K.
door K.J. de Jong Nov 6, 2016 om 09:10
Winkels & webshops

Is er actie of iets dergelijks ondernomen omtrent oplichters autoexpress24..nl

Tot op de dag van vandaag heb ik geen onderdeel of dergelijke mail ontvangen van die kl..z..n
Wel aangifte gedaan maar je hoort of zie niks meer jammer
Nee de mensen zijn aan het overleven
Ziek, en daar worden potentiele klanten de dupe van.
Jammer dat ze bestaan
Een ding hebben ze mee ze moeten altijd achterom blijven kijken.
een leven lang.
Gelukkig kan ik me daar van distansieeren

700 10 Rapporteer

marita5
door marita5 - Nov 6, 2016 om 09:25
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo KJ de Jong ,

Heeft u de antwoorden gelezen bij uw vorige vraag , en dit ook gemeld bij opgeletopinternet.nl ?

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/auto-vervoer/wie-zit-er-achter-autoexpress24-nl?id=584359

tijger1
door tijger1 - Nov 6, 2016 om 09:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En van wie verwacht u dat hij actie onderneemt?

tenormin
door tenormin - Nov 6, 2016 om 10:13
16846 Antwoorden / 108 Vragen

Meneer de Jong weet hoe het werkt maar toch maakt hij een nieuw Topic aan over hetzelfde onderwerp. Ik moest eerst flink terugdenken toen ik vandaag een reactie van hem kreeg op de vraag van 19 Mei, dus naar mijn mening had u dit dan daaronder moeten plaatsen. Fijne zondag verder.

tenormin
door tenormin - Nov 6, 2016 om 10:14
16846 Antwoorden / 108 Vragen

Edit*

edrick3
door edrick3 - Nov 6, 2016 om 10:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En je hebt hier weer even je gal kunnen spuwen (maar daar is dit forum niet voor!).

ja
door jackyh - Nov 6, 2016 om 10:30
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ik zou als ik u was ook de hele dag maar achterom blijven kijken. Ik weet niet waar het over gaat maar uit uw reactie zou ik zeggen dat ze niet voor de poes zijn. U kunt uw gal beter in huiselijke kring spuwen.

tenormin
door tenormin Nov 6, 2016 om 10:37
16846 Antwoorden / 108 Vragen

Als je op de link van @marita5 drukt kun je lezen waar het over gaat, jackyh. ;-)

ja
door jackyh Nov 6, 2016 om 10:58
953 Antwoorden / 4 Vragen

Daar gaat het mij eigenlijk niet om maar meer om het feit, dat je bepaalde mensen niet uit moet dagen. Zo'n grote bek opzetten kan misschien nog wel als alleenstaande bent maar met aanhang zeker niet. Dit is geen angst maar verantwoordelijkheidsgevoel.

hutch
door hutch - Nov 6, 2016 om 10:37
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Zoals u behandeld wordt en gezien de website van deze 'zolderkamerhobbyist' heeft u te maken met een eerste klas amateur, die overal de lak aan heeft. Dit zijn bijna altijd figuren die alléén geld willen zien en daarna is een klant (lees: slachtoffer) aan de goden overgeleverd.

De termijn van retourzending in de algemene voorwaarden op die website stamt nog uit de prehistorie, mogelijk zelfs bewust niet aangepast.
Ook het gebruik van onnodige hoofdletters en andere zaken getuigt van zijn/haar amateurisme.
En dan de verhaaltjes in het 'Gastenboek'. Uiteraard (!) alléén (zeer) goede (verzonnen?) sprookjes. Ook hier geen enkele slechte beoordeling.
Juist voor dat soort 'bedrijfjes' moet men enorm oppassen. Het is een vorm van misleiding.

Ook een mailtje/vraag mijnerzijds aan dit 'bedrijfje', m.b.t. uw probleem, is onbeantwoord gebleken.

Hopelijk wordt dit alles veel gedeeld, zodat andere personen gevrijwaard blijven van dergelijk amateuristisch optreden.

marita5
door marita5 - Nov 6, 2016 om 11:52
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@KJ.De Jong ,

Dien ook een klacht in bij consuwijzer ,

https://www.consuwijzer.nl/contact

eclipse
door eclipse - Nov 6, 2016 om 16:20
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Hoe ken het nu dat ik op een oude vraag zit  te klooien
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/auto-vervoer/wie-zit-er-achter-autoexpress24-nl, hebt  Ts  hem gekopieerd en weer neergezet als actief ??

aurora1
door aurora1 - Nov 6, 2016 om 17:53
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zit u nu alweer (3e keer) hierover te zeuren?
Zoek op internet of er al "actie of iets dergelijks is ondernomen".