Droomidee
Een slechte ervaring dus en voor mij toch redem om u te wijzen op het volgende qua rechten:
https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/garantietermijn/garantie-binnen-garantietermijn
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/wat-zijn-mijn-rechten
Wettelijke garantie, wat is dat? (ictrecht.nl)
www.wetboek-online.nl/wet/BW7/17.html
www.wetboek-online.nl/wet/BW7/18.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/20.html en evt verder t/m art 25
U kunt op basis van deze info overwegen om zelf al een ingebreke stelling te doen indien u van mening bent dat de wetgeving niet wordt nageleefd door bijv. deze te benutten: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ (achtergrond info) https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en u kunt ook een melding doen bij https://www.klachtenkompas.nl/ van de Consumentenbond en bij www.consuwijzer.nl van de ACM.
Het kan zijn dat de eigenaar via dit formulier wel te benaderen is, niet via Facebook dus maar.
Succes.
https://www.droomidee.nl/contact/
Hallo Leonie Carree ,
Droomidee is aangesloten bij webwinkelkeur , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regels .
https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Droomidee_1214542?lang=nld
https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1214542?lang=nld
Droomidee, het lijkt wel een attractie op de Efteling.
Na een paar jaar en paar matrassen verder weer nog steeds een compleet doorgezakt matras binnen 1,5 jaar
Ik was na de eerste matras al afgehaakt.
Goedemorgen ,
Bedankt voor de reacties en hulp !!
Ik heb mijn rechtsbijstand verzekering om hulp gevraagt .
Dit verhaal speelde ook rond het 3e matras 2 jaar geleden.. toen heb ik een 4e matras gekregen na negatieve revieuws als ik die maar overal vewijderde .
Omdat er een nieuwe eigenaar was, nieuwe leverancier en de klachten bekend waren.
Nu liet ik hen alleen weten, na lang twijfelen dat het 4e matras ook door zakt, nooit 22 cm is geworden, veren duidelijk met geluid op zijn.
Niets voorsteld bij klachten.
Kwam van hun kant het aanbod !
Het blijkt dat ze mij met een andere klant hebben verward.
Zonder bericht.
Ergste vind ik zonder bericht... mij dagen in de stress ! bewijzen laten zoeken, terwijl al vast stond dat zij niet gingen betalen !
Ik heb een presentje ongevraagd toegestuurd heb gekregen .... omdat ik geen gif bloemen wil en kan hebben staan ivm huisdieren.
Ik na het 1e matras ver gereisd heb voor een steivger matras uit te zoeken... en nu de zachtste heb ontvangen... ik dit matras geschonken heb gekregen.
Ik ga uitzoeken of zij mij wel het aankoopbedrag moeten terug storten na toezegging nadat ik overal op verzoek positieve revieuw zou schrijven !
Bedankt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer