ja
door jacintha tamsma 11 jul. 2017 om 19:02
Winkels & webshops

Bestelling nooit aangekomen

Ik heb 16 juni een bestelling geplaatst bij upgradelife 

Tot op heden heb ik het bestelde artikelen nooit mogen ontvangen

Telkens als ik ze een bericht stuur, krijg ik de standaard melding: We hebben op dit moment leveringsproblemen, we sturen je pakket deze week op

Maar het pakket is nooit gekomen 

Ik heb al aangegeven mijn pakket te willen ontvangen, of mijn geld terug. Maar telkens krijg ik niks anders dan de melding over leveringsproblemen en dat ze het deze week op zullen sturen 

Ik krijg sterk het gevoel opgelicht te zijn 

Wat kan ik hier aan doen?

2176 5 Rapporteer
door tijger1 - 11 jul. 2017 om 19:42
32138 Antwoorden / 15 Vragen
0

U hebt detoxspullen besteld? 

Dan moet ik haast zeggen, of u nou "opgelicht" wordt dat u ze niet krijgt, of dat u "opgelicht" wordt omdat die zooi toch niet werkt, maakt geen verschil.

ja
door jacintha tamsma 11 jul. 2017 om 19:45
Antwoorden / 1 Vragen

Of het nou werkt of niet, het kan gewoon niet de bedoeling zijn dat mensen opgelicht worden. het is voor mij vrij simpel, of m'n bestelling, of m'n geld terug

door dokun 12 jul. 2017 om 12:04
102 Antwoorden / 0 Vragen

Uw reaxtie is onzinnig en enkel en alleen uw mening. Ookis uw reactie niet behulpzaam.

door tijger1 12 jul. 2017 om 12:12
32138 Antwoorden / 15 Vragen

@dokun. Ik heb van u nog nooit een zinnige en behulpzame reactie gelezen.

door aurora1 12 jul. 2017 om 13:30
10751 Antwoorden / 5 Vragen

@tijger1: +50

door diumenge - 11 jul. 2017 om 19:48
8855 Antwoorden / 11 Vragen
2

Het is voor hun ook vrij simpel, je krijgt je bestelling niet én je geld niet terug. Waarschijnlijk volgt er nog wel een incasso voor de volgende bestelling die ze niet leveren.

DOOR JACINTHA TAMSMA 11 JUL. 2017 OM 19:45 
ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Of het nou werkt of niet, het kan gewoon niet de bedoeling zijn dat mensen opgelicht worden. het is voor mij vrij simpel, of m'n bestelling, of m'n geld terug

ja
door jacintha tamsma 11 jul. 2017 om 19:59
Antwoorden / 1 Vragen

Ik krijg geen enkel persoonlijk contact met hun. Alleen een standaard mailtje met de reden dat ik mijn bestelling nog niet heb gehad, omdat ze leveringsproblemen hebben

door carola.83 11 jul. 2017 om 20:01
11579 Antwoorden / 28 Vragen

Lees nog eens een keer wat @diumenge schrijft.

door tijger1 - 11 jul. 2017 om 19:54
32138 Antwoorden / 15 Vragen
0

Kan aan mij liggen, maar ik zie geen algemene voorwaarden van die site.

ja
door jacintha tamsma 11 jul. 2017 om 20:07
Antwoorden / 1 Vragen

https://www.upgreatlife.com/nl/voorwaarden/

door marita5 - 11 jul. 2017 om 20:46
4103 Antwoorden / 1 Vragen
3

Hallo Jacintha Tamsma , 

Dit bedrijf is gevestigd in Duitsland : 

Vestiging: Rosenthalerstrasse 13, 10119 Berlijn, Duitsland
Telefoon: +49 (0) 30 2398 3735, E-Mail: support@upgreatlife.com 

U kunt hier een klacht indienen , klik op de rode regels .

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=NL 

Of , neem eens contact op met ECC , 

https://www.eccnederland.nl/nl

ja
door jacintha tamsma 11 jul. 2017 om 20:55
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de tip Marita5

door marita5 11 jul. 2017 om 21:07
4103 Antwoorden / 1 Vragen

Graag gedaan ..

ja
door jacintha tamsma 12 jul. 2017 om 10:43
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij Onlinegeschillenbeslechting.
Nu nog even 30 dagen wachten

door marita5 12 jul. 2017 om 10:55
4103 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor het terugmelden , helpt dit ook niet probeer dan ECC , succes .

door boppe1943 12 jul. 2017 om 11:58
736 Antwoorden / 98 Vragen

Marita5: complimenten voor het gedegen onderzoek dat u altijd doet.

door marita5 12 jul. 2017 om 12:05
4103 Antwoorden / 1 Vragen

@boppe1943 , dank u wel

door diewilik - 11 jul. 2017 om 23:04
2427 Antwoorden / 16 Vragen
3

Upgrade Life, Downgrade your Wallet

 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ma
Marcella2017 - 13 jul. 2017 om 16:54
Vrije tijd & tuin

Opschorten lidmaatschap fit for free wegens enkelbreuk geweigerd

Vorig jaar heb ik een volledig abonnement afgesloten voor mij en mijn 14 jarige dochter. Als minderjarige mag je alleen onder begeleiding van een volwassense mee.Ik heb in 1 keer het hele bedrag betaald. Nu brak ik mijn enkel en met een brief van de chirurg waarin stond dat ik een half jaar niets kon belasten heb ik gevraagd of ze mijn lidmaatschap konden opschorten. Mooi niet dus. Meer ervaringen ... Lees meer

altijdgeluk - 21 jul. 2017 om 19:38
Geldzaken & recht

Mag een winkel de geboortedatum vragen?

Voor bestelling van € 12 bij bonprix moet ook de geboortedatum ingevuld worden! Volgens de klantenservice doen ze dit "om fraude te voorkomen". 

JUIST om fraude met mijn gegevens te voorkomen, wil ik mijn geboortedatum niet aan Jan en alleman meedelen. En zal ik de enige zijn??
Hoe kunnen we onze privacy beschermen zonder valse data in te vullen?
Is er geen wet die deze in ... Lees meer

be
bergklip - 6 sep. 2016 om 21:22
Winkels & webshops

WISH

Graag wil ik weten of er mensen zijn die al eens iets hebben besteld bij Wish (online winkel).
Ze verkopen van alles voor belachelijk lage prijzen en daarom vertrouw ik het niet helemaal.
Wie kan mij iets vertellen over deze site. Lees meer