ka
door katiuska May 25, 2011 om 17:58
Vrije tijd & tuin

Kaartjes pepetickets toppers

7 kaartjes voor de toppers gekocht in januari bij pepeticket.nl. Het ziet ernaar uit dat de kaartjes niet geleverd worden. Mailtje gehad dat ik 25 mei bericht zou ontvangen maar nog niets gehoord. Wat zijn mijn rechten en welke stappen moet ik ondernemen om toch de kaartjes te ontvangen of anders het totale bedrag 705,= retour te ontvangen. Mooiste zou zijn + rente.

983 3 Rapporteer

diumenge
door diumenge - May 25, 2011 om 18:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat is niet handig dat je via hun kaarten hebt gekocht. Kijk maar 's op deze site. [quote]Waar niet te kopen
De volgende sites zijn geen primair voorverkooppunt, koop daar in ieder geval geen kaarten. Het gaat o.a. om budgetticket.nl, onlineticketshop.nl, worldticketshop.nl, tickets4u.nl, tickets123.nl, QQtickets.nl, ticketunlimited.nl, ticketforsale.nl, tickets2buy.nl, ticketshier.nl, pepetickets.nl, getmein.nl, 4alltickets.nl, tickets4events.nl, easytickets.eu, rang1tickets.nl, deticketservice.nl, aatickets.nl, seatwave.nl, getmein.nl, viagogo.nl, 24hourtickets.nl, kaartverkoop.nl, eventem.nl, euroteam.net, ltaticketservice.nl, stadiontickets.nl, besteltickets.com, concertkaartjesonline.nl, ticketsmarkt.nl, ticketparadijs.nl, www.ticketnet.biz, www.ticketstop.nl, www.ticketdirect.nl, www.tickets.nl en ticketsnederland.nl. Let op; deze lijst verandert voortdurend.Je had ze dus hier moeten kopen.

ka
door katiuska - May 25, 2011 om 18:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor je berichtje. Wist dit dus niet! Weer een beetje wijzer geworden. Mijn lesje wel geleerd.

Alleen begrijp ik niet. Pepeticket is toch ook lid van een branche ( EUSTA). Wanneer zij in strijd zijn met de wetgeving zijn zij toch fout en niet diegene die denkt kaartjes te kunnen kopen voor een gezellige avond.

Tevens heb ik begrepen dat je per persoon maar een aantal kaartjes kan kopen via officiele sites.
Hoe kan het dan dat bijv. een pepeticket wel aan zoveel kaartjes kan komen/kopen zodat ze vroegtijdig uitverkocht zijn. Dan doen die officiele sites toch net zo hard mee?!

Zulke bedrijven moeten gewoon niet bestaan.
Er zijn dus ook mensen die hier niet echt van op de hoogte zijn.

mrbmrb
door mrbmrb - May 25, 2011 om 19:14
84 Antwoorden / 4 Vragen

Elke branche kan zijn eigen vereniging of keurmerk oprichten maar vaak zeggen dergelijke keurmerken bar weinig. EUSTA is de European Union Secondary Ticketing Association oftewel de vereniging van zwarthandelaren van concertkaarten.

Voortaan bij de officiele verkoopkanalen kopen, dan ben je a) veel goedkoper uit en b) weet je zeker dat je je tickets krijgt. Zie ook de website Weet Waar Je Koopt uit de bovenstaande reactie van diumenge.