na
door naomi1603 May 18, 2018 om 13:43
Winkels & webshops

Ervaringen met droomidee webwinkel

iemand ervaringen met de webwinkel Droomidee voor matras

5115 7 Rapporteer

marita5
door marita5 - May 18, 2018 om 13:51
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Naomi1603 ,

Sorry , maar u bent al bezig v.a. 5-2-2018 met vragen te stellen over een matras / of bed .
Er is u al vaker het advies gegeven om naar een winkel te gaan , gezien uw klachten ( mobiel beperkt ) , dit advies legt u gewoon naast u neer .
Wat heeft het dan voor een zin , u blijft in een cirkel draaien .

Ps : Hoe is het afgelopen met de bestelling bij boshbedding ?

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/matras-gekocht-kan-ik-die-annuleren-daar-ik-een-hogere-prijs-heb-moeten-betalen?id=595423

Uw reactie vandaag , op boshbedding

DOOR NAOMI1603 - 18 MEI 2018 OM 14:14
7 ANTWOORDEN / 13 VRAGEN

ik heb de bestelling kunnen annuleren daar ik na de vele mails en tefonisch contact geen antwoord kreeg ook niet via Messenger. Uiteindelijk heb ik bestelling kunnen ongedaan maken wegens het prijsverschil. Koop op afstand binnen de 14 dagen. Ik had de mails ik verzonden binnen 14 dagen en volgens de wet hen dit kunnen ongedaan maken. Nadien nog eens al mijn mails naar hen nogmaals opgestuurd en dan een antwoord gekregen na lang wachten.
Bedankt voor uw voor uw antwoord

aurora1
door aurora1 - May 18, 2018 om 13:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik koop geen bedden- of matrassen via internetwinkels.
U kunt beter naar een stenen winkel in uw woonplaats gaan, of ga anders naar Ikea, prima kwaliteit en prima voorwaarden.
Hoe vaak gaat u deze vraag nog stellen over verschillende winkels?
Interesseren de gegeven antwoorden u eigenlijk wel?

marita5
door marita5 May 18, 2018 om 14:03
11534 Antwoorden / 15 Vragen

+10

tijger1
door tijger1 - May 18, 2018 om 13:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Al op Google gekeken bij klachten of reviews?

Persoonlijk zou ik nooit een matras bestellen bij een webwinkel. Ga naar een gewone winkel toe.

marita5
door marita5 May 18, 2018 om 14:03
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Tijger1 , dit is al de 5de vraag van Ts  i.v.m een matras . Advies ga naar een gewone winkel is voor de lucht .

Cookies
door Cookies - May 18, 2018 om 14:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Koop, al dan niet online, een matras bij Ikea, die heeft prima matrassen voor prima prijzen.

edrick3
door edrick3 - May 18, 2018 om 15:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nee, ik koop een matras in een stenen winkel.
Dan weet je wat je krijgt.
In ieder geval hebben ze wel het webshopkeurmerk.
En kijk eens hier: https://www.consuwijzer.nl/nieuws/check-betrouwbaarheid-webshops-met-de-online-shop-check

panter22
door panter22 - May 18, 2018 om 15:51
6599 Antwoorden / Vragen

Je bent mobiel beperkt. Kom je dan nooit buiten? Heb je geen recht op taxivervoer of een scootmobiel via de WMO van de gemeente? Dan kun je er op uit en zelf in de winkel een matras bekijken en proberen.
Dit wordt niets op deze manier.
Carola83 schreef het al, koop een matras van Ikea. Gewoon simpel de Morgedal, foam, geen veren in je rug, vanaf €129. Komt nog wel €45 verzendkosten bij (t/m 100 kg.)Kun je vanuit huis bestellen. Kun je meteen er nog wat bij bestellen.

marita5
door marita5 May 18, 2018 om 16:47
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@panter22 , via de WMO van de gemeente? Ts woont in Belgie .

panter22
door panter22 May 19, 2018 om 08:25
6599 Antwoorden / Vragen

Ai, jammer. En in Begië zijn er geen voorzieningen?
Ikea in België is duurder dan in Nederland met de matras en het verzenden.

marita5
door marita5 May 19, 2018 om 08:56
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@panter22 , Er zijn soc voorzieningen in Belgie via OCMW : Ts kan via OCMW hulp vragen  dat iemand met hem / haar  meegaat bij het kopen van een matras , doet een vriendin van mij die in Belgie woont ook . Het is misschien een idee dat Ts stopt met dromen over kopen via een webwinkel ( droomidee ) Ts wilde bij een vorige vraag een matras online kopen in Nederland , toen werd het advies gegeven om dit niet te doen i.v.m. eventuele problemen .Als je alle gegeven adviezen ( na 5 vragen over bed / of matras ) letterlijk en figuurlijk naast je neer legt kom je geen stap verder .

Gr
door Grunn1 - May 18, 2018 om 23:56
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Dit is sinds februari al uw vijfde vraag over een matras bij vijf verschillende webwinkels.
Ook al bent u niet zo mobiel maar zoek hulp en ga dan naar bijvoorbeeld een Ikea. Daar wordt je niet opgelicht, garantie is goed, matrassen niet duur en keuze genoeg.