Klantenservice Wehkamp barslecht!!!
Klopt! klantenservice van wehkamp maakt heel veel fouten. 6x verzendkosten in rekening gebracht bij mij terwijl ik de gehele 6 bestellingen heb retour gestuurd en dit staat ook gewoon in mijn overzicht. Zo dom daar...
Plus ze hebben mij een bedrag van 95 euro teruggestort omdat ik teveel had overgemaakt maar die hebben ze er weer bij gezet. Ik word er zo moe van en dan nog heel brutaal reageren door een ene Trijntje (mag geen verdere achternaam noemen ... helaas), maar nog steeds vast blijven houden aan haar overzicht waar tal van bovengenoemde fouten in staan.. Nou ik ben al 17 jaar klant en ben er klaar mee, wil het niet meer zijn, want dit is al zo vaak gebeurd bij mij...
Hallo Chantal,
Ik vind het erg vervelend dat er zoveel problemen zijn omtrent uw retourzendingen en de administratie.
Graag helpen wij u verder bij het afhandelen van deze kwestie.
Wanneer u hiervan gebruik wenst te maken verzoek ik u vriendelijk uw vraag, met daarbij uw klantnummer of postcode+huisnummer te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.
Mijn excuses voor het ongemak.
Wehkamp.nl Webcareteam
Als u zelf niet bij bent om inkopen te doen dan kan ik mij voorstellen dat u via dit bedrijf zaken doet. Maar of zij nu zo goedkoop zijn dat u er dit voor over heeft dan hebt u gelijk.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer