fr
door fresja01 Mar 4, 2014 om 19:44
Voeding & gezondheid

Hoe te handelen als Yarden meld dat je kind is overleden terwijl ze nog springlevend is?!

Vandaag kregen wij van een tussenpersoon een brief waarin staat dat Yarden melde dat onze dochter is overleden. Hierbij condoleer ik u met dit vroege overlijden.van uw dochter Esmée.
Moet ik aktie ondernemen tegen Yarden of kan ik iets van schadevergoeding eisen?

1926 26 Rapporteer

laaglander
door laaglander - Mar 4, 2014 om 19:47
473 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo fresja01,

Een belletje naar Yarden zal vast helpen, maar een schadevergoeding? Misschien een bloemetje?

diumenge
door diumenge - Mar 4, 2014 om 20:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Heel vervelend, bel ze even en geef door dat je dochter springlevend is. Dat is voldoende actie, of heb je iets anders in gedachte met actie ondernemen?

Enne.... welke schade heb je dan geleden?

edrick3
door edrick3 - Mar 4, 2014 om 20:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....kan ik iets van schadevergoeding eisen?......
Wat een rare vraag!
Natuurlijk niet!

Neem contact op met Yarden.
Dat is natuurlijk wél aan de orde.
Die zullen dan ongetwijfeld met excuses reageren, want er is ergens een behoorlijk stomme fout gemaakt!

tenormin
door tenormin - Mar 4, 2014 om 21:02
16847 Antwoorden / 108 Vragen

fresja01, dat u met grote ogen heeft gelezen wat ze schreven daar kan ik me alles bij voorstellen. Maar wat zult u ook heel erg blij geweest zijn dat Yarden er, gelukkig helemaal naast zat en uw dochter springlevend is. Ach, u gaat toch niet iets eisen; wees blij dat het "foutje, bedankt" was. Natuurlijk krijgt u schadevergoeding: met rode gezichten van schaamte zullen ze u excuses aanbieden en uiteraard de daarbij behorende bos bloemen, dat is wel het minste. Maar....ook bij Yarden werken mensen en u weet, mensen maken fouten. Veel plezier en geluk met uw gelukkig wel levende dochter, hoor.

tijger1
door tijger1 - Mar 4, 2014 om 21:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gelukkig leven we niet in Amerika waar voor van alles en nog wat schadevergoeding geëist kam worden.

zwemmer
door zwemmer - Mar 4, 2014 om 21:53
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Da's even heel erg schrikken. Maar, Yarden zal u gauw kunnen leren dat er een vergissing in het spel is. Wees blij dat uw dochter nog leeft!

zoekster
door zoekster - Mar 4, 2014 om 22:27
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wat een domme fout. Een mooi bloemstuk naar uw adres (niet een of ander rouwboeket) zou wel op z'n plaats zijn.

pi
door pieterwolters - Mar 5, 2014 om 08:59
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Zo'n vraag over schadevergoeding mij overduidelijke menselijke vergissingen komt de laatste tijd vaker langs. Misschien dezelfde TS? (je mag tenminste hopen dat dit soort geldzucht beperkt is tot enkele individuen).

yarden webcare
door yarden webcare - Mar 5, 2014 om 12:12
10 Antwoorden / 0 Vragen

Beste fresja01, dit klinkt niet goed! Om dit uit te kunnen zoeken heb ik meer gegevens nodig. Als u uw persoonsgegevens naar webcare@yarden.nl stuurt, zoek ik dit uit.

Met vriendelijke groet,
Yarden Webcare ^KP

be
door bertil12 - Mar 5, 2014 om 12:45
29 Antwoorden / 0 Vragen

Anders een keer met uw kind aan de hand en de brief naar het hoofdkantoor van Yarden gaan,
media erbij, doet het altijd goed in de krant..

tenormin
door tenormin - Mar 5, 2014 om 12:53
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=bertil12 schreef op woensdag 5 mrt 2014, 12:45]Anders een keer met uw kind aan de hand en de brief naar het hoofdkantoor van Yarden gaan,
media erbij, doet het altijd goed in de krant..

Als u een fout maakt wilt u dan ook graag met naam en toenaam in de media? En ga me nu niet vertellen dat u foutloos bent! Wat een dom voorstel.

zinook
door zinook - Mar 5, 2014 om 16:22
261 Antwoorden / 7 Vragen

Mijn vraag aan Yarden zou zijn: 'Hoe komt u aan de informatie dat mijn dochter dood is?' Misschien zit iemand u wel te kl***en om het zo maar even te zeggen en kan Yarden hier niets aan doen.

Ik begrijp wel dat zo'n brief heel vervelend is maar ik zou wel willen weten hoe Yarden aan die info komt.
En schadevergoeding eisen? Het is maar goed dat u nooit fouten maakt....

yarden webcare
door yarden webcare - Mar 7, 2014 om 14:32
10 Antwoorden / 0 Vragen

Beste fresja01,

Wij komen heel graag met u in contact om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Helaas hebben wij nog geen gegevens van u mogen ontvangen. Bij deze daarom nogmaals het verzoek uw gegevens op te sturen naar webcare@yarden.nl

Alvast hartelijk dank.

