Essent komt verplichtingen niet na
Op 29 juli 2015 heb ik bij Mediamarkt onder meer een TV gekocht die me eigenlijk wat te duur was, maar omdat in die periode in de Mediamarkt winkel Essent in samenwerking met Mediamarkt een actie voerde, waarbij ik van Essent een Media Card t.w.v. € 175,00 bij Mediamarkt cash kon incasseren indien ik een 3 jarig energiecontract zou tekenen bij Essent, heb ik de tv toch maar gekocht.
De card werd mij door Essent op 02 sept. jl. toegezonden, maar bleek helaas, door een fout in de card (was geblokkeerd zei men), niet te gebruiken om de beloofde korting uit te keren.
Mediamarkt heeft via daarop, via mevr. K., contact met Essent gehad en ik zou een nieuwe card toegestuurd krijgen.
Na 4x telefoneren met de daarbij behorende kosten en meer dan 4 weken geleden, én diverse toezeggingen van Essent heb ik echter nog steeds niet een goede card van Essent ontvangen.
Vorige week werd me beloofd dat ik terug zou worden gebeld om me te informeren over de status, gisteren werd me dat opnieuw beloofd door mevr. M. van Essent (waarschijnlijk een medewerkster van een call-centre) dat ik vandaag zou worden geïnformeerd over deze kwestie.
Helaas echter ook nu weer een loze belofte.
Wilt u mij a.u.b. helpen?
Door omstandigheden zit ik zeer slecht bij kas en kan het geld zeer goed gebruiken .
[aanpassingen door redactie - achternamen verwijderd]
Tja, je moet eigenlijk nooit in dit soort praktijken trappen.
Voor niets gaat de zon op.
Gratis bestaat niet.
Die cadeaucard betaal jezelf in je energietarief.
Maar goed, dat is al gebeurd.
Zou m'n klacht op klachtenkompas.nl en klacht.nl zetten.
Suc6
Waarom noemt u namen van medewerkers in uw vraag en wat is het nut ervan? Zie de spelregels van het forum.
Ik heb de redactie verzocht de namen te verwijderen.
Beste Ylbunnig,
Hartelijk dank voor uw bericht. U klaagt erover dat de Media Markt bon die wij hebben verstuurd geblokkeerd was. Tot op heden heeft u nog geen nieuwe ontvangen. Terugbelafspraken zijn niet nagekomen waardoor u het gevoel heeft dat u niet geholpen wordt. Ik vind het erg vervelend dat u dit zo ervaart en bied hiervoor mijn excuses aan. Graag zoek ik het e.e.a. voor u uit. Hiervoor verzoek ik u uw naam, postcode, huisnummer, telefoonnummer en een kopie van uw bericht te mailen naar webcare@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Ik verzoek u om, indien mogelijk, uw bericht te wijzigen zodat de namen van medewerkers niet genoemd worden. Dit in verband met privacy.
Met vriendelijk groet,
Dave
Essent Klantenservice
Webcare
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer