dutch1
door dutch1 Apr 13, 2017 om 13:40
Winkels & webshops

Ervaringen met carpetright

Onlnags voor een flinke orde geplaatst bij Carpetright.
De afgesproken levertijd ( door hen wijselijk niet op schrift gezet) zou tussen de 1-2 weken zijn.
Inmiddels blijkt dat zij niet aan de levertijd kunnen voldoen.
Wanneer ik hen daarover aanspreek (ik heb ook afspraken moeten maken met de verhuizer) dan zijn ze niet thuis, in tegendeel ik krijg een grote mond en een hoop agressie. over e heen met de slotwoorden dat het mijn eigen schuld is omdat in te laat had besteld.
Onvriendelijk gedrag op het onbeschofte af.
Hebben anderen dezlefde nare ervaringen met deze leverancier?
En zo ja heeft men compensatie of een andere oplossing kunnen vinden?

dutch1

9987 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Apr 13, 2017 om 13:45
11529 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Dutch1 , 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet

tijger1
door tijger1 - Apr 13, 2017 om 13:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Nee, deze ervaringen heb ik niet met deze leverancier. Heb zulke rare ervaringen trouwens nooit. 

Hebt u ze zelf wellicht met een grote mond en aggressief aangesproken?

En waarom hebt u zelf niet de levertijd laten vermelden?

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 13, 2017 om 13:50
7206 Antwoorden / 3 Vragen
1

U kunt uw klacht ook nog hier neerzetten, er zijn meerdere.
https://www.klacht.nl/carpetright/

emcede
door emcede - Apr 13, 2017 om 14:42
960 Antwoorden / 4 Vragen
0

Nee, juist prima ervaring. Als er agressief gereageerd wordt als je hen hierop aanspreekt kan dat alleen betekenen dat het aanspreken ook al agressief gebeurt. Wel eens gehoord van stroop-vliegen-azijn?.....

gerbera
door gerbera - Apr 13, 2017 om 16:32
7371 Antwoorden / 14 Vragen
0

Hebben anderen dezlefde nare ervaringen met deze leverancier?
Ben ook niet zo kapot van ze, verkoper was te bela.....rd om info te verstrekken. Maar dat kan in een andere zaak anders zijn.
een andere oplossing kunnen vinden?
Ja hoor een ander winkel bezocht die het, bij wijze van spreke, al thuis bezorgd hadden nog voor ik de bestelling rond had.



panter22
door panter22 - Apr 14, 2017 om 14:04
6599 Antwoorden / Vragen
0

Die gratis meetafspraak heb je al gehad? Nu moet het leggen nog. 
Er is alleen mondeling een levertijd van 1 tot 2 weken afgesproken.
Moeilijk te bewijzen, maar mogelijk wordt dat tegen iedere klant gezegd.
Kijk in de algemene voorwaarden onder artikel 5.
Het gaat om een vermoedelijke levertijd van 1 tot 2 weken. Lukt het niet dan komen er nog 2 weken bij. 
Lukt het dan nog niet, dan kun je van de overeenkomst zonder kosten af en een andere winkel  zoeken.
Je hebt dan recht op schadevergoeding, "die in een zodanig verband met de overschrijding staat, dat zij haar mede gezien de aard van de aansprakelijkheid en de aard van de schade kan worden toegerekend."
Dat is vaag, dus reken maar nergens op.
https://www.carpetright.nl/algemene-voorwaarden


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

pa
paulinarij - May 9, 2024 om 17:00
Voeding & gezondheid

Is botox gevaarlijk voor rimpels

Is botox voor rimpels ongevaarlijk en hebt het nadelen Lees meer

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - Jan 10, 2024 om 22:32
Winkels & webshops
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Geachte forumleden,

Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....

Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?

Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan? Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer