Hmeer
door Hmeer Jun 3, 2020 om 14:15
Winkels & webshops

Dewel protection

Zijn er meer ervaringen bekend met Dewel protection? 16 mei iets besteld. Volgende dag een bevestiging met een track and trace die niet werkt. Tot nu geen levering. Mails met klantenservice leveren niets op. Sinds vandaag lijkt de postbus uit de lucht gehaald. Krijg iig een postmaster bericht.

4754 16 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jun 3, 2020 om 14:18
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Bij Bol.Com besteld of Ali Expres?

Hmeer
door Hmeer - Jun 3, 2020 om 14:20
4 Antwoorden / 1 Vragen

Direct via Dewelprotection Nederland.

ju
door juliomariner - Jun 3, 2020 om 14:21
1339 Antwoorden / 2 Vragen

Waar hebt u besteld want als ik dit google zie ik dat het een merk is geen verkoopsite.
Zie ook dat het merk via Aliexpress verkocht wordt. U zult het wel via een dropshipper te duur hebben gekocht. Levering kan dan nog wel een paar weken op zich laten wachten.

Hmeer
door Hmeer - Jun 3, 2020 om 14:25
4 Antwoorden / 1 Vragen

Het is idd een dropshipper. Daar kwam ik later achter. Maar geen enkele reactie meer is op zijn zachtst gezegd nogal bedenkelijk.

Hmeer
door Hmeer - Jun 3, 2020 om 14:28
4 Antwoorden / 1 Vragen

Laatste bericht.

Donuts
door Donuts - Jun 3, 2020 om 14:58
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Uw item is ready for shipment, zie afbeelding. Het komt uit China dus levering kan best nog enkele weken duren.

marita5
door marita5 - Jun 3, 2020 om 15:06
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo HMeer ,

Dewel Protection valt onder Robinator E-commerce , adres is een woonhuis .
Kvk nr en Btw nr op aanvraag .

Nadelen:

  • Tragere bezorging
  • Verzendtijden kunnen variëren als gevolg van de douane en lokale postprocessen

De track and trace code geeft geen informatie , hoe kan dat ?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten

https://dewelprotection.nl/

Pakket is sinds gisteren verzonden ,  nog even geduld .

https://t.17track.net/nl#nums=LT102337076NL

Hmeer
door Hmeer - Jun 3, 2020 om 17:02
4 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor de reacties. Fijn dat die moeite genomen wordt. Ik wacht nog even af.

Gr
door Grunn1 - Jun 3, 2020 om 18:47
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Kan nog wel even duren. Uw bestelling besteld via dropshipper bij AliExpress moet uit China komen en aangezien er veel minder vluchten de wereld rondgaan kan het wel eens met een alternatieve methode komen. Ik heb zelf wel rechtstreeks bij AliExpress wat besteld en als ik t en t volg is het met de trein vanuit China gekomen en inmiddels ligt het pakketje op het treinstation in Duisburg.
Dus nog maar enkele weken wachten.

Rk
door Rknaap - Jun 5, 2020 om 23:35
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb de tekenband op 5 mei besteld en gekocht. Het ging precies hetzefde als  hierboven beschreven. Ik kreeg een bevestiging en een track en trace code. Er stond in de mail kan tot 15 werkdagen duren maar na bijna een maand niets. Op mail naar klantenservice, geen reactie. andere mail adressen gevionden en geschreven , geen reactie. Toen zag ik op facebook hetzelfde product maar nu onder een andere bedrijfsnaam gebracht. Mail gestuurd, en gedreigd naar de politie te gaan, kreeg zowaar een mail terug met sorry, sorry, we sturen hem direct op (moet nog zien of dat waar is). Heb wel aangifte gedaan bij de politie want dit is pure oplichterij.

Dat bedrijf, of persoon dat erachter zit moet echt stoppen met deze oplichting want ik denk dat heel wat mensen zijn gedupeerd. Je kan ook bijna geen opmerkingen bij de advertentie lezen die worden tegen gehouden. Alleen een paar possitieve laten ze zien , maar die zijn waarschijnlijk door bekenden van hen geplaatst.

R. van der Knaap

ne
door neodutchio Jun 6, 2020 om 07:26
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Wettelijk mag een levering 30 dagen duren. Na deze 30 dagen kunt u de verkoper in gebreke stellen. En u gaat binnen die 30 dagen aangifte doen? Waarvan? Van oplichting is nog geen sprake.

ne
door neodutchio - Jun 6, 2020 om 07:44
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Wat een leuke site is het.
*Zogenaamde tevreden klanten die via facebook gereageerd hebben. Geen enkel profiel is terug te vinden op facebook.
*Levertijden van 14 werkdagen, dat is gewoon 3 weken.
*Ze hebben een uniek buininess model. Vandaar dat er er 41 andere webshops dit jaar voorbij gekomen zijn die exact hetzelfde werken.
*Het herroepingsrecht klopt niet. Ze betalen uit binnen 14 dagen na ontvangst. Wettelijk is het binnen 14 dagen na herroeping.
*Op het adres in de AV kom je uit bij de Bruna in een winkelcentrum, lijkt mij niet te kloppen.

En toch gaan mensen hier bestellen? Wonderlijk.

hutch
door hutch - Jun 7, 2020 om 11:00
4517 Antwoorden / 29 Vragen

@Neodutchio heeft gelijk.... Dat er nog iemand is, die via dit soort websites iets durft te bestellen!?!?
Deze site is geregistreerd op 27 april 2020. Is nu al 'tijdelijk' uit de lucht (100 jaar is ook tijdelijk.....)

En dan die (zogenaamde!!) 15.000+ tevreden klanten.... En dat binnen 1.5 maand? Wat een lachertje.
En hier is ook iets wat inherent is aan een zolderkamerhobbyist, die de klanten voor de gek houdt:

Zoek die personen maar eens op, op FB: die bestaan helemaal niet. Dus gewoon verzonnen: knip en plakwerk.
Dit is niets anders dan asociaal gedrag: geld innen, daarna de website offline halen en dan de 'klanten' in de steek laten.

Dit persoontje handelt ook via Bol.com: Robinator E-commerce. Bovenstaand de bedrijfsinformatie.

(PS: die gegevens zijn mede verkregen via het cache-geheugen.)

hutch
door hutch Jun 7, 2020 om 11:18
4517 Antwoorden / 29 Vragen

En ook deze 'hobbyist' heeft/had in zijn voorwaarden het volgende staan:

"Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling."

Dit suggereert dat hij lid is van een branchevereniging, waardoor er een buitengerechtelijke (goedkopere / buiten de kantonrechter om) oplossing mogelijk is via een geschillencommissie. Uiteraard is een dergelijke hobbyist geen lid van welke branchevereniging dan ook......

sira
door sira Mar 24, 2021 om 19:57
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Het product is blijkbaar wel goed, als ik de recensies zo lees ;-))

rj
door rjw - Jun 7, 2020 om 11:16
3294 Antwoorden / 5 Vragen

De conclusie is weer dat tientallen jaren consumentenvoorlichting totaal voor niets zijn geweest. De verpakking is anders, maar de strekking is iedere keer hetzelfde. Vroeger had je dubieuze advertenties in kranten en tijdschriften, nu dit. En mensen blijven maar bestellen. Wat is er mis met de normale (web)winkels?

[edit] Even de site opgezocht. "Deze webwinkel is tijdelijk in onderhoud." Amateuristischer heb ik ze nog niet gezien. Als je al onderhoud doet, doe je dat als serieus internetbedrijf 's nachts, maar eigenlijk is er helemaal geen reden om een webwinkel off-line te halen voor onderhoud. Onderhoud doe je op de achtergrond en als de nieuwe site gereed is, gaat het verkeer daarheen. Dat is een onderbreking van nog geen seconde.

N.
door N. Broens - Jun 13, 2020 om 12:52
1 Antwoorden / Vragen

Sinds 19 mei zit ik in dezelfde schuitje. Product wordt via Bol verkocht door een ander bedrijf, dus daarheen een mail gestuurd. En ik probeer via Robinator E-commerce/alcohol express (?!?!) contact te krijgen met eigenaar. Reageert vooralsnog niet op app of telefoon.

GTS
door GTS - Mar 23, 2021 om 22:08
1 Antwoorden / Vragen

Hier recent besteld 4 vlooienbanden bij Fleacare. Voor 70 euro besteld niets ontvangen. Meerdere mails gestuurd komt een standaard antwoord terug. Whatsapp nummer is bekend wordt niet op gereageerd. Na veel mailverkeer is er toegezegd om nieuw op te sturen met een track en tracé nummer. Helaas geen track en tracé nummer na meerdere keren vragen. Fleacare is de nieuwe naam van deze onderneming. Gecheckt bij KVK. Op FB fors actief : alleen maar positieve reacties mijn minder positieve reactie wordt niet geplaatst. Kortom voor 1500 besteld volgende dag in huis , no way , je krijgt ze helemaal niet !

diumenge
door diumenge Mar 23, 2021 om 22:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Jammer dat je deze vraag ná het bestellen bij Fleacare.nl dan wel weet te vinden...

sira
door sira - Mar 24, 2021 om 20:04
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Deze vlooienbanden komen naar alle waarschijnlijkheid uit China (van AliExpress).

Ik wil de kopers van deze banden wel waarschuwen: indien er op de verpakking in het Engels staat omschreven welk gif deze banden bevatten, laat dat, vóór gebruik, eerst door uw dierenarts controleren !!!!!!

Het is goed dat de vlooien het loodje leggen, maar het is héél vervelend als ook de hond of kat dat doet.

sira
door sira Mar 24, 2021 om 20:07
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Sorry, ik zie nu pas dat dit een topic uit 2020 is. Misschien kan GTS zijn/haar voordeel er mee doen.