Is er actie of iets dergelijks ondernomen omtrent oplichters autoexpress24..nl
Tot op de dag van vandaag heb ik geen onderdeel of dergelijke mail ontvangen van die kl..z..n
Wel aangifte gedaan maar je hoort of zie niks meer jammer
Nee de mensen zijn aan het overleven
Ziek, en daar worden potentiele klanten de dupe van.
Jammer dat ze bestaan
Een ding hebben ze mee ze moeten altijd achterom blijven kijken.
een leven lang.
Gelukkig kan ik me daar van distansieeren
Hallo KJ de Jong ,
Heeft u de antwoorden gelezen bij uw vorige vraag , en dit ook gemeld bij opgeletopinternet.nl ?
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/auto-vervoer/wie-zit-er-achter-autoexpress24-nl?id=584359
Meneer de Jong weet hoe het werkt maar toch maakt hij een nieuw Topic aan over hetzelfde onderwerp. Ik moest eerst flink terugdenken toen ik vandaag een reactie van hem kreeg op de vraag van 19 Mei, dus naar mijn mening had u dit dan daaronder moeten plaatsen. Fijne zondag verder.
Ik zou als ik u was ook de hele dag maar achterom blijven kijken. Ik weet niet waar het over gaat maar uit uw reactie zou ik zeggen dat ze niet voor de poes zijn. U kunt uw gal beter in huiselijke kring spuwen.
Als je op de link van @marita5 drukt kun je lezen waar het over gaat, jackyh. ;-)
Daar gaat het mij eigenlijk niet om maar meer om het feit, dat je bepaalde mensen niet uit moet dagen. Zo'n grote bek opzetten kan misschien nog wel als alleenstaande bent maar met aanhang zeker niet. Dit is geen angst maar verantwoordelijkheidsgevoel.
Zoals u behandeld wordt en gezien de website van deze 'zolderkamerhobbyist' heeft u te maken met een eerste klas amateur, die overal de lak aan heeft. Dit zijn bijna altijd figuren die alléén geld willen zien en daarna is een klant (lees: slachtoffer) aan de goden overgeleverd.
De termijn van retourzending in de algemene voorwaarden op die website stamt nog uit de prehistorie, mogelijk zelfs bewust niet aangepast.
Ook het gebruik van onnodige hoofdletters en andere zaken getuigt van zijn/haar amateurisme.
En dan de verhaaltjes in het 'Gastenboek'. Uiteraard (!) alléén (zeer) goede (verzonnen?) sprookjes. Ook hier geen enkele slechte beoordeling.
Juist voor dat soort 'bedrijfjes' moet men enorm oppassen. Het is een vorm van misleiding.
Ook een mailtje/vraag mijnerzijds aan dit 'bedrijfje', m.b.t. uw probleem, is onbeantwoord gebleken.
Hopelijk wordt dit alles veel gedeeld, zodat andere personen gevrijwaard blijven van dergelijk amateuristisch optreden.
Hoe ken het nu dat ik op een oude vraag zit te klooien
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/auto-vervoer/wie-zit-er-achter-autoexpress24-nl, hebt Ts hem gekopieerd en weer neergezet als actief ??
Zit u nu alweer (3e keer) hierover te zeuren?
Zoek op internet of er al "actie of iets dergelijks is ondernomen".
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer