mhofman
door mhofman Aug 8, 2015 om 19:05
Vrije tijd & tuin

Politie acties eredivisie

vind deze actie ok laat maar wat wedstrijden niet spelen want veel inzet van politie nodig bij wedstrijden en wat krijgen de agenten ervoor soms een pak slaag en zeker schelden ed. Leuk hoor is jullie hobby om naar een wedstrijd te gaan maar ga voor het spel dat is mooi en als je iets ziet wat niet door de beugel kan ja wat dan?
Wees nu eens een echte supporter en steun je clup op een nette manier iedereen weet wel wie de oproerkraaiers zijn binnen de eredivisie doe daar zelf ook eens iets aan zou al een heleboel schelen

389 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 15, 2015 om 10:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat supportersgroepen elkaar altijd gedogen is een utopie, dat ligt niet aan de club, maar aan een percentage mensen in deze samenleving die vaak buiten de pot pist en waar de rest meer dan mee in hun maag zit.
Bij bv concerten moeten ook agenten, paar snuivers er tussen die de boel opstoken en het gaat los, meelopers zitten er altijd bij en het gaat los.
Wat we iedere dag in de krant lezen en op straat zien kun je de club niet verantwoordelijk voor stellen, die doen werkelijk alles er aan om het in goede banen te houden, maar helaas, sommigen willen gewoonweg niet.
Tienduizenden mensen op een kluit zitten gewoonweg een paar idioten tussen, we zien het iedere dag om ons heen en dat jij en ik weten dat ze de gekken er uit moeten halen en aanpakken, schijnt de overheid na al die jaren nog steeds niet te begrijpen.

ve
door verwijderd - Aug 15, 2015 om 20:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

breedbeeld schreef op zaterdag 15 aug 2015, 10:16:
Bij bv concerten moeten ook agenten, paar snuivers er tussen die de boel opstoken en het gaat los, meelopers zitten er altijd bij en het gaat los.

Ik ga al tientallen jaren heel veel naar concerten en festivals en heb daar nog nooit relletjes meegemaakt. Misschien ga ik naar de verkeerde concerten, dus ik ben benieuwd waar jij naar refereert.