jo
door josje1960 Feb 3, 2017 om 12:46
Vrije tijd & tuin

Vreemde plaatstoewijzing Gabbers

Ik heb recent 2 tickets gekocht voor de voorstelling van Gabbers in de Ziggo Dome. De tickets zijn tegelijk besteld in één bestelling. Nu blijkt dat ik tickets heb op verschillende rijen en verschillende stoelnummers zonder dat hiervan melding werd gemaakt bij het bestellen. Buiten dat ik dit raar vind (dat er geen melding is, zoals bij Ticketmaster wel altijd gebeurd) is dit voor mij niet fijn, ik wil samen met mijn partner van de show genieten en mede omdat ik een lichte handicap heb door mijn spierziekte is het voor mij dus niet mogelijk om deze show op deze manier te bezoeken. Helaas kwam ik hier pas achter toen ik de kaarten al gepersonaliseerd had (verplicht voor deze voorstelling)en uit wilde printen. Weg leuk cadeau voor de verjaardag van mijn man.

Navraag bij Paylogic biedt helaas geen soelaas, zij zeggen niets voor mij te kunnen doen (behalve de personalisatie aan te kunnen passen als ik de kaarten eventueel heb kunnen doorverkopen). Ook de organisatie van het evenement verwijst mij terug naar hun ticketprovider Paylogic.

Ik vind dit toch een hele vreemde gang van zaken omdat ik van mening ben dat een ticketprovider hoort te melden dat het geen plaatesn naast elkaar betreft. In dat geval had ik verder gezocht en niet deze kaarten gekocht.

Ik ben bang dat het heel lastig wordt om deze tickets door te verkopen omdat het online-tickets betreft die op naam gezet moeten worden. Kan iemand mij adviseren wat nu te doen?

3232 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

fa
door familyman - Feb 3, 2017 om 12:50
888 Antwoorden / 1 Vragen
10

Als u via een wederverkoperssite besteld heeft in plaats van direct bij het theater heeft u geen been om op te staan.
Wat u kunt doen? Gaan of niet gaan en proberen de tickets via MP oid te slijten.

jo
door josje1960 Feb 3, 2017 om 12:56
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb besteld via de officiele ticketprovider van de voorstelling PayLogic.

fa
door familyman Feb 3, 2017 om 13:13
888 Antwoorden / 1 Vragen

http://nos.nl/op3/artikel/2093264-voor-veel-festivals-koop-je-vanaf-vandaag-veilig-een-tweedehandskaartje.html

Als ik dit lees twijfel ik eraan of dit wel de officiele Ziggodome site is.

jo
door josje1960 Feb 3, 2017 om 13:14
2 Antwoorden / 2 Vragen

Door Gabbers/RTL wordt aangegeven dat alles via PayLogic verloopt.

Cookies
door Cookies Feb 3, 2017 om 13:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Paylogic is een betrouwbare partij. Officiële Ziggodome site????

Cookies
door Cookies - Feb 3, 2017 om 13:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Waarom heb je dan geen tickets gekocht voor mindervaliden? Dan had je op 100% zeker stoelen naast elkaar gekregen:

Zijn er speciale kaarten te verkrijgen voor mindervaliden?

GABBERS is voor iedereen toegankelijk. Daarom zijn er speciale mindervalidentickets te bestellen via www.gabbers.nl

Mag ik een begeleider meenemen?

De mindervalidenkaarten zijn voor de betreffende persoon + begeleider.

jo
door josje1960 Feb 3, 2017 om 13:28
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik wil graag de mindervalidenplaatsen laten aan de mensen die ze echt nodig hebben, zoveel van die plaatsen zijn er niet beschikbaar. Ik kan gelukkig (wel weer) lopen maar om bij een plaats te komen heb ik gewoon een steuntje van een naaste/vriend/vriendin nodig om zo mijn evenwicht te kunnen bewaren.

tijger1
door tijger1 Feb 3, 2017 om 18:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien kan uw man u dan wel naar uw plek begeleiden en daar vandaan weer ophalen. Wel waardeloze bedoening.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Feb 3, 2017 om 13:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen
11

Van de site van ziggodome :

Weet waar je koopt

Zorg dat je geen valse kaarten koopt en kijk altijd op weetwaarjekoopt.nl als je twijfelt!


Kaarten voor ‘GABBERS’ 2017 zijn verkrijgbaar via www.gabbers.nl/tickets.

En daar staat inderdaad: Dit evenement gebruikt PayLogic als (online) ticketservice.

Rare zaak dat ze zomaar 2 verschillende tickets hebben toegestuurd. Zou m'n klacht zeker ook op klachtenkompas.nl plaatsen en een klacht indienen bij Ziggodome en Paylogic.
Hoop voor jou dat je de huidige tickets nog door kunt verkopen.

jo
door josje1960 Feb 3, 2017 om 14:01
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb de klacht inmiddels ook op klachtenkompas gezet. Bedankt voor het advies.

ficus
door ficus - Feb 3, 2017 om 16:25
147 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik kan me niet voorstellen dat Paylogic de garantie geeft dat bij aankoop van twee over meerdere plaatsbewijzen de plaatsen ook naast elkaar zijn. Gabbers in Ziggodome moet zo vol mogelijk en als er nog eenling plaatsen over zijn in het vak waar u de kaarten voorkoopt dan kunt u het risico lopen dat u de eenlingplaatsen krijgt toegewezen. U heeft blijkbaar niet van te voren aangegeven dat het voor u absoluut noodzakelijk was omnaast u partner te zitten. Dan was er misschien wat te regelen geweest ofhad men u kunnen adviseren in welk vak het wel mogelijk was. 
Paylogic heeft niet de plicht om dit te melden. U koopt kaartenvoor een bepaald vak en Paylogic moet dat leveren.

jo
door jorisw - Feb 3, 2017 om 18:51
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Kon je bij de bestelling aangegeven welke plaatsen je wilde hebben? Of kon je alleen maar aangeven hoeveel tickets je wilde hebben?

r.kemperman
door r.kemperman - Feb 3, 2017 om 18:59
423 Antwoorden / 4 Vragen
1

Ik heb net geproeerd om twee tickets op een willekeurige dag te bestellen en krijg meteen een rode balk met de tekst "Het door u bestelde aantal kaarten is niet naast elkaar beschikbaar". 
Daarnaast krijg ik keurig te zien welke stoelen ik zou krijgen
Dus u heeft waarschijnlijk te snel door geklikt

De volgende plaatsen zijn aan u toegewezen:

SectieRijStoel
Vloer Vak A 8 14
Vloer Vak F 34 63

aurora1
door aurora1 - Feb 4, 2017 om 15:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Als u door uw man naar uw stoel gebracht bent kunt u aan mensen naast u vragen of iemand eventueel van stoel willen ruilen en anders dat uw man dat vraagt aan de mensen naast zijn zitplaats.

jo
door josje1960 - Feb 7, 2017 om 21:32
2 Antwoorden / 2 Vragen
1

UPDATE!!!

Paylogic heeft mij telefonisch voorgesteld om de tickets om te boeken voor 2 tickets naast elkaar. Super oplossing waar ik erg blij mee ben.

Dit topic mag gesloten worden.

tijger1
door tijger1 - Feb 7, 2017 om 22:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nou, prachtige oplossing. Bedankt voor het terugmelden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer

aj
ajay - May 29, 2024 om 09:27
Huishouden & energie
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak? Lees meer