Met vriendelijke groet
Yarden Webcare ^IA

tenormin
door tenormin - Mar 7, 2014 om 14:49
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Het gaat er wel op lijken dat fresja01 ons bij de neus genomen heeft. Immers, dan had ze toch allang Yarden benadert? Wel, Yarden webcare, u heeft uw best gedaan, meer dan dat kunt u er ook niet van maken. 'bespaart u in ieder geval een bloemetje. ;-)

diumenge
door diumenge - Mar 7, 2014 om 17:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Toen fresja01 door had dat een schadevergoeding er niet inzat, was het waarschijnlijk ineens heel stuk minder urgent.

tijger1
door tijger1 - Mar 7, 2014 om 17:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien is de Ts er al achter wie die "grap" heeft uitgehaald. Maar ja, velen klagen hier en zijn daarna verdwenen.

testcase
door testcase - Mar 8, 2014 om 01:51
189 Antwoorden / 1 Vragen

Niet even contact zoeken met Yarden: "wat is er aan de hand".
Gelijk op een forum van leer trekken. Ik vind daar wat van.
U gaat ervan uit dat Yarden een fout heeft gemaakt,maar dat staat helemaal niet vast. De tussenpersoon kan dat ook zijn geweest of iemand wil die u een hak zetten is immers ook een mogelijkheid. Het kan idd ook een foutje van Yarden zijn, maar als dat zo is, was het geen opzettelijke fout.En welke schade is er nu aangericht. Helemaal niets. Erover opwinden is ook een keuze, uw keuze.

Maar niet eerst contact opnemen met Yarden en eigenlijk een grote mond opzetten.
(Yarden grof in de fout!!! )

Uit uw vraag blijkt dat u er alleen maar u slaatje uit wilt slaan.Bah!

tenormin
door tenormin - Mar 8, 2014 om 11:45
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Het is kennelijke een misplaatste "grap" geweest en heeft de TS Yarden een hak willen zetten. Het zou mooier zijn als de redactie dit Topic weghaalt; een bedrijf willens en wetens in een kwaad daglicht zetten is ook niet erg chique, blijft er anders "eeuwig" opstaan, onterecht in dit geval. Want al zou de tussenpersoon dat gedaan hebben, dan nog had de TS direct na haar bericht contact kunnen opnemen. Dat heeft ze niet gedaan. Conclusie: bedrijf zwart maken.

kanty
door kanty - Mar 10, 2014 om 17:47
284 Antwoorden / 69 Vragen

Nou mevrouw misschien krijgt u wel 100.000 euro voor dat foutje.

Niet over de rug van uw springlevende dochter dreigen. Wees heel blij dat ze niet is overleden!
Vr gr Kanty.

aurora1
door aurora1 - Mar 11, 2014 om 23:53
15645 Antwoorden / 6 Vragen

De tussenpersoon van wie TS de brief kreeg kan ook de fout gemaakt hebben.

fr
door fresja01 - Mar 11, 2014 om 23:55
2 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 7 mrt 2014, 14:49]Het gaat er wel op lijken dat fresja01 ons bij de neus genomen heeft. Immers, dan had ze toch allang Yarden benadert? Wel, Yarden webcare, u heeft uw best gedaan, meer dan dat kunt u er ook niet van maken. 'bespaart u in ieder geval een bloemetje. ;-)

fr
door fresja01 - Mar 11, 2014 om 23:56
2 Antwoorden / 3 Vragen

Het is rechtgezet door Yarden maar geen bloemmetje ontvangen....

tijger1
door tijger1 - Mar 11, 2014 om 23:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=fresja01 schreef op dinsdag 11 mrt 2014, 23:56]Het is rechtgezet door Yarden maar geen bloemmetje ontvangen....

Maar hebt u wel van Yarden gehoord hoe zij daar bijkwanen?

tenormin
door tenormin - Mar 12, 2014 om 00:22
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=fresja01 schreef op dinsdag 11 mrt 2014, 23:55][quote=tenormin schreef op vrijdag 7 mrt 2014, 14:49]Het gaat er wel op lijken dat fresja01 ons bij de neus genomen heeft. Immers, dan had ze toch allang Yarden benadert? Wel, Yarden webcare, u heeft uw best gedaan, meer dan dat kunt u er ook niet van maken. 'bespaart u in ieder geval een bloemetje. ;-)

Ik quote mezelf maar even. Dus nu is het de tussenpersoon die de fout heeft gemaakt? Waarom dan geen contact met Yarden gezocht; althans, dat blijkt uit hun 2 reacties. Dan tussenpersoon u maar een bloemetje geven.

tijger1
door tijger1 - Mar 12, 2014 om 00:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De tussenpersoon stuurt een brief waarin vermeld staat wat zij van Yarden hebben gehoord.

mo
door mosan - Mar 22, 2014 om 16:32
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat alles dan wel goed zal komen beste fresja01 heelveel geluk met uw dochter en hopelijk nog in heelveel spingende tijden.