leonie carree
door leonie carree Jul 14, 2022 om 16:06
Winkels & webshops

Droomidee


Nooit en nooit meer droomidee,



Na een paar jaar en paar matrassen verder weer nog steeds een compleet doorgezakt matras binnen 1,5 jaar.



Nu had ik zonder vragen de toekenning gekregen om het aan koopbedrag terug te krijgen !

Ik was zelf perplex.



Op verzoek van droomidee overal positieve reviews schrijven, jawel...

Daar komt het ...

Ik zie niets verschijnen of hoor niets !



Nu moet ik al dagen bewijzen aanvoeren dat ik het matras heb besteld en dat ik omgeruild heb .

Order is ook bij hen gevonden.



Meerdere medewerkers zijn al dagen aan het verzinnen hoe ze hier onderuit kunnen komen, je kan t zo gek niet bedenken.

Eigenaar is niet te spreken, medewerker is vreselijk klantonvriendelijk.



Het komt er op neer dat ze een fout gemaakt hebben zonder juiste uitleg.

Zonder bericht !

Dank

3923 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 14, 2022 om 16:12
7210 Antwoorden / 3 Vragen
3

Het kan zijn dat de eigenaar via dit formulier wel te benaderen is, niet via Facebook dus maar.
Succes.

https://www.droomidee.nl/contact/

marita5
door marita5 - Jul 14, 2022 om 16:17
11534 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Leonie Carree , 

Droomidee is aangesloten bij webwinkelkeur , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regels . 

https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Droomidee_1214542?lang=nld 

https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1214542?lang=nld

sira
door sira - Jul 14, 2022 om 17:51
2361 Antwoorden / 24 Vragen
4

Droomidee, het lijkt wel een attractie op de Efteling.

Na een paar jaar en paar matrassen verder weer nog steeds een compleet doorgezakt matras binnen 1,5 jaar
Ik was na de eerste matras al afgehaakt.

leonie carree
door leonie carree - Jul 18, 2022 om 11:16
8 Antwoorden / 4 Vragen
0

Goedemorgen ,

 

Bedankt voor de reacties en hulp !!

Ik heb mijn rechtsbijstand verzekering om hulp gevraagt .

Dit verhaal speelde ook rond het 3e matras 2 jaar geleden.. toen heb ik een 4e matras gekregen na negatieve revieuws als ik die maar overal vewijderde .
Omdat er een nieuwe eigenaar was, nieuwe leverancier en de klachten bekend waren.

Nu liet ik hen alleen weten, na lang twijfelen dat het 4e matras ook door zakt, nooit 22 cm is geworden, veren duidelijk met geluid op zijn.

Niets voorsteld bij klachten.
Kwam van hun kant het aanbod !

Het blijkt dat ze mij met een andere klant hebben verward.

 

Zonder bericht.

Ergste vind ik zonder bericht... mij dagen in de stress ! bewijzen laten zoeken, terwijl al vast stond dat zij niet gingen betalen !
Ik heb een presentje ongevraagd toegestuurd  heb gekregen .... omdat ik geen gif bloemen wil en kan hebben staan ivm huisdieren.

Ik na het 1e matras ver gereisd heb voor een steivger matras uit te zoeken... en nu de zachtste heb ontvangen... ik dit matras geschonken heb gekregen.

Ik ga uitzoeken of zij mij wel het aankoopbedrag moeten terug storten na toezegging nadat ik overal op verzoek positieve revieuw zou schrijven !

Bedankt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer