Geen prijsspecificatie Hans Anders
Vol goede moed bestelde liet ik mij een bril aanmeten bij Hans Anders.
100€ korting, dat wilde ik wel!
Zie ik bij thuiskomst dat alle extra opties zoals kraswering,clean coat, dunne glazen en ontspiegeling extra betaalt moeten worden!
Dit is mij niet vertelt in de winkel( ik was met iemand samen die dit beaamt) en het staat niet op de bon!
Mag dit zomaar?
Waarom zou dat niet mogen. Het is toch normaal dat er voor opties extra betaald moet worden?
U hebt de korting toch gehad.
Omdat er vermeld moet worden dat er extra opties worden toegevoegd en gerekent?
Ziet u de kosten vd extra's op de bon?
Dit is ook niet gezegd.
U hebt die extra opties toch zelf besteld neem ik aan . Een optie zetten ze niet automatisch op een bestelling anders zouden het geen opties zijn.
Als u de opties niet zelf besteld hebt moet u de bril niet accepteren omdat u wat anders besteld hebt.
Als u selectief kijkt/leest en na 100 euro korting niet verder denkt/kijkt/leest is dat niet vreemd. U krijgt uiteindelijk onderaan de nota de beloofde 100 euro korting. En vooraf vergelijken levert je ook het nodige op. Bij Eyelove een montuur met varifocus glazen, meekleurend en breed leesdeel voor 168 euro all in ......
Om uw vraag te beantwoorden, ja dit mag.
Trouwens, als je naar een kapper gaat wordt de eindnota ook hoger als de basisprijs van kaal knippen als je alle geurtjes enz ook neemt. Ook zal u tijdens de aankoop ook wel genoemd zijn wat iets extra's kost.
Nee, er is mij dus niet vertelt dat de extra's ook extra kosten????
dat is dus mijn vraag.
Bij de kapper vragen ze of je het gefonnt of iets dergelijks wilt. Dan kan je kiezen.
Dit meisje heeft gezegd wat ik nu nu heb, niet gevraagd of ik dat weer wilde en niet gezegt dat dit extra kost.
Zei deed het voorkomen of dit allemaal in clusief was.
Dit had ik nooit kunnen weten als ik thuis niet op de Hans Anders site had gekeken.
M.Vang,
Nee, er is mij dus niet vertelt dat de extra's ook extra kosten???? schrijft u.
Sorry, ik kan dit niet geloven.
Geachte M. Vang,
Ik ben al 35 jaar klant van Hans Anders en zij bieden echt de beste prijs.
Als u aanvullend verzekerd bent, kunt u gratis een bril uitzoeken elke 3 jaar.
Voor meekleurende glazen betaalde ik 15 euro extra.
GA, toch niet altijd, € 168 is echt minder als € 414, ook in 043. Of is dat in 020 anders.
Wat voor u de beste prijs is hoeft voor een ander niet zo te zijn. En dat uw aanvullende verzekering een bril elke 3 jaar vergoed wil niet zeggen dat elke verzekeraar diezelfde voorwaarde heeft.
Waarom zou je elke drie jaar een nieuwe bril willen? Wat een onzin en verspilling. En dan daarvoor aanvullend verzekeren? Als je een ander montuur wilt kun je in de regel glazen laten overzetten. Met een voordelig montuur van bijv. Hans Anders is dat in de regel voordeliger dan die extra verzekering én socialer.... Als je een knapperd bent word je er niet knapper van en als je een lelijkerd bent word je er niet knap van.....
@Aurora,
Als brildrager weet ik, dat een bril slijt.
Ook kunnen je ogen veranderen, dus een oogtest eens per 3 jaar is geen overbodige luxe.
@Neodutchio,
Bij Hans Anders kunnen ze aan je zorgpas zien of je de bril krijgt vergoed.
@Mahadma,
Ik heb wel eens brillen gekocht bij Eyelove, maar na enkele weken vlogen de glazen eruit.....
GA, mijn partner had bij specsavers twee brillen gekoct (1 gekregen), ze heeft min glazen, ze kreeg 1 bril met min glazen en 1 met plus glazen ..... Dus een zogenaamde betere opticien is ook niet altijd goed .......
Een bril kan langer mee dan 3 jaren!
Zit er dagelijks nog heerlijk op.....
O, het is een leesbril.....
H. A. heeft huismerk en merk brillen en als je akkoord ging , ik zie half geld, van €414 naar €207,- dus niets €100 maar meer korting?
Maar je bepaalde zelf welk montuur en welke opties je wilde en niet overal ja op zeggen maar gelijk de prijs ervan vragen.
Mee kleurende zijn niet echt goedkoop, net als computer brillen...
Ook de varifocus is in vele variaties....
Voor de krant of laptop een gewone leesbril is vaak gunstiger... en goedkope Varifocus voor de weg en de teller of ik niet te langzaam rijd.
Ik heb 207€ aanbetaalt.
En niet over zomaar ja opgezegd want er is mij niks gevraagd.
waarom zou ik elke maand extra held uitgeven aan een brilverzekering?
Ik verzeker alleen wat ik niet kan betalen.
Als je het gewoon kan kopen hoef je er niet voor te verzekeren.
Als het niet op de bon staat, waar zitten we dan naar te kijken? Of snap ik de vraag niet?
Nee, dat is juist de vraag inderdaad snapt u hem niet.
Een offerte of factuur hoeft niet elk onderdeel waaruit de prijs is opgebouwd te specificeren.
Bij de bakker wilt u toch ook niet weten welk deel van de broodprijs op gaat aan meel en andere ingrediënten, welk deel aan de kosten voor oven en welk deel bedoeld is voor de arbeidskosten.
En als u een sesam meergranen kiest in plaats van een gewoon bruin brood, krijgt u ook geen specificatie van de kosten voor het sesamzaad en de extra granen. U krijgt gewoon te horen dat een bruin brood bijv €2,50 kost en een sesam meergranen €2.95. En daarmee is het klaar.
Het gaat er om of u het product de prijs waard vindt. Hoe die prijs opgebouwd is, is voor u als consument niet van belang.
En als je een auto koopt en de verkoper zegt; Deze kost 10.000€, airco is heel fijn.
Dan koop je hem, haalt hem later op en blijkt er airco ingebouwd van 500€ extra?
Dat is wat hier is gebeurt.
Als je een brood koop en je vraagt wat het kost krijg je een eerlijk antwoord.
Bruin 2,75 wit 2,50. En dan kies je.
Deze verkoopster liet mij geen keuze door niet te zeggen dat er extra betaalt moet.
Volgens mij is de prijsopbouw wel van belang als je extra moet betalen.
U heeft toch een opgemaakte offerte ontvangen van de verkoopster, met een totaalprijs?
Als ik bij de autoverkoper een bepaald model aanwijs en in het verdere verkoopgesprek aangeef dat ik dat model wel wil hebben, mits er airco, een trekhaak en cruise control op zit maakt het niet uit of de kale prijs 15000 euro is en de gewenste opties 3000 euro, of dat er een versie wordt aangeboden waarop de extra's standaard al aanwezig zijn met een prijs van 19000 euro waarop ik 1000 euro korting krijg.
In beide gevallen krijg ik waarvan ik heb aangegeven wat ik wilde, voor een prijs waarmee ik akkoord ging.
Zo ook bij uw bril. Of wilt u beweren dat u niet op de hoogte was van de eind-prijs, voordat u uw akkoord hebt gegeven?
Want nogmaals: hoe de prijs tot stand is gekomen en of dat wel of niet aan u medegedeeld wordt, is niet van belang. U kiest uw wensen, krijgt op een zeker moment een eindprijs voorgeschoteld en u bent daarmee akkoord gegaan.
Je koopt varifocale execellent freeform glazen. Daaronder staat wat er in die glazen zit. Superkraswereld, ontspiegeld en cleancoat.
Bij cleancoat krijg je amper druppels op je bril als het regent.
Dure glazen waar je super goed mee kunt kijken. En uiteraard moet je daar meer voor betalen dan standaard glazen,
Bij welk montuur en welke glazen kreeg je zoveel korting? Stond dat in een folder?
Vast niet bij een bril van €39 met de goedkoopste glazen. Want dan was de bril bijna gratis.
Maar zie ik het nu goed dat je de helft maar moet betalen?
Je zult het ervaren, goede glazen ziet echt een stuk beter en je merkt het verschil.
Voorwaarden glazen:
De actie geldt van 12 april tot en met 31 mei 2021 in alle Nederlandse Hans Anders winkels en in de webshop (alleen enkelvoudige brillen mogelijk). De actie geldt bij aankoop van een complete bril (dus minimaal voorzien van kraswerende laag en ontspiegeling) met keuze uit onze hele collectie monturen.
https://www.hansanders.nl/acties/100-euro-korting/
Leuk dat u waarschijlijk bij Hans werkt.
Maar ik begrijp heus wel wat al deze opties inhouden.
Nogmaals, de verkoopster heeft mij niet vertelt dat de extra opties bij deze bril niet inclusief zijn.
Dit had ik niet kunnen weten en niet op de bon kunnen zien omdat het niet gespecificeerd staat met prijsvermelding.
Zij heeft mij niet vertelt en niet laten zien dat dit extra kost.
ik heb 207€ aanbetaald dus de totale bril kost 414€
Door deze dooddoener op te voeren, "leuk dat u waarschijnlijk bij Hans werkt" bent u nu dus af. Doe ff normaal. Er wordt de vaste reageerders constant verweten dat ze bij het beklaagde bedrijf werken. Ik geloof dat ik inmiddels 10 werkgevers heb volgens dit forum
Nou voor je geruststelling. Ik werk niet bij Hans Anders en ik zal er nooit een bril kopen.
Ik zie niets vreemds aan de bon want het door u te betalen bedrag is inclusief de afwerking van de glazen. Door het geprinte eindbedrag is een streep gehaald en met pen 207 euro geschreven als u de vergoeding voor de bril heeft gebruikt is dat het bedrag dat u dient te betalen.
Dat is de aanbetaling, ik betaal 414€
Ik neem toch aan dat bij de bestelling van de bril deze extra opties die u noemt aan u ziujn verteld en u daarvoor toestemming heeft gegeven.
En als gezegd, u heeft toch uw korting ad. € 100,00 gehad?
Aanvullend: zie ik het dan verkeerd dat de opties wel degelijk op ook de bon staan, totaalprijs ad € 273,++
Nee, dat is juist mijn vraag.
De verkoopster heeft mij niet gevraagd of ik de extra opties wilde.
Zij heeft mij vertelt wat ik op mijn huidige bril had.
En dit aan deze toegevoegd zonder te vermelden dat dit extra kost.
Zoals je ziet, staat dit ook niet op de bon.
ik teken en betaal de aanbetaling van 207€ dus. Zonder dat ik kan weten dat er extra word herekent.
Ze staan er idd op, maar zonder pijs erbij.
de 207€ is de aanbetaling.
Wat staat er dan bij de code 3241?
Het lijkt mij sterk dat dit niet is verteld in de winkel. Mijn ervaring bij HA is dat de gehele bestelling nogmaals wordt doorgenomen.
Bij mij dus niet, helaas.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Wunderland Kalkar onterechte kostem
Mogen personeelskosten zo worden doorberekend ? Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer