ta
door tanteriet Aug 7, 2014 om 20:33
Vrije tijd & tuin

Onverstaanbare link

Bijna iedere morgen hoor je op de radio een reclame voor een ziekte waar nog nooit iemand van gehoord heeft, kinderen worden blind en sterven jong.... Je kunt korting krijgen op dagjes-uit als je naar de betreffende website gaat, Maar hoe scherp ik ook luister, ik versta het niet. De ziekte zou Patton heten of zo en de website PetePatton.com. Althans dat versta ik. Maar hoe ik ook Google, deze ziekte en deze website zijn onvindbaar. Is dit een sociaal experiment? Gaat de reclame net zolang door tot iemand de website gevonden heeft? Ze hebben blijkbaar geld genoeg om zoveel reclame te maken.

780 5 Rapporteer

kaasbroodje
door kaasbroodje - Aug 7, 2014 om 20:49
937 Antwoorden / 2 Vragen

Is overigens prima te verstaan voor mij, misschien ligt het aan uw radio.

ta
door tanteriet - Aug 7, 2014 om 21:06
87 Antwoorden / 10 Vragen

OK, dank. Mag ik de reclamemakers adviseren om buitenlandse namen langzamer uit te spreken. Dit is voor 50+ers echt niet te verstaan, hoewel ik goed Engels kan.

costnix
door costnix - Aug 7, 2014 om 23:46
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het probleem ontstaat doordat de reclamemaker gebruikmaken van Dunglish.

kaasbroodje
door kaasbroodje - Aug 8, 2014 om 13:16
937 Antwoorden / 2 Vragen

Het is:

http://www.beatbatten.com/

klik

gerbera
door gerbera - Aug 8, 2014 om 17:34
7382 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=tanteriet schreef op donderdag 7 aug 2014, 21:06]OK, dank. Mag ik de reclamemakers adviseren om buitenlandse namen langzamer uit te spreken. Dit is voor 50+ers echt niet te verstaan, hoewel ik goed Engels kan. Sorry tanteriet, ik behoor al jaren tot de 50+ ers en kan het spotje goed verstaan. Dus niet alle 50+ ers over een kam scheren, u kan het niet verstaan !!!