Brievenbus afgebroken en deur beschadigd door bezorger PostNL
Bezorger heeft pakketje dusdanig door de brievenbus gedrukt, dat de brievenbus aan de binnenkant van de deur afgebroken is. De deur is hierdoor beschadigd.
Het pakketje (wat met brievenbus en al op de grond lag) krijg ik bijna niet uit de brievenbus, zo strak zit het erin gepropt.
Schandalig!
Bij PostNL krijg je alleen te horen dat je klacht aangenomen is en je binnen 5 werkdagen terugkoppeling krijgt. Er is absoluut geen mogelijkheid om verder iemand (leidinggevende ofzo) aan de telefoon te krijgen.
Heeft u dit al gemeld bij de verzender? Die is nl verantwoordelijk en moet dit met de post opnemen.
Ik zou het er niet bij laten zitten en een gesprek met de manager blijven eisen!
Och, de redactie is weer 's bezig geweest... zoals altijd half werk.
Of de verzender heeft een te dik pakket gemaakt, of uw brievenbus was te klein.
Die brievenbus is niet te klein, @neodutchio, kan je zelf ook zien.
Als het niet het ene is, dan wel het andere. Dus klagen bij de verzender dat deze zich niet aan de maximale maten van PostNL houden.
Ongeacht of iets te groot of te klein is is dat nog geen reden om iets kapot te maken.
Het is niet bewezen dat het afbreken van het binnenwerk door het doorduwen komt. Als het kunststof binnenwerk enkel aan de zijkanten met 2 schroefjes vast zit, dan krijg je aan de lange zijde speling. Dan maakt het niet uit wat er door de bus komt, alles kan dat frontje wegduwen en laten breken. Dat is dan niet de schuld van diegene die iets door de bus gooit, maar door de slechte kwaliteit.
Was het wel verzonden als brievenbuspost?
Zou de verzender in kennis stellen en zelf de reactie van post.nl even afwachten.
De deur is toch niet beschadigd. Er moet even een nieuwe klep op. Het is van plastic, dan zul je voor een euro of 5 klaar kunnen zijn. Dus eerst maar eens bij de bouwmarkt kijken hoe groot de schade is.
Het pakje is toch niet op jouw verzoek met de brievenbuspost gegaan ipv de pakketpost?
Ik kan mij vergissen, maar ik zie 2 pakketjes.
Maar even wachten op het antwoord van Postnl.
Goh, was u erbij?
Heb je de foto niet gezien?
Volgens mij is de tochtafdichting van de binnenkant eraf. De klep buiten zit er tenslotte toch nog op.
Tja bij Post NL kun je dit verwachten....
Vorige week waren ze zo brutaal om een aangetekend stuk in mijn brievenbus achter te laten......
Neem contact op met de verzender en vraag of deze een klacht indient bij Post NL.
Wat heeft het proppen van een te dik pakje te maken met een aangetekend stuk van u?
Dat is mij ook niet duidelijk.
En de brievenbus zal aan de binnenkant kleiner zijn geworden vanwege tochtmaatregelen?
De postbode had moeten aanbellen als het pakket niet door de brievenbus past.
Er zijn bezorgers voor brievenbuspost en voor pakjes. Als het niet door de brievenbus zou passen had de afzender er een pakje van moeten maken.
Hallo Neodutchio,
Dat is het werk van het postagentschap.
Toch komt het regelmatig voor,dat postbodes grote enveloppen in de brievenbus proppen.
Bij mij zelf een aangetekend stuk.
Zat/zit er aan de binnenkant niet zo’n bezem tegen tocht die de brievenbus kleiner maakte?
Wat is stuk aan de deur? Van de donkere foto is me dat niet duidelijk.
“Met de brievenbus en al op de grond lag”: dit komt me ietwat overdreven voor; de brievenbus zit er toch nog?
https://www.gamma.nl/assortiment/handson-brievenbus-borstel-wit/p/B545568?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMI-OOBvei34wIVyud3Ch11egvsEAQYBCABEgIKV_D_BwE
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer