Geen reactie van webshop
Hallo, wie kan mij adviseren? Ik heb een bestelling gedaan bij buikdanskostuum.nl. Bij mijn bestelling (op een zondag) heb ik gevraagd of ik het de donderdag erna in huis zou hebben. Ik heb niets van hen vernomen en donderdag had ik helaas nog niets ontvangen. Ik heb toen een mail gestuurd met het verzoek de koop te ontbinden want het had verder geen nut meer voor mij. Wederom geen reactie. Wel de zaterdag erna een bericht dat het product was verzonden. Eenmaal ontvangen heb ik meermaals gemaild en het contactformulier ingevuld met een retouraanvraag. Nog steeds nul reactie. Een telefoonnummer is er niet.
Ik heb het idee dat ze expres niet reageren. Wat zou u doen?
Groetjes!
De mail bewaren als bewijs dat u binnen 14 dagen de koop hebt ontbonden.
https://www.buikdanskostuum.nl/nl/24-retour
Hi Sjoppy, dat zal ik doen inderaad. Dank je wel voor je reactie. Maar uiteindelijk kan ik er nergens mee terecht. Ik beodel, als zij weigeren te reageren kan ik verder weinig doen toch?
Groetjes!
@Tenderfoot,
misschien helpt het om nog eens een mail te sturen waarin je schrijft dat je contact hebt met Kassa.
Hallo Tenderfoot ,
Buikdanskostuum.nl valt onder Scarabella , ingeschreven bij Kvk , adres is een woonhuis in Leeuwarden , klik op de rode regel .
https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=%2069994412&start=0&site=kvk2014
Hallo tenderfoot, wat heeft u doen besluiten om daar een bestelling te doen? Ik zie helemaal geen positieve dingen op die site.
@tenormin,
als de eigen naam te zien is bij een profiel kan het zijn dat die persoon inlogt met een Facebook account.
Bij @chris74 is dat ook te zien.
Heb het in dit reageerveld gezet omdat het anders te druk wordt voor @tutje
Okay, dank je wel.
@Maritas, je klopt ik had dat ook al gevonden. Maar is voor mij een beetje ver uit de richting. Anders had ik daar misschien even aangebeld ja. Bedankt evengoed!
@Tenormin, goede vraag! En dat ben ik met je eens. Ik had een verkleedavond, en had iets nodig voor een speciale outfit. Ik had het product zo laat pas ontvangen dat ik het toen ook niet meer nodig had.
Fijne avond beide
Het is een eenmanszaak en wie weet was de eigenaar van de webshop vorige week met herfstvakantie.
Maar even afwachten deze week.
@Tenderfoot ,
Plaats een klacht op klachtenkompas en klacht.nl ,
https://www.klachtenkompas.nl/
https://www.klacht.nl/klacht-melden/#step-1
Of contact Consuwijzer ,
Bel ons
088 0 70 70 70
Bereikbaar op werkdagen 8.30 - 17.00
App ons
Reactie binnen 1 uur.
https://www.consuwijzer.nl/stel-uw-vraag-aan-acm-consuwijzer
Lastiuge kwestie en hier lijkt het dan ook allereerst weer zaak om de betrouwbaarheid van een webshop na te gaan. En te betalen na ontvangst.
Daarbij is er ook nog een probleem en wel het probleem dat een koop ontbinden niet zomaar kan en mag maar de verkoper eerst in de gelegenheid gesteld moet worden om bijv. binnen 14 dagen de overeenkomst na te komen. Met heeft kennelijk wel verzonden en het is mij niet duidelijk of u het product daarna wel heeft ontvangen en gebruik heeft ge,aakt van het herroepingsrecht. http://consumentenjurist.nl/varia/nieuws/herroepingsrecht-voor-consumenten
Indien men daar geen gevolg aan geeft zit er m.i. weinig anders op dan een ingebrekestelling te doen en naleving van de wet te vorderen m.a.w. uw reld terug.
U kunt op basis van deze info overwegen om zelf al een ingebreke stelling te doen indien u van mening bent dat de wetgeving niet wordt nageleefd door bijv. deze te benutten: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ (achtergrond info) https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en u kunt ook een melding doen bij https://www.klachtenkompas.nl/ van de Consumentenbond en bij www.consuwijzer.nl van de ACM
Ps. als u reageert op gegeven antwoorden is het handiger om dat dan via de 'reactie'knop te doen die rechts onder bij het gegeven antwoord verschijnt. Nu lijkt het ook een nieuw antwoord al is het dan van u zelf.
Eenmaal ontvangen heb ik meermaals gemaild
Eenmaal ontvangen heb ik meermaals gemaild ??? Wat is er dan wel of niet ontvangen? En e-mail is bij dit soort zaken meestal niet afdoende.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer