corkoo
door corkoo Mar 28, 2013 om 22:50
Vrije tijd & tuin

Filmtitel

Zaterdag 22 maart werd in het programma WEET IK VEEL van Linda de Mol op RTL4 een vraag gesteld met een beeldfragment van een oude natuurfilm, waarbij dieren dronken werden door de inname van te veel rijp fruit. Dit is een hele mooie natuurfilm van jaren geleden, ook wel genoemd: De mooiste natuurfilm.
Wie weet de titel van deze film.

859 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 28, 2013 om 23:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze misschien (ik heb het programma niet gezien)? [url=http://www.imdb.com/title/tt0071143/][u]Animals Are Beautiful People[/u][/url]

ve
door verwijderd - Mar 28, 2013 om 23:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

en dit is waarschijnlijk het getoonde fragment: KLIK HIER.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2013 om 00:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

aurora1 schreef op donderdag 28 mrt 2013, 23:41: en dit is waarschijnlijk het getoonde fragment: KLIK HIER.

vr.gr.

Goed van je, aurora, inderdaad enig. Kan alleen de volledige gevraagde titel van corkoo niet ontdekken.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2013 om 00:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge schreef op donderdag 28 mrt 2013, 23:01: Deze misschien (ik heb het programma niet gezien)? [url=http://www.imdb.com/title/tt0071143/][u]Animals Are Beautiful People[/u][/url]

ve
door verwijderd - Mar 29, 2013 om 00:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

corkoo schreef op vrijdag 29 mrt 2013, 00:15:
diumenge schreef op donderdag 28 mrt 2013, 23:01: Deze misschien (ik heb het programma niet gezien)? [url=http://www.imdb.com/title/tt0071143/][u]Animals Are Beautiful People[/u][/url]

Misschien, maar op die doorverwijzingen staan stapels films, dus of die er tussen zit is maar net de vraag.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2013 om 00:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge schreef op donderdag 28 mrt 2013, 23:01: Deze misschien (ik heb het programma niet gezien)? [url=http://www.imdb.com/title/tt0071143/][u]Animals Are Beautiful People[/u][/url]

Geweldig diumenge, dat is een vlot antwoord. Heb de film inmiddels al binnengehaald en het bewuste fragment al ff bekeken. Echt top. Heb de film ooit in bezit gehad maar uitgeleend en dan weet je het wel. Heb er jaren naar gezocht, hij is uit 1974. Die was Nederlands gesproken, deze heeft NL ondertiteling, maar dat geeft niet. Ik ga er echt voor zitten. De beesten hebben een leuk feestje gehad met al die overrijpe vruchten.
Ik hoop niet dat ik morgen zo'n koppijn heb als die aap.
Ook aurora1 met zijn/haar snelle link naar You Tube. Klopt ook helemaal.
Hartelijk bedankt voor alle reacties, ook die van tenormin.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2013 om 00:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag gedaan corkoo en veel plezier met de film
@tenormin, de titel en waar te verkrijgen was door diumenge gegeven en staat op die site bovenaan.
Direct onder het venster van het Youtube filmpje staan titel en datum film met ernaast het fragment vermeld.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2013 om 01:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk nooit naar dat programma, dus het antwoord blijf ik schuldig (tot in de eeuwigheid).

ve
door verwijderd - Mar 29, 2013 om 12:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag alleen on topic reageren.

De redactie

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 15:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben de film toen ook gezien en we vonden hem ook helemaal geweldig. Dank jullie voor de antwoorden.
Allemaal fijne Paasdagen.

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 17:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

wolfgang wölfe schreef op vrijdag 29 mrt 2013, 01:04: Kijk nooit naar dat programma, dus het antwoord blijf ik schuldig (tot in de eeuwigheid).

Beetje rare formulering voor een programma wat pas 2 of 3 keer is uitgezonden. Of is dit een poging om je superioriteit t.o.v. het proles dat naar RTL4 kijkt aan te geven?

ve
door verwijderd - Mar 15, 2015 om 11:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

De beschrijving is kort en niet te goed op de hoogte ons. Maar probeer http://www.alluc.com/l/White-Wilderness/fjuoctll .

ve
door verwijderd - Mar 15, 2015 om 11:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

De beschrijving is kort en niet te goed op de hoogte ons. Maar probeer White Wilderness

ve
door verwijderd - Mar 17, 2015 om 09:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

nickicastro schreef op zondag 15 mrt 2015, 11:37: De beschrijving is kort en niet te goed op de hoogte ons. Maar probeer White Wilderness
============================================================================ ik heb zo,n vermoeden wie deze ::nieuwe ::expert is...
noem geen namen maar ...................