renedavids
door renedavids Jul 18, 2009 om 12:39
Voeding & gezondheid

Snurken vriendin word gek

hoi allemaal

ik snurk heel hard en lang mijn vriendin kan hierdoor niet

slapen ik heb haar oordopjes gegeven maar dit helpt

heeft iemand een tip voor mij ben bang dat ze me verlaat hierdoor

hoop wate horen fijn weeekend rene

2926 11 Rapporteer

kenwel2
door kenwel2 - Jul 18, 2009 om 12:46
1574 Antwoorden / 13 Vragen

In een ander vertrek gaan slapen? ;-)

Alle gekheid op een stokje: Er is speciale therapie voor, en speciale pleisters, om het snurken tegen te gaan, als ik u was, ging ff naar de huisarts toe, om uw probleem met hem/haar te bespreken, neem uw vriendin mee! Laat merken, dat u er alles aan gelegen is, om dit probleem op te lossen, doe het samen met uw vriendin! Ik weet zeker dat uw vriendin u niet vanwege het snurken verlaat, doet ze dit wel, dan is ze de moeite niet waard, en geeft ze geen moer om je! Ik zou daar dan niet mee zitten, geen hand vol maar een land vol!

Succes!

Groeten, Henri

vladja
door vladja - Jul 18, 2009 om 12:50
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Ik zou daar dan niet mee zitten, geen hand vol maar een land vol!

Ja, en die gaan allemaal gezellig naast een zware snurker liggen.

Moet je eens een paar nachten achter elkaar gaan doen!

stacey
door stacey - Jul 18, 2009 om 12:52
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Da`s lekker, moet zij oncomfortabele oordoppen in zodat jij lekker door kunt snurken........

Je zou dit eerst eens kunnen proberen;

- Nozovent, neusbeugel of neusstrip - is verkrijgbaar bij apotheek en/of drogist.

En een bezoek aan de huisarts voor overleg is wel een goed idee.

Succes,

he
door henk1951 - Jul 18, 2009 om 12:54
256 Antwoorden / 0 Vragen

Rene

Op Google staan als je snurken intoetst 35600 hits daarover. Als je overgewicht hebt helpt afvallen in de meeste gevallen.Raadpleeg eens een arts. Op korte termijn toch in aparte kamers slapen. Ik snurk zelf ook af en toe, het kan een legio aan oorzaken hebben en een huisarts of KNO arts kunnen veel oorzaken opsporen en wellicht oplossingen geven/aandragen.

succes Henk

vladja
door vladja - Jul 18, 2009 om 12:55
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Zie de site van de KNO artsen van Haaglanden ziekenhuis over snurken en wat er aan gedaan kan worden:

https://www.knocare.nl/item.html&objID=342

Vladja

renedavids
door renedavids - Jul 18, 2009 om 13:19
32 Antwoorden / 14 Vragen

hoi allemaal

heel lhartelijk bedankt voor de snelle en goede adviesen

ik ga naar de huisarts toe en met mijn vriendin zal het best goed komen maar het is inderdaat niet leuk voor haar dat begrijp ik heel goed allemaal heel fijn weekend rene en chrissy

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jul 18, 2009 om 23:44
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag René,

Wanneer je echt moe bent kun je overal slapen en bij ieder lawaai, vooral wanneer je de bron van het lawaai kent.

Zoals al is opgemerkt: overgewicht werkt snurken in de hand, net zoals
op de rug slapen. Maar één van de grootste boosdoeners is alcohol. Dat
werkt spier ontspannend en de huig achterin je mond word slap.

Overigens, mijn vriendin snurkt ook wel eens. Wanneer ik dan wakker ben
denk ik: "ach god, de troel. Wat slaapt ze lekker." En laat haar lekker
slapen.

Iets dergelijks denkt ze ook bij mij wanneer ik (vaker) snurk. We
pikken het van elkaar, vermoedelijk omdat we van elkaar houden. Liefde
overwint alles.

Als ze je om snurken verlaat, wees dan blij, want dan had je toch niet
de goeie. Ze houdt dan niet voldoende van je om het lang met je uit te
houden.

Beter dat je er dan vroegtijdig achter komt. Amen, brother.

Hardware ERror MAN.

he
door heerda - Aug 13, 2009 om 20:27
2 Antwoorden / 8 Vragen

Ik was één van die snurkers waarnaast het echt niet uit te houden was...  Dus bomen ddorzagen was er niets bij. Onwaarschijnlijk maar waar: ik ben er van af door me alleen maar te concentreren op de gedachte: niet snurken. Ik vergelijk het een beetje met Zen-meditatie: ik weet nu dat ik niet snurk en het is altijd nu!!!

Had daarvoor al heel veel geprobeerd maar niets hielp!

renedavids
door renedavids - Aug 13, 2009 om 21:20
32 Antwoorden / 14 Vragen

hoi heerda

gewoonn denken ik snurk niet en dat is het ?

of moet ik nog meer doen ?

elke keer voor het slapen gaan bv

ik hootr graag van je

gr rene

he
door heerda - Aug 13, 2009 om 22:36
2 Antwoorden / 8 Vragen

Hoi Rene,

Als je de eerste nacht volgens je vriendin niet gesnurkt hebt denk je toeval of ze heeft zelf heel zwaar geslapen, maar nu na een week weet ik dat ik het snurken kan beheersen door inderdaad me alleen voor te nemen niet te snurken. Het is door stijgend zelfvertrouwen ook steeds gemakkelijker! Ik slaap wel minder zwaar maar ben 's morgens toch uitgerust. Leuk vind ik dat ik nu zelfs mijn vriendin soms hoor snurken. Ik ben er heel blij mee want voorheen ging ik als het niet te harden was soms op een andere kamer slapen. Ik denk dus dat ik door meditatie-oefeningen beter in staat ben mij op het hier en nu te concentreren. Overigens lukt me dat met meditatie maar voor enkele seconden tot een paar minuten. Waarmee ik maar wil zeggen dat dit voor iedereen met een beetje oefening haalbaar is. Veel succes en ik lees wel of het je gelukt is!