tot15karakters
door tot15karakters Feb 20, 2013 om 13:37
Voeding & gezondheid

Knipfout kapper

Een kapper maakte een flinke knip fout die goed zichtbaar is.
Wat is een redelijke vergoeding voor deze?

Het was een groot vlak met tondeuse die nog op kortste stand stond.

9595 42 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 20, 2013 om 13:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt mij in ieder geval deze knipbeurt gratis..... en daarbij tevens zo laten knippen dat deze fout zo min mogelijk opvalt. Uiteraard ook wat u (nog) mooi vindt.

Als u doelt op immateriele vergoeding, zou ik dat niet eisen. Misschien hoogstens een volgende knipbeurt ook gratis, maar meer ook niet.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2013 om 14:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

*ik zou aansturen op 2 knipbeurten gratis

ve
door verwijderd - Feb 20, 2013 om 14:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou zelf denken dat het zo goed mogelijk "onzichtbaar" gemaakt wordt door middel van een ander model bv.
En de rekening is voor hun ,zowel de eerste (foute)knipbeurt als de herstel beurt,dat zou wat mij betrefd een passende oplossing zijn.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2013 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Denk je nou dat hier ook al richtlijnen voor zijn? Dat moet je toch echt met de kapper zelf beslissen. Wat voor de een redelijk is is voor de ander onaanvaardbaar. Van de kale plek kom je zo makkelijk niet af. En, het is niet opzettelijk gebeurd gelukkig. Schaf een petje aan en laat je de kosten daarvan vergoeden.

ve
door verwijderd - Feb 22, 2013 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zou zeggen een pruik

ve
door verwijderd - Feb 22, 2013 om 13:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou GEEN vergoeding willen maar samen met al mijn kennissen deze kapper in de toekomst mijden

ve
door verwijderd - Feb 22, 2013 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

jezelf gratis kaal laten scheren

ve
door verwijderd - Feb 22, 2013 om 13:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

voor ne man, een broske.....spijtig dat nu winter is....
voor een vrouw zou ik het niet weten...??

ve
door verwijderd - Feb 22, 2013 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laten groeien?

ve
door verwijderd - Feb 22, 2013 om 16:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

De knipbeurt was al gratis....

Maar zowel kapper als de klant twijfelde wat redelijk was.
Daarom stel ik als iemand die er na aan de beurt was deze vraag.

Wat is redelijk als je enkele weken voor gek moet lopen.
Dus we laten U adviseren en zowel deze kapper als klant zullen zich er dan bij neerleggen wegens ontbrekende regels.

ve
door verwijderd - Feb 22, 2013 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze knipbeurt gratis, een event. herstelknipbeurt of volgende knipbeurt gratis.
Ook van belang: heeft iemand een representatieve functie? Voor mezelf zou ik er geen drama van hoeven maken, ik sta niet voor publiek.
Als ik burgemeester van Amsterdam was, of Willem Alexander, of Astrid Kerseboom die op 30 april vanuit de studio moet presenteren ligt het iets anders - als het op 30 april maar weer goed zit, zo niet: dan een pruik!

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 00:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tot15haren,

waar haalt u de rare tekst vandaan dat je met zeer kort haar voor gek loopt ?
Wat is uw volgende rare opmerking, dat je ook met lang haar voor gek loopt ?
Misschien loopt u altijd wel voor gek, met welke haarlengte dan ook !
Heel veel mannen vinden zeer kort geschoren haar prettig.
Weet je wat ? U gaat tegen alle kale mannen en kortharigen vertellen dat ze voor gek lopen.
Hoeft u nooit meer naar de kapper.
Enneoja, ik heb kortgeschoren haar, lekker makkelijk.

Zwemmer heeft een bizarre mening : van die kale plek kom je niet makkelijk af.
Zwemmer, wel eens van haargroei gehoord ?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++================

w

tot15karakters schreef op vrijdag 22 feb 2013, 16:49:

Wat is redelijk als je enkele weken voor gek moet lopen.
Dus we laten U adviseren en zowel deze kapper als klant zullen zich er dan bij neerleggen wegens ontbrekende regels.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 03:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inspanningsverplichting tot herstel lijkt mij in dezen uitgesloten.

Beroepsaansprakelijkheid: aansprakelijk stellen voor de te lijden fan wel voor de geleden (letsel)schade en gevolgschades in dezen. Schadevergoeding eisen middels een aangetekende brief aan veroorzaker, u moet waarschijnlijk een maand dan wel maanden een pruik of toupet dragen, of u bent contractueel verplicht een bepaalde haardracht te dragen (als acteur, zanger e.d.) op grond van uw beroepsuitoefening e.d.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 03:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Herr Wolfgang Wolfe,

sind sie vollig ein bischen von die wolfen gebissen ?
Kurze haarchen sind letselschade ?
Lass mir nicht lachen.
Ich habe immer kurze haarsjen !
Muss ich denn eine pruikschen tragen ?
HaHA Wolfgang Wolfe, sie sind me daar eine.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++========

wolfgang wölfe schreef op zaterdag 23 feb 2013, 03:00: Inspanningsverplichting tot herstel lijkt mij in dezen uitgesloten.

Beroepsaansprakelijkheid: aansprakelijk stellen voor de te lijden fan wel voor de geleden (letsel)schade en gevolgschades in dezen. Schadevergoeding eisen middels een aangetekende brief aan veroorzaker, u moet waarschijnlijk een maand dan wel maanden een pruik of toupet dragen, of u bent contractueel verplicht een bepaalde haardracht te dragen (als acteur, zanger e.d.) op grond van uw beroepsuitoefening e.d.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 12:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gratis knipbeurt dus.....geen "overeenkomst" dus valt er úberhaupt niets te claimen....
Life is so easy.....

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 15:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer de kapper over te halen om dit ook bij andere klanten te doen onder het mom van "de nieuwste trends in Parijs en Milaan" en je loopt er inees heel erg hip bij....

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

of je helemaal kaal laten scheren, dan kan je er iets totaal anders van laten groeien.

elze schreef op vrijdag 22 feb 2013, 12:46: ik zou zeggen een pruik

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 22:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jessica,

waar slaat dit antwoord nou weer op ?
Mijn dokter knipt helemaal geen haren !
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++===========

[quote=jessica:-) schreef op zaterdag 23 feb 2013, 22:20

De kapper met meerdere klanten willen belemmeren in haar werk gaat wel erg ver iedereen kan fouten maken in zijn werk . En bij de kapper kan nou eenmaal de fout zichtbaar zijn. Bij een arts had deze fout veel erger geweest.

Succes

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 22:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

De reactie zijn hier altijd wel behoorlijk vel.
Ik dacht dat mensen hier advies geven of een vraag op eigen manier mag beantwoorden.
Zonder direct te horen waar slaat dit op of andere rare reacties.
Ik verwijs gewoon naar de dokter omdat als hij een fout maakt dit nog veel en veel erger gevolgen heeft.
Dat een kapper het doet.
Maar mijn excuus hier voor wist niet dat daar ook al iets mis mee was

ve
door verwijderd - Feb 24, 2013 om 00:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

jessica:-) schreef op zaterdag 23 feb 2013, 22:53: De reactie zijn hier altijd wel behoorlijk vel.
Ik dacht dat mensen hier advies geven of een vraag op eigen manier mag beantwoorden.
Zonder direct te horen waar slaat dit op of andere rare reacties.
Ik verwijs gewoon naar de dokter omdat als hij een fout maakt dit nog veel en veel erger gevolgen heeft.
Dat een kapper het doet.
Maar mijn excuus hier voor wist niet dat daar ook al iets mis mee was

U moet het maar zien dit soort zaken lopen altijd uit op een discussie,de meeste willen alleen maar wat aanvoeren.
Maar waar het gaat kan er vergoeding voor dit geeist worden?Wettelijk niet maar uit fatsoen zal hij u toch met iets regemoet moeten komen.

ve
door verwijderd - Feb 24, 2013 om 01:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op zondag 24 feb 2013, 00:17:
jessica:-) schreef op zaterdag 23 feb 2013, 22:53: De reactie zijn hier altijd wel behoorlijk vel.
Ik dacht dat mensen hier advies geven of een vraag op eigen manier mag beantwoorden.
Zonder direct te horen waar slaat dit op of andere rare reacties.
Ik verwijs gewoon naar de dokter omdat als hij een fout maakt dit nog veel en veel erger gevolgen heeft.
Dat een kapper het doet.
Maar mijn excuus hier voor wist niet dat daar ook al iets mis mee was

U moet het maar zien dit soort zaken lopen altijd uit op een discussie,de meeste willen alleen maar wat aanvoeren.
Maar waar het gaat kan er vergoeding voor dit geeist worden?Wettelijk niet maar uit fatsoen zal hij u toch met iets regemoet moeten komen.

Ga ook niet serieus reageren op hetgeen wimmi20 schreef op de reacties van Jessica:-} en van
mij. Houd het maar op de 'beste stuurlui aan wal'!

ve
door verwijderd - Feb 24, 2013 om 01:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan niet nalaten om toch nog een keer mijn mening te geven,
In Nederland hebben honderdduizenden mannen zeer kort geschoren haar, of zijn kaal.
Nu is per ongeluk bij onze vraagsteller een stuk kort geschoren.
Dat is niet te herstellen, de rest zal ook kort geschoren moeten worden.
Dat houdt in dat TS voorlopig niet naar de kapper hoeft, want hij wil kennelijk lange haartjes hebben.
En omdat TS er momenteel net zo uit ziet als zeer veel Nederlanders wil hij daarvoor betaald worden.
Man, zeur niet zo, je houdt geld over omdat je voorlopig niet naar de kapper hoeft te gaan.

ve
door verwijderd - Feb 24, 2013 om 03:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hij stond nog op de korste stand die tondeuze en dus is mijn haar niet in de bedoelde vorm geknipt.Wat kan ik vragen. Mooie vraag tot 15. Totdat jezelf dacht voor gek te lopen.

Natuurlijk kun je herstel en camouflage eisen of schadevergoeding.Neem een advocaat en haal je recht zou ik adviseren en bedoel dit absoluut niet verkeerd.

Wat ik niet begrijp is dat haardracht of niet bij voorbaat een beeld en oordeel schetst over de persoon met of zonder haar die eronder zit. Een uitgeschoten tondeuse komt in de supermarkt boodschappen doen. De 1 denkt kanker,de ander denkt geen geld voor een echte kapper,de 3e denkt ....

En de 4e denkt goh wat een leuk mens.Met een operatie toch in de supermarkt.

De laatste denkt,heb haar helemaal niet gezien. Was in mijn eigen wereld gewoon eten en drinken voor eigen gebruik aan het halen. En 98% heeft geen mevrouw of man gezien met uitgeschoten tondeuse.

ve
door verwijderd - Feb 24, 2013 om 09:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

tot15karakters schreef op vrijdag 22 feb 2013, 16:49:
Daarom stel ik als iemand die er na aan de beurt was deze vraag.

wimmi20 schreef op zondag 24 feb 2013, 01:30: Dat houdt in dat TS voorlopig niet naar de kapper hoeft, want hij wil kennelijk lange haartjes hebben.
En omdat TS er momenteel net zo uit ziet als zeer veel Nederlanders wil hij daarvoor betaald worden.
Man, zeur niet zo, je houdt geld over omdat je voorlopig niet naar de kapper hoeft te gaan.

Zoek de vout!

ve
door verwijderd - Feb 24, 2013 om 12:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoekster,

welke fout ?

ve
door verwijderd - Feb 24, 2013 om 13:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zal dan maar serieus op je vraag ingaan...

Deze vraag gaat niet over de vraagsteller zelf, maar over iemand die voor hem verkeerd was geknipt. TS was daarna aan de beurt.

ve
door verwijderd - Feb 24, 2013 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit nogal verwarde en onbegrijpelijke antwoord van Zoekster kan ik weinig mee.
Als het niet over mij gaat waarom quote u mijn tekst dan ?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++===============

zoekster schreef op zondag 24 feb 2013, 13:12: Ik zal dan maar serieus op je vraag ingaan...

Deze vraag gaat niet over de vraagsteller zelf, maar over iemand die voor hem verkeerd was geknipt. TS was daarna aan de beurt.

ve
door verwijderd - Feb 24, 2013 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad Zoekster,

u heeft gelijk.
In de vraag stond niet dat het een ander dan TS betrof.
Later viel dat wel te lezen.
Kijk, zo ben ik ook weer !

ve
door verwijderd - Feb 24, 2013 om 18:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

plakt er wa schaamhaar over c",)

ve
door verwijderd - Feb 24, 2013 om 19:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jean
als ik uw foto zo bekijk heeft u een aardige pluk daar van onder uw neus geplakt.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++==========

quote=jeanleeke schreef op zondag 24 feb 2013, 18:42]plakt er wa schaamhaar over c",)

ve
door verwijderd - Feb 24, 2013 om 19:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een gratis knipbeurt voor de volgende keer en het kapsel zodanig bijknippen dat het zo min mogelijk opvalt.

ve
door verwijderd - Feb 24, 2013 om 22:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ten eerste is het heel vervelend dat dit gebeurt is.
Zelf zal ik dit als kapster het zo goed mogelijk proberen op te lossen.
Als eerste klant de knipbeurt niet te laten betalen plus zo goed mogelijk het kapsel weer herstellen.
Als het haar vervolgens weer is aan gegroeit weer gratis een knip beurt geven zo dat het haar weer helemaal goed is.
Als de klant natuurlijk terug wil komen.
De kapper met meerdere klanten willen belemmeren in haar werk gaat wel erg ver iedereen kan fouten maken in zijn werk . En bij de kapper kan nou eenmaal de fout zichtbaar zijn. Bij een arts had deze fout veel erger geweest.
Een claim eisen voor schade gaat u niet voor elkaar krijgen , zoals hier iemand adviseert.
Als deze kapper vaak fouten bij u heeft gemaakt zal ik naar een ander gaan.

Succes

ve
door verwijderd - Feb 24, 2013 om 23:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt allen.

Ondanks de humor en extreme is door de kapper en klant het volgende besloten.
Komende weken gratis bijwerken na uitgroei.

2 gratis behandelingen, dus naast knippen ook verven.

En alle andere;

Kaal.... dan zie je een witte vlek op bruin gezicht dus dat kan absoluut niet.

Man of Vrouw, ja het was een Vrouw en vele dachten dus verkeerd!

Mijn vertrouwen en de ongelukkige klant, we komen hier al jarenlang en hadden geen plan om deze te boycotten en andere te zoeken.
Dus netjes opgelost maar we zien nu wel dat er wettelijk blijkbaar nauwelijks iets geregeld is.

Klant en Kapper zijn tevreden en ik mag daarom dit antwoord geven.
Een ook tevreden klant die zat te wachten toen het gebeurde...

ve
door verwijderd - Feb 25, 2013 om 11:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

tot15karakters schreef op zondag 24 feb 2013, 23:04: Bedankt allen.

Ondanks de humor en extreme is door de kapper en klant het volgende besloten.
Komende weken gratis bijwerken na uitgroei.

2 gratis behandelingen, dus naast knippen ook verven.

En alle andere;

Kaal.... dan zie je een witte vlek op bruin gezicht dus dat kan absoluut niet.

Man of Vrouw, ja het was een Vrouw en vele dachten dus verkeerd!

Mijn vertrouwen en de ongelukkige klant, we komen hier al jarenlang en hadden geen plan om deze te boycotten en andere te zoeken.
Dus netjes opgelost maar we zien nu wel dat er wettelijk blijkbaar nauwelijks iets geregeld is.

Klant en Kapper zijn tevreden en ik mag daarom dit antwoord geven.
Een ook tevreden klant die zat te wachten toen het gebeurde...

Zo dan kan eindelijk de ondertussen 'eindeloze (betweterige) discussie' naar tevredenheid van partijen overeengekomen oplossingen worden afgesloten.

ve
door verwijderd - Feb 26, 2013 om 11:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat de kapper deze reacties maar niet lezen.

ve
door verwijderd - Feb 26, 2013 om 15:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toch nog een vraag aan tot15karakters (dan ben je pas echt schitzofreen)
U komt kennelijk bij een dameskapper.
Bent u een vrouw ?

ve
door verwijderd - Mar 1, 2013 om 18:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kom bij een alles knipper!

Van baby tot bejaarde en man en vrouw, alles komt daar.
Een kleine een mans zaak en daar is niets mis mee.

Of ik man of vrouw ben, dat doet er niet toe.
Ik stelde slechts de vraag omdat mijn trouwe kapper waar ik al ruim 10 jaren kom samen met de overige klanten in gesprek ging van hoe moeten we dat nu oplossen.

Zijn er regels of niet, en niemand wist het.
Verder is het geheel t/m 25 Februari uitgeprint dus iedereen kan het lezen.
De kapper maar ook alle klanten.

Bedankt voor alle zinnige en onzin antwoorden, en daar hadden we ook al op gerekend.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2013 om 15:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste tot15karakters,

Hopende dat u mijn forum berichtje leest! Elders in dit forum zag ik dat u geholpen heeft bij een rechtszaak tegen een katten verjager. Wij zitten met hetzelfde probleem. Bij buurtbemiddeling gesprek heb ik een andere katten verjager voor haar gekocht maar helaas krijg ik wederom last van oorsuizen/tinnitus. Kunt u mij contacteren op ikwilgraaguwmailadres apenstaartje gmail.com ? Die van haar tuinwachter.nl zit op 19KHz en die van mij op 25KHz. Maar helaas hoor ik toch weer een hele hoge toon.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2013 om 18:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

student538 schreef op maandag 8 apr 2013, 15:10: Beste tot15karakters,

Hopende dat u mijn forum berichtje leest! Elders in dit forum zag ik dat u geholpen heeft bij een rechtszaak tegen een katten verjager. Wij zitten met hetzelfde probleem. Bij buurtbemiddeling gesprek heb ik een andere katten verjager voor haar gekocht maar helaas krijg ik wederom last van oorsuizen/tinnitus. Kunt u mij contacteren op ikwilgraaguwmailadres apenstaartje gmail.com ? Die van haar tuinwachter.nl zit op 19KHz en die van mij op 25KHz. Maar helaas hoor ik toch weer een hele hoge toon.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2013 om 18:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste student,
is uw kat verkeerd geknipt?
Want daar gaat deze rubriek over.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++====

student538 schreef op maandag 8 apr 2013, 15:10: Beste tot15karakters,

Hopende dat u mijn forum berichtje leest! Elders in dit forum zag ik dat u geholpen heeft bij een rechtszaak tegen een katten verjager. Wij zitten met hetzelfde probleem. Bij buurtbemiddeling gesprek heb ik een andere katten verjager voor haar gekocht maar helaas krijg ik wederom last van oorsuizen/tinnitus. Kunt u mij contacteren op ikwilgraaguwmailadres apenstaartje gmail.com ? Die van haar tuinwachter.nl zit op 19KHz en die van mij op 25KHz. Maar helaas hoor ik toch weer een hele hoge toon.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2013 om 18:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik probeer in contact te komen met tot15karakters. Hij heeft geholpen met rechtszaak m.b.t. katten verjager waar ik benieuwd naar was. Omdat dit de laatste reactie in het forum van Kassa is, heb ik om deze reden hierbij de vraag hierin gesteld.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2013 om 19:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

@student538

Open zelf een topic met kattenverjager erboven. Dan zal dat tot 15 wel opvallen.