vi
door vincent1 Apr 22, 2009 om 14:11
Voeding & gezondheid

Pearl stuurt rekening

In december 2008 schaften mijn vrouw en ik nieuwe brillen aan.Bij Pearle , hun keuze in monturen was vrij beperkt en oudbollig, maar ja toch maar gedaan, samen 1200 euri.De tweede zogenaamde gratis bril lieten we maar schieten. Je zou toch de varifocus glazen moeten betalen. Dan wordt dat een dure tweede bril.Je komt dan makkelijk boven de 2000 euri.De korting werd door hen berekend en was van dat bedrag af. Nu krijg ik van de Brilmij groep een aanvullende rekening van € 45,--
Zo kan ik ook mensen lokken , ze een korting geven en die later terugvragen. Verder is er geen specificatie of omschrijving waarom die zogenaamde korting niet toegekend is. Neem maar contact op met de zorgverzekeraar. Dat is Zilverenkruis Achmea.
Ik ben geenszins van plan die 45 euri te betalen . In december 2008 gekocht en nu in april 2009 een aanvullende rekening. Of ik ga twee leesbrillen op sterkte halen, gratis, al betaald.
Wat te doen?



963 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

he
door henk1951 - Apr 22, 2009 om 14:26
256 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat te doen?

Nogal eenvoudig zoals geadviseerd neem contact op met Zilverenkruis dan krijg je de reden te horen, zonder de reden te weten heeft het weinig zin verder in discusie te gaan.

gr Henk




harrie
door harrie - Apr 22, 2009 om 14:48
765 Antwoorden / 36 Vragen
0

€1200.- voor 2 brillen is natuurlijk kassa...ping!!


Winst voor Pearl is minimaal € 1000.- want zowel montuur als glazen kosten inkoop heel weinig, het inslijpen van de glazen, vroeger veel werk gebeurt automatisch. In de semi-medische sector worden de zakken Giga gevuld, bankiers hebben het daar vanaf gekeken.


Misschien is H.A. een alternatief....


Groeten van Harrie, die in de 60er jaren deze praktijken heeft meegemaakt.

kenwel2
door kenwel2 - Apr 22, 2009 om 15:11
1574 Antwoorden / 13 Vragen
0

Zoals u zelf al schrijft: Neem maar contact op met de zorgverzekeraar. Dat is Zilverenkruis Achmea.


Doen dus, mischien verhelderd dit en hebben ze een verklaring voor het bedrag!


En H.A? Slecht advies! Ja, die is echt anders, klopt, ze houden zich niet aan bepaalde regels....zelf meegemaakt, maar zal dit nooit meer meemaken, want daar nu wegblijven voortaan is de beste optie..


Gr. Henri

wj
door wjstegeman - May 9, 2009 om 20:52
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Er is een ding te doen en dat is inderdaad contact opnemen bij uw zorgverzekering.
Dan kunt u daar uw vraag en antwoord stellen en krijgen.



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer