spirou
door spirou Feb 19, 2007 om 19:03
Voeding & gezondheid

Stoomcabine of infraroodcabine

We zouden graag onze badkamer aanpassen, door minder mobiliteit.

een stoomcabine? infraroodcabine? mag die ook in de badkamer.

alvast bedankt voor jullie reacties, Spirou

937 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 20, 2007 om 18:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou u willen verzoeken om de "experts" wat meer informatie te geven.
Van belang is immers; Waar is de badkamer gesitueerd? (Stoomcabine) en hoe staat het met de electra, staat deze op een aparte groep? (Infra-roodcabine).
Want dat zijn belangrijke criteria die m'n rooie rakkers graag zouden willen weten voor het kunnen geven van een zinnig antwoord.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Feb 20, 2007 om 18:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn dochter heeft op medischegronden  een infrarood cabine in de slaapkamer omdat de badkamer teklein is en is laaiend enthousiast.

Als je badkamer aangepast moetworden van wege een handicape zou ik wel in het kader van de wmo een aanvraag indienen bij je gemeente.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2007 om 19:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi krook ,Opa flikt het weer .Een vraag met vraag beantwoorden,dus je was iets te laat .B

ve
door verwijderd - Feb 20, 2007 om 19:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Opa .Een SDAP-nest dus naast de VARA, Het Vrije Volk ook de AJC,later jeugdherbergen waar winterweekends een grotere plaats in nam dan zomerbezoek. (Vooral Elst)
Natuurlijk later het Nivon . Erg leuk allemaal maar wilt u mij als aanvangend expert niet als rooie rakker beschouwen . u komt er wel achter met de draaikont . 2 ×B.

ve
door verwijderd - Feb 21, 2007 om 16:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uit uw beantwoording op mijn vraag heb ik begrepen dat de badkamer en eigen elektragroep heeft en dat is erg gunstig!!

Voor een stoomcabine en een infra-roodcabine zal er wel een goed afvoer nodig zijn voor de damp.

Stomen,het sauna-effect vind ik persoonlijk prettiger.
Zowel een stoom- als een infraroodcabine kan in een badkamer gebouwd worden als er rekening mee wordt gehouden dat de electragroep goed beveiligd en niet te zwaar belast wordt.

Geen klusje voor een Beun de Haas dus!!

( en voor een eerder gelezen opmerking over die haan. IK heb hem terug omdat ik dit HET symbool vind van de Vara, een Vara die zeker in het verleden uit veel Vrije Vogels bestond ).

ve
door verwijderd - Feb 21, 2007 om 16:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij Een infraroodcabine heb je geen stoom, en als je een vrijstaande cabineneemt zoals mijn dochter heeft heb je aan een veilig stopcontact genoeg.Wel op een groep die 16 am,p gezekerd is.