c.
door c.jeratlou Apr 23, 2017 om 20:59
Vrije tijd & tuin

Mag een bioscoopbon van 1025 nu al verlopen zijn

heb voor mijn verjaardag in september 2015 twee bioscoopbonnen gekregen, afkomstig van de jumbo. Vorige week wilde ik deze gebruiken maar ze waren al gedeactiveerd

1227 5 Rapporteer

Topantwoord

kv
door kvjapio - Apr 23, 2017 om 21:02
281 Antwoorden / Vragen

Elke bon heeft een bepaalde geldigheidstijd, dus deze kunnen heel goed verlopen zijn. Zeker als het een actie was van de Jumbo, want supermarktacties zijn altijd tijdelijk en duren zeker geen anderhalf jaar. Jammer.

fa
door familyman - Apr 23, 2017 om 21:11
888 Antwoorden / 1 Vragen

Info van de Jumbo site met zoek optie voor 2015:

De Jumbo Cadeaukaart heeft een onbeperkte geldigheidsduur, uitgezonderd actiematige cadeaukaarten waarbij de afwijkende geldigheidsduur zal worden aangegeven.

September 2015 verkregen/kado gekregen/andere optie, nu eind april 2017 verlopen.
Door de actiematige geldigheidsduur zal dat toen ter tijd max een jaar zijn geweest.
Nog geen tijd gehad om die bon een keer te gebruiken?

Waarom koopt u een kadobon? Om het bedrag aan de verkoper kado te geven? Gratis en voor niets, zelfs zonder btw af te dragen? Of geeft/ontvangt u liever euro biljetten, overal geldig, binnenland, buitenland, wisselgeld. Stop met die malle kadokaarten!

ne
door neodutchio - Apr 23, 2017 om 21:20
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Ik hoop niet voor u dat uw naam bovenin ook uw echte naam is. Is leuk voor de gever van de bonnen om hier te lezen dat u ze meer dan 1,5 jaar ergens heeft opgeborgen en geen tijd/zin/mogelijheid heeft gehad om dit kado te verzilveren.

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 23, 2017 om 23:10
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Nu al? Laat even aan de gulle gever weten dat ze ongebruikt de bak in gaan. Wordt hij/zij vast heel blij van.
Mensen die binnen een jaar geen gelegenheid vinden om te gaan zijn op voorhand ongeloofwaardig.

Cookies
door Cookies - Apr 23, 2017 om 23:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Mag een bioscoopbon van 1025 nu al verlopen zijn.....

Hoezo nu al? We zijn bijna 1000 jaar verder.