Je
door JenniferC010 17 feb. 2017 om 16:24
Voeding & gezondheid

Slimfruit

Ik heb vorig jaar juni een pakket besteld bij Slimfruit. Zij stuurden mij in september een aanmaning dat ik 109 euro moest betalen. Ik heb  met hen contact gehad dat ik eerst herinneringen wilde zien die zij mij zouden hebben gestuurd. Nu 5 maanden later heb ik nog niets gehad maar ik heb het wel betaald. Hoe kan ik dit nog terug krijgen want ik kreeg het nogal benauwd doordat het was aangemeld bij een incassobureau.
Graag hoor ik van jullie

360 7 Rapporteer
door tijger1 - 17 feb. 2017 om 16:25
30483 Antwoorden / 15 Vragen
0

Natuurlijk krijgt u dat niet terug.

door tenormin - 17 feb. 2017 om 16:33
12436 Antwoorden / 71 Vragen
1

Type voor 'de lol' eens op Google: Slimfruit en problemen . Al wat je leest zijn vragen op deze KASSA site met antwoorden. Ben je vast enige dagen mee bezig. U bent het zoveelste slachtoffer van Slimfruit.

fa
door familyman - 17 feb. 2017 om 16:35
273 Antwoorden / Vragen
0

Net zo zeker als we in NL de beloofde € 1000 euro niet gekregen hebben uit Den Haag krijgt u € 109 NIET terug. Iedereen in NL kan een incassoburo beginnen, maar meer als brieven schrijven en bluffen en dreigen kunnen ze niet. Klagen over hun slechte naam heeft geen zin, dat weten ze al dat ze die hebben.

door edrick3 - 17 feb. 2017 om 16:38
23486 Antwoorden / 78 Vragen
1

Tja, eerst betalen en dan info gaan vragen .....
Jammer, maar dat geld ben je kwijt.
Niet meer verder betalen!!

door diumenge - 17 feb. 2017 om 17:02
8450 Antwoorden / 11 Vragen
1

Dat geld bent u kwijt. De pondjes niet, atlhans niet dankzij slimfruit.

door sira - 17 feb. 2017 om 20:29
115 Antwoorden / 16 Vragen
0

U had nooit moeten betalen!!!

Altijd eerst op Google zoeken of advies vragen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
maria57 - 25 feb. 2017 om 10:34
Winkels & webshops

Ik erger mij aan harde muziek in alle winkels. Jullie ook?

Overal waar ik kom, kledingwinkels, supermarkten, staat de radio aan en niet zo'n klein beetje maar knoerdhard, soms kan je elkaar niet eens verstaan. Ik erger me hier aan en ik kan zo niet rustig winkelen. Het soort muziek is ook verschrikkelijk. Er wordt ook niet rekening gehouden met mensen met autisme, mensen die overprikkeld raken, zoals ik. Ik ren vaak gillend de winkel weer uit. Zijn er mee ... Lees meer

pi
pironne - 27 feb. 2017 om 17:03
Winkels & webshops

Opgelicht on niet?

Ik zoek on line naar een barcode scanner en kom uit bij fa staples. 
Aangeboden wordt: LI-2208 zwart, prijs € 87.42 incl btw. Ik stel nog een vraag over het product. Het blijkt niet het product te zijn waar we mee uit de voeten kunnen.
Ik sluit de site en ga enige tijd later naar een nieuws site. Komt er reclame van de zelfde firma en dezelfde scanner en helaas is dat niet nieuw.
wa ... Lees meer

me
melagiem - 27 feb. 2017 om 18:13
Geldzaken & recht

Leverancier wil opdrachtbevestiging niet meer nakomen

Enige weken geleden hebben wij een vloer gekocht en hiervoor een opdrachtbevestiging getekend.

Het hele traject loopt vanaf het begin moeizaam en de verstandhouding tussen partijen is inmiddels niet werkbaar meer. De leverancier gaf nu telefonisch aan dat het voor hem niet meer hoeft, waarop wij hebben aangegeven dat het voor ons ook zo niet meer hoeft en dat wij akkoord gaan om de opdr ... Lees meer