ma
door marjame Mar 28, 2006 om 15:46
Voeding & gezondheid

Hoofdkussen

heb een hoofdkussen op de huishoudbeurs gekocht bij wonderproducten er zat geen beloofde bon met garantie in de doos , heb na een aantal dagen gebruik vreselijke rugklachten i.p.v. de beloofde goede nachtrust , sterker nog  kan bijna niet meer zitten laat staan slapen , kan ik nog van dit kussen af , er is alleen een internet adres bekend , en zijn er meer mensen met klachten ?

8184 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 28, 2006 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

als u de firmanaam weet kunt u op de site van de kamer voor koophandel het adres vinden als ze teminste staan ingeschreven. www.kvk.nl

ve
door verwijderd - Mar 31, 2006 om 18:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een nieuw hoofdkussen is altijd wennen. Wanneer je lange tijd op een verkeerd kussen hebt gelegen en gaat dan opeens over op een kussen die goed voor je lichaam is, dan stribbelt je lichaam eerst tegen. De stand van je lichaam verandert namelijk door dat andere kussen en je lichaam moet dus wennen aan die goede stand. Of het kussen dat je gekocht hebt goed is weet ik niet, daar kan ik dus niks over zeggen. Maar het is wel zo dat je lichaam een tijdje nodig heeft om te wennen. Bij de een kan dit een paar dagen zijn bij de ander een paar weken. Mijn ouders en mijn vriend en ik hebben een paar maanden geleden dezelfde kussens gekocht, mijn vader en ik waren snel gewend mijn vriend na 1 week en mn moeder na een paar weken (mn moeder ook met veel pijnklachten, nu helemaal over). Dus je zou het nog even aan kunnen kijken. Die pijn kan namelijk ook positief zijn, dat je lichaam sinds lange tijd eindelijk in de juiste positie ligt, maar dat zeg ik ik weet niet welk kussen je hebt en ieder mens is verschillend. Kan je via het internet adres geen contact met het bedrijf opnemen? En anders via de kamer van koophandel. Succes in ieder geval.

ve
door verwijderd - Mar 31, 2006 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

"......er is alleen een internet adres bekend ....."

Wat denkt u, zou het handig zijn om dit internet adres te verklappen of niet ?