the outlaws
door the outlaws May 4, 2012 om 10:15
Winkels & webshops

Koffie bij de c1000

bij de c1000 hebben ze de euro weken en daarbij de koffie in de aanbieding.
nou ben ik al een paar dagen aan het proberen om dit produkt te bemachtigen maar ze claimen leveringsproblemen
is hier meer over bekend, hebben andere c1000 hier ook last van,is er een andere mogelijkheid om te eisen dat het toch te verkrijgen is bv andere verpakking.
ze hebben hier in ruinen wel vaker een heel aparte manier van voordeel beiden aan de klanten.

2395 13 Rapporteer

kriekra
door kriekra - May 4, 2012 om 11:41
204 Antwoorden / 64 Vragen

Bij sommige supermarkten kan je, als het produkt uit de aanbieding bv uitverkocht is of niet geleverd, het wanneer het weer terug in de winkel ligt, toch nog voor de aanbiedingsprijs krijgen. Je moet hiervoor dan naar de klantenservicebalie in de winkel. Of dit bij de C1000 ook mogelijk is weet ik niet, dat kon ik niet terug vinden op de website. U zou hier uw vraag ook eens kunnen stellen.

the outlaws
door the outlaws - May 4, 2012 om 12:12
11 Antwoorden / 6 Vragen

heb bij de c1000 de vraag ook gesteld wacht op reactie
thanx

valerius-2
door valerius-2 - May 4, 2012 om 12:18
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=kriekra schreef op vrijdag 4 mei 2012, 11:41]Bij sommige supermarkten kan je, als het produkt uit de aanbieding bv uitverkocht is of niet geleverd, het wanneer het weer terug in de winkel ligt, toch nog voor de aanbiedingsprijs krijgen. Je moet hiervoor dan naar de klantenservicebalie in de winkel. Of dit bij de C1000 ook mogelijk is weet ik niet, dat kon ik niet terug vinden op de website. U zou uw vraag ook eens kunnen stellen.
Moet u beslist doen heb ik ook een keer resultaat mee gehad. Maar ze zijn nu een onderdeel van plus dus er zullen best ander regels gebruikt worden.

su
door susannef - May 4, 2012 om 12:58
303 Antwoorden / 9 Vragen

Voor de aanbiedingen tijdens de euroweken van C1000 geldt op = op, staat in de folder vermeld.
Pak bij 'mijn' C1000 (Vlissingen) ook vaak mis als ik aanbiedingen in wil slaan, is dus helaas ook bij andere filialen een probleem.

mahadma
door mahadma - May 4, 2012 om 13:02
11564 Antwoorden / 51 Vragen

In "onze" zeer drukke c-1000 is er geen enkel probleem met zeker de koffie aanbieding. De rest van de één € aanbiedingen waren ook ruim bemