Heb een pakje maar kan niet retouren staat geen adres de op wat moet ik doen ik
heb een bestelling gedaan bij E-commerce-retailer wil terug sturen maar kan geen adres vinden waar het toe moet heb gelukkige niet betaald
en ga zeker niet doen wt moet ik met de pakje kan nergens inleveren hu moet ik verder zouden jullie ons helpen aub
hu kan ik deze pakje terug sturen nergens een adres geen contact en ik zit met een pakje dat ik wil van af kan iemand ons helpen
Is het een pakje dat je op AE besteld hebt?? If so, dan kun je een dispute openen, maar tja... waarschijnlijk krijg je te horen dat je het mag houden of op eigen kosten terug sturen.
Heb je achteraf betalen van Klarna, geef dan ook even aan Klarna door dat je het pakket retour wilt sturen dan krijg je het geld van Klarna terug getort.
Dan vermoed ik dat u heeft besteld bij een dropshopper (zolderkamerhobyist) of bij een Chinese webshop die onder een Nederlandse naam werkt.
Is het soms een adverteerder die u op Facebook heeft gevonden?
Dat zal niet meevallen als het een dropshipper blijkt te zijn.
Hier kunt u wat antwoorden lezen uit een vroeger topic.
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/ik-heb-kleding-besteld-bij-e-commerce-retailer-kan-geen-retouradres-vinden
U weet vast wel te vinden waar u dat pakje besteld heeft. Zoek die advertentie (feestboek?) En ga in email contact als dat nog wel te vinden is. Soms krijg je 30 tot 50% retour.
Retour? TS schrijft dat hij niet betaald heeft, hij vraagt ook niet om een "retourbetaling" , hij wil gewoon van dat pakje af.
Laat mij raden, gekocht bij een website zonder KVK, zonder adres gegevens en zonder juiste algemene voorwaarden. Wijze les, eerst kijken waar u wilt kopen en dan heel snel ergens anders heen surfen.
Hallo Frans Bosch,
Kunt U vertellen bij wie U de bestelling geplaatst heeft, misschien kunnen we u dan verder helpen.
Beste reageerders, TS schrijft dat hij nog niet betaald heeft, maar hoeveel dropshippers of Chinese webshops die leveren zonder betaling kent U?
Wel eens van Klarna gehoord?
Zeker,hoeveel dropshippers en Ali"s werken met klarna? noem er eens een paar.
Ik geloof niet dat uw reactie van enig nut voor de vraagsteller is. Einde discussie. Fijne dag
Beste Ben22,
Misschien los van het onderwerp maar het volgende valt mij op aan uw reactie;
U schrijft u met een hoofdletter, in schrijftaal is het gebruik van hoofdletters vaak synoniem voor roepen/schreeuwen.
https://woordenlijst.org/leidraad/16/7
Pfft.
@Ben22
De vraagsteller heeft niet gekeken waar hij heeft besteld, ondanks dat het voor hem een onbekende webshop was, hier wordt al vele jaren voor gewaarschuwd. Hij heeft dus besteld bij een dropshipper en teveel betaald, want die goederen komen bijna allemaal uit China (AliExpress).
De vraagsteller heeft een betalingsovereenkomst gesloten met Klarna. Klarna zal inmiddels de verkoper al betaald hebben. Klarna gaat niet zonder meer zeggen "laat de betaling maar zitten". De vraagsteller moet dus in contact zien te komen met de verkoper, telefonisch of middels een formulier.
Naar alle waarschijnlijkheid moet het pakket naar China geretourneerd worden en die kosten zijn hoger dan de bestelling en waarschijnlijk ook wat hij betaald heeft. Als hij toch persé wil retourneren, zal hij zelf moeten zorgen dat hij achter het retouradres komt.
Hij kan beter zijn verlies nemen, Klarna betalen en het hele geval als een leerschool zien.
@JOHN1313
Nee, dat is gewoon de ouderwetse schrijfwijze en heeft echt helemaal niets met schreeuwen te maken tenzij alle tekst in hoofdletters is geschreven. Je stelt je aan.
Ook dropshippers gebruiken inmiddels Klarna.
En Klarna weet hoe ze het geld met de nodige kosten ophalen. Een enkeling weet eronder uit te komen.
Even terug naar het door TS genoemde probleem, het gaat niet om dropshippers, het gaat niet om Ali, het gaat niet om Klarna, het gaat niet om geld terug. TS vraagt hulp omdat hij geen adres kan vinden om een pakje terug te sturen, wat hij overigend volgens opgave niet heeft betaald.
@Ben22
De vraagsteller heeft niet gekeken waar hij heeft besteld, ondanks dat het voor hem een onbekende webshop was, hier wordt al vele jaren voor gewaarschuwd. Hij heeft dus besteld bij een dropshipper en teveel betaald, want die goederen komen bijna allemaal uit China (AliExpress).
De vraagsteller heeft een betalingsovereenkomst gesloten met Klarna. Klarna zal inmiddels de verkoper al betaald hebben. Klarna gaat niet zonder meer zeggen "laat de betaling maar zitten". De vraagsteller moet dus in contact zien te komen met de verkoper, telefonisch of middels een formulier.
Naar alle waarschijnlijkheid moet het pakket naar China geretourneerd worden en die kosten zijn hoger dan de bestelling en waarschijnlijk ook wat hij betaald heeft. Als hij toch persé wil retourneren, zal hij zelf moeten zorgen dat hij achter het retouradres komt.
Hij kan beter zijn verlies nemen, Klarna betalen en het hele geval als een leerschool zien.
In onderstaande link staat nog een topic over dit bedrijf. Hoe het is afegelopen staat er niet in helaas.
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/ik-heb-kleding-besteld-bij-e-commerce-retailer-kan-geen-retouradres-vinden?id=603416
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer