jo
door joto Jul 29, 2012 om 12:40
Winkels & webshops

Jumbo's laagste prijsgarantie

jumbo heeft recentelijk zijn voorwaarden voor laagste prijs-garantie aangepast.Waar er eerst stond: U krijgt het product gratis als u het ELDERS goedkoper vindt, staat er nu: als u het ELDERS IN DEZELFDE GEMEENTE goedkoper vindt.
Ik woon in een kleine gemeente, waar er,behalve de Aldi, geen andere supermarkt te vinden is.
Kortom een garantie van niks.Zelfs al zouden ze de gemeentes op 5 km afstand meerekenen, dan zou er alleen de AH bijkomen.
Heeft iemand daar al contact over opgenomen met de Jumbo?

1485 15 Rapporteer

stacey
door stacey - Jul 29, 2012 om 12:44
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=joto schreef op zondag 29 jul 2012, 12:40]Heeft iemand daar al contact over opgenomen met de Jumbo?

Waarom moet daar contact over opgenomen worden ?
Het is hun beleid en daar bepalen ze zelf de bijbehorende voorwaarden en regels voor.

Cookies
door Cookies - Jul 29, 2012 om 12:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Heeft iemand daar al contact over opgenomen met de Jumbo?.....

Ik niet. JIJ wel??

harrie
door harrie - Jul 29, 2012 om 13:12
765 Antwoorden / 36 Vragen

De overname van C-1000 moet natuurlijk wel betaald worden en dat kan niet als je met alles en ook overal de goedkoopste wilt zijn......

Verder zie Stacey

Ex-Haagsche Harrie

vagcom
door vagcom - Jul 29, 2012 om 13:19
51 Antwoorden / 0 Vragen

Het kan natuurlijk voorkomen dat u zich ergens niet in kunt vinden.
Om daar nou over te gaan klagen ? We hebben nu eenmaal ter maken met bepaalde voorwaarden, dit is er één van, helaas niets aan te doen.

Ik raad u aan elders boodschappen te gaan doen, ondanks het beperkt aanbod binnen uw gemeente.
Dit gaat u natuurlijk niet doen vanwege de toch nog scherpe prijzen van JUMBO.

Suc6

valerius-2
door valerius-2 - Jul 29, 2012 om 13:28
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Geen Jumbo in de buurt. Ik zou het dus niet doen, omdaar aan mee te doen., al zou het wel hier gelden.Blijft gewoon een centen kwestie, en dat voor al dat heen en weer bekijken of de ander goedkoper is. Het is maar slijtage van je schoeisel.

diumenge
door diumenge - Jul 29, 2012 om 14:29
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Los van het feit dat ze zelf hun prijsbeleid bepalen (niemand verplicht ze tot een laagste prijs garantie, het is alleen een marketingtruc), is het ook niet zo raar. Wellicht zijn de kosten in zo'n kleine gemeente hoger en is dat ook zichtbaar in hun prijzen, als ze dan rekening moeten houden met de grote gemeentes waar de supermarkten elkaar om de klant bevechten dan wordt het wel heel lastig voor ze. Misschien heb je mazzel en springt een concurrent er in door daar ook een supermarkt te openen.

empyria
door empyria - Jul 29, 2012 om 16:28
504 Antwoorden / 3 Vragen

Maar twéé supermarkten in de héle gemeente? :-0

Klinkt meer als een dorp(je).

De meeste gemeentes bestaan uit meerdere dorpen.

U zou dus ook in omliggende dorpen (die onder dezelfde gemeente vallen) terecht kunnen voor de laagste prijs garantie.

hannie323
door hannie323 - Sep 9, 2012 om 17:55
7 Antwoorden / 0 Vragen

Er kwamen zeker teveel mensen bij Jumbo terug met artikelen, want ze zijn echt niet altijd de goedkoopste ook niet met die merk art.

hannie

vagcom
door vagcom - Sep 9, 2012 om 19:57
51 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=hannie323] want ze zijn echt niet altijd de goedkoopste ook niet met die merk art

Indien u scherp blijft zult u nooit te veel betalen.......

van leyden
door van leyden - Sep 9, 2012 om 21:07
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=vagcom schreef op zondag 9 sep 2012, 19:57][quote=hannie323] want ze zijn echt niet altijd de goedkoopste ook niet met die merk art

Indien u scherp blijft zult u nooit te veel betalen.......

Tuurlijk..als er maar 1 of rwee supermarkten in je woonplaats zijn..
Dan ga je omrijden, kost wel een paar liter benzine, maar scherp als we zijn betalen we nooit te veel voor de boodschappen.

van leyden
door van leyden - Sep 9, 2012 om 21:10
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=hannie323 schreef op zondag 9 sep 2012, 17:55]Er kwamen zeker teveel mensen bij Jumbo terug met artikelen, want ze zijn echt niet altijd de goedkoopste ook niet met die merk art.

hannie

Gewoon een ordinaire nietszeggende reclamekreet, ze zijn niet de goedkoopste, maar veel roeptoeteren levert klanten op.
Want compenseren doe ze NOOIT, er is altijd wel weer een smoes te bedenken waarom niet.

vagcom
door vagcom - Sep 9, 2012 om 21:50
51 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=van leyden]Want compenseren doe ze NOOIT, er is altijd wel weer een smoes te bedenken waarom niet.

Mensen klagen altijd...., je kunt het niet goed genoeg doen.

U kunt geen supermarkt opnoemen waar de service zo hoog ligt in vergelijkenis met Jumbo.

ikbenik
door ikbenik - Sep 9, 2012 om 22:05
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Ik vind het gehele laagste prijsgarantie totaal waardeloos.
Laat ze aub dat heel snel afschaffen.

Waarom dat mensen naar de grootste schreeuwers dat ze de goedkoopste zijn massaal naar toe rennen, is mij een raadsel.

Kwaliteit en service is veel belangrijker dan dat geneuzel om de goedkoopste.

sweeterlake
door sweeterlake - Nov 19, 2012 om 02:23
468 Antwoorden / 16 Vragen

De laagste prijs(garantie) heeft JUMBO dus duidelijk niet, al pronk het wel met een bord voor de ingang wat het bij JUMBO en het AH kost een selectie uit het assortiment.

Als voorbeeld: Verse (Franse) friet/patat allen 700 gram eigen merk: bij Lidl € 0,89; Jumbo: € 0,99; AH: € 1,49 - nu tijdelijk langlopendbonus € 1,34.

van leyden
door van leyden - Nov 19, 2012 om 15:18
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Dirk van den Broek heeft als regel dat elke vijfde klant voor de kassa zijn boodschappen voor niets meekrijgt...
Mits het allemaal winkelwagentjes zijn en als alle kassa s NIET bezet zijn..(mandjes tellen niet)
Een paar weken terug was het zover>> overal stond het vier, vijf rijen dik en in mijn rij waren er vier voor me.. en het allerbelangrijkste>> NIET alle kassa s waren bemand.
Dus ik gelijk reclameren, de dienstdoende cheffin ving me met een glimlach op>> kassa twee was stuk, dus dan telde het niet...
Het bordje buiten werking zou zo geplaatst worden, was in de drukte vergeten, maar er kon geen sprake zijn van gratis boodschappen..

De moraal?
Ga naar de goedkoopste en vergeet de beloftes.