An
door Annajc May 25, 2017 om 16:00
Voeding & gezondheid

Kent iemand het afslankproduct 'DetoxActief?

Men belooft gouden bergen, maar ik vermoed een addertje onder het gras, bij bestellen van een proefpakket. Dat je er dan aan vastzit etc

5721 8 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - May 25, 2017 om 16:04
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Uw vermoeden kan wel eens juist zijn, velen zijn u voorgegaan en bedrogen uitgekomen, zou maar nooit aan proefpakketjes beginnen.
https://www.klacht.nl/billink/klacht/gratis-proefpakket-detoxactief-besteld-teruggestuurd-toch-rekening-ontvangen/

ha
door halex - May 25, 2017 om 16:08
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Zo, nou een goed advies is altijd: bij twijfel niet inhalen. Dus als u zoiets vermoedt, niet doen dus.

marita5
door marita5 - May 25, 2017 om 16:14
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Annajc ,

Bezint voor dat ge begint .

Is pure onzin , lees hier eens , klik op de rode regels ( lees benedenaan de reacties )

http://www.huisarts.nl/detox-zin-of-onzin/

https://happyhealthy.nl/detox-formule/

Lees ook deze ervaring ,

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/misleid-door-detox-formule

Deze tips zijn gratis ,

https://www.verantwoord-afvallen.nl/afvallen/gezond-afvallen-de-beste-tips

tijger1
door tijger1 - May 25, 2017 om 16:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Addertje onder het gras? Welnee, perfect product. Uw portemonnee valt er prima van af. Dus meteen dat GRATIS proefpakketje bestellen. Kunt u zich ook gezellig ergeren aan de nota's en dreigbrieven van incassobureaus. Maar als u even uw verstand gebruikt, weet u toch dat je alleen maar afvalt door minder te eten.

edrick3
door edrick3 - May 25, 2017 om 18:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Addertje? Hele slang!
Cerastes cerastes 001.jpg

hutch
door hutch - May 25, 2017 om 18:40
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Nee, ik ken het niet. Ik trap niet in die onzin.

Dit volk leeft van de goedgelovigheid van onwetenden en personen die de wanhoop nabij zijn.
Gelukkig gelooft u het zelf ook niet helemaal, gezien uw uitspraak 'Men belooft gouden bergen'. Verkooppraatjes!!

hj
door hjronda - Jun 23, 2017 om 15:22
1 Antwoorden / Vragen

klopt. Ben er ook ingetrapt. Heb meteen gemaild dat ik wilde retourneren, heb pakket ongeopend gelaten en aangetekend verstuurd. Wordt gewoon gezegd dat het niet is bezorgd terwijl ik op de track en trace een handtekening heb staan van het aangenomen pakket. Ene Frans Jacobs mailt met mij, het zijn oplichters.

tijger1
door tijger1 Jun 23, 2017 om 15:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar waarom bestelt u het dan als u na ontvangst meteen wilt retourneren? Werkverschaffing voor Post.nl of zo?

mi
door miranda hof Jul 4, 2017 om 14:58
1 Antwoorden / Vragen

Heb precies hetzelfde met dit bedrijf meegemaakt.
Heel leuk zo n gratis proefpakketje met een factuur erbij van 59,95.
Heb netjes het pakketje teruggestuurd maar de facturen en aanmaningen blijven komen.
Detoxactief uit Diepenveen oplichters van het eerste uur.

tijger1
door tijger1 Jul 4, 2017 om 15:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@miranda. Gratis bestaat niet.

costnix
door costnix Jul 5, 2017 om 00:18
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@miranda: weer een keer naïef geweest :-(
Vertrouwen is goed, controle is beter!

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 23, 2017 om 15:27
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ach weer een walletweightloss product.
Zonde....