da
door daniel_2 Nov 13, 2017 om 17:56
Winkels & webshops

Het verbaasd mij steeds meer dat bedrijven nog steeds het 0900 nummer gebruiken

Het valt mij steeds meer op dat bedrijven  nog steeds het 0900 nummer gebruiken terwijl dat niet mmer mag .Ook de somimige gemeente doen dat o0ok tegen betaling. En die Tommy teleshopping helemaal  .Eris toch een uitspraak van het eurpeese hof van justitie  dat er in nederland geen 0900 nummers meer mogen gebruikt  worden tegen tetalling .Maar daar hebben de bedrijven maling aan en gaan er toch mee door.Kunnen jullie hier geen aandacht aan geven  een keer want het lijkt wel of bedrijven er gewoon  mee door gaan