bracht zelfs kleren aanhad met het logo van de Hartingbank. Onze zoon slaapt nu dus straks 7nachten op een matras wat niet voldoet, wat gevaar voor doorliggen met zich meebrengt. Ik vind dit geen goede service. Of ben ik de enige??

1481 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

bo
door bob van pareren - Aug 2, 2011 om 11:18
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste mevrouw,

Ik ben van Harting-Bank (directie)
Ik lees zojuist uw bericht.
Kunt u op mijn bericht reageren dan kunnen wij zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Met vriendelijke groet,
Bob van Pareren

030 29 50 567

bo
door bob van pareren - Aug 2, 2011 om 12:10
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik hoor net uit onze organisatie dat de situatie inmiddels al positief is opgelost.

Bob van Pareren

sj
door sjaantje109 - Aug 2, 2011 om 15:48
52 Antwoorden / 25 Vragen
0

Nadat ik onze contactpersoon bij Hartingbank had gemaild,die op vakantie was maar het werd automatisch aan iemand anders doorgestuurd, heeft die de zaak opgepakt en is er vanmorgen een ander matras gebracht. Helaas bleek dit toen we het na een uur wilden opmaken kapot te zijn, de compressor was kapot en het bed werd maar voor de helft opgeblazen. Nu hebben ze vanmiddag dus weer een nieuw matras en een nieuwe compressor gebracht en de chauffeur is net zo lang gebleven tot hij zelf ook heeft gezien dat het werkt.!! Wel heel omslachtig allemaal, ik heb wel het idee dat de een niet weet wat de ander doet, omdat er blijkbaar heel veel verschillende bedrijven/instellingen bij betrokken zijn. Je wilt ook niet "lastig" zijn maar we bellen niet voor niks: op een half opgeblazen bed kun je niet slapen. Als het allemaal goed is dan hoor je ons niet. En Hartingbank heeft het gelukkig weer goed en snel opgelost, zoals we het gewend zijn.Want vijf dagen op een verkeerd matras liggen is voor een zwaar ziek iemand geen pretje. Als je de juiste mensen aanspreekt, lukt het wel!
Gelukkig, wij zijn weer tevreden en kunnen hopelijk heerlijk slapen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer