Ni
door Niels Ongering Aug 16, 2016 om 19:08
Winkels & webshops

Klacht kredietwaardigheid H&M

Een aantal jaren geleden waren er ook al klachten over de wijze van kredietbeoordeling door H&M. Er is blijkbaar nog niets veranderd. Zij beoordelen op basis van postcode en daarop wordt mijn bestelling geannulleerd. Ik heb hier op gereageerd bij de klantenservice.  (Dossier nr  166552596740240).
Zij vinden dat ik contact op moet nemen met degene die beoordeelt. Ik vind dat zij dat beter zelf eens kunnen doen.
vriendelijke groet,
Niels Ongering

1986 4 Rapporteer

costnix
door costnix - Aug 16, 2016 om 19:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het kan ook zijn, dat de vorige bewoner van uw huis een wanbetaler was. Ik kon bijvoorbeeld niets bij Otto bestellen. De vorige bewoner van mijn huis had grote schulden bij o.a. Otto.

ra
door ramanah - Aug 16, 2016 om 19:49
135 Antwoorden / Vragen

Er zijn gebieden/postcodes/adressen waar "de verkopers" slechte/vervelende ervaringen hebben gehad. Dus zullen ze, door schade en schande wijs geworden, die adressen niet "op rekening" leveren. En laten we eerlijk zijn, daar valt wat voor te zeggen. Maar als u per sé wilt bestellen bij H & M, kunt u toch of betalen bij aflevering of vooraf en in geval van retour uw geld retour krijgen. Betalen moet u toch uiteindelijk toch ........... (los van dit verhaal: mijn partner kwam in een huis met een afgesloten electra en gas. Ex plantjesliefhebber. De energieboer wilde graag dat zij even de schulden van die plantjesliefhebber betaalde en wilde niet her aansluiten).

ha
door halex - Aug 16, 2016 om 23:57
1374 Antwoorden / 4 Vragen

H&M biedt u voldoende alternatieve mogelijkheden om te betalen. De verkopende partij bepaalt hoe er betaalt wordt, niet u. Daar kunt u het niet mee eens zijn, maar niemand verplicht u om bij H&M te kopen. Als u vrijwillig besluit dat wel te doen, hebt u zich te schikken in de voorwaarden die H&M daarvoor aan u stelt.

zoekster1
door zoekster1 - Aug 17, 2016 om 00:55
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ben het niet eens met Halex. Er worden niet genoeg mogelijkheden geboden om te betalen. De meest makkelijke manier waarbij het bedrijf geen enkel risico loopt is via ideal te betalen. Dat heeft toch bijna iedere zichzelf respecterende webshop, maar H&M niet. Echt idioot.

ha
door halex Aug 17, 2016 om 02:01
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Uiteraard bent u het niet met mij eens. Maar 'voldoende' betreft de kwantiteit van de mogelijkheden, niet de kwaliteit. Hoeveel alternatieve methoden vindt u voldoende (in aantal dus)?

zoekster1
door zoekster1 Aug 17, 2016 om 09:58
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ha ha, u heeft weer een manier gevonden om u er uit te kletsen. Ja natuurlijk, we gaan het alleen hebben over de kwantitieit en niet over de kwaliteit van betalen. Dan telt alles mee,goud, bitcoins, slagtanden van neushoorns.... Pfff,  er moeten natuurlijk voldoende kwalitatieve mogelijkheden zijn. En als ideal ontbreekt, zijn er onvoldoende kwalitatieve mogelijkheden, want dat is een nummer 1 op het gebied van internetbelaingen. Zelfs die Chineze sites bieden ideal aan. H&M biedt een acceptgirokaart aan, een winkel die helemaal  op jongeren is gericht, het gros weet niet eens hoe zo'n ding eruit ziet. En nu weer gauw een slim antwoord bedenken, want UITERAARD bent  u het niet me eens.