yl
door ylbunnig Oct 7, 2015 om 11:46
Winkels & webshops

Essent komt verplichtingen niet na

Op 29 juli 2015 heb ik bij Mediamarkt onder meer een TV gekocht die me eigenlijk wat te duur was, maar omdat in die periode in de Mediamarkt winkel Essent in samenwerking met Mediamarkt een actie voerde, waarbij ik van Essent een Media Card t.w.v. € 175,00 bij Mediamarkt cash kon incasseren indien ik een 3 jarig energiecontract zou tekenen bij Essent, heb ik de tv toch maar gekocht.
De card werd mij door Essent op 02 sept. jl. toegezonden, maar bleek helaas, door een fout in de card (was geblokkeerd zei men), niet te gebruiken om de beloofde korting uit te keren.
Mediamarkt heeft via daarop, via mevr. K., contact met Essent gehad en ik zou een nieuwe card toegestuurd krijgen.
Na 4x telefoneren met de daarbij behorende kosten en meer dan 4 weken geleden, én diverse toezeggingen van Essent heb ik echter nog steeds niet een goede card van Essent ontvangen.
Vorige week werd me beloofd dat ik terug zou worden gebeld om me te informeren over de status, gisteren werd me dat opnieuw beloofd door mevr. M. van Essent (waarschijnlijk een medewerkster van een call-centre) dat ik vandaag zou worden geïnformeerd over deze kwestie.
Helaas echter ook nu weer een loze belofte.
Wilt u mij a.u.b. helpen?
Door omstandigheden zit ik zeer slecht bij kas en kan het geld zeer goed gebruiken .

[aanpassingen door redactie - achternamen verwijderd]

890 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Oct 7, 2015 om 12:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Tja, je moet eigenlijk nooit in dit soort praktijken trappen.
Voor niets gaat de zon op.
Gratis bestaat niet.
Die cadeaucard betaal jezelf in je energietarief.

Maar goed, dat is al gebeurd.

Zou m'n klacht op klachtenkompas.nl en klacht.nl zetten.

Suc6

aurora1
door aurora1 - Oct 7, 2015 om 13:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Waarom noemt u namen van medewerkers in uw vraag en wat is het nut ervan? Zie de spelregels van het forum.
Ik heb de redactie verzocht de namen te verwijderen.

fo
door forumessent - Oct 7, 2015 om 13:36
117 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Ylbunnig,

Hartelijk dank voor uw bericht. U klaagt erover dat de Media Markt bon die wij hebben verstuurd geblokkeerd was. Tot op heden heeft u nog geen nieuwe ontvangen. Terugbelafspraken zijn niet nagekomen waardoor u het gevoel heeft dat u niet geholpen wordt. Ik vind het erg vervelend dat u dit zo ervaart en bied hiervoor mijn excuses aan. Graag zoek ik het e.e.a. voor u uit. Hiervoor verzoek ik u uw naam, postcode, huisnummer, telefoonnummer en een kopie van uw bericht te mailen naar webcare@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik verzoek u om, indien mogelijk, uw bericht te wijzigen zodat de namen van medewerkers niet genoemd worden. Dit in verband met privacy.

Met vriendelijk groet,

Dave
Essent Klantenservice
Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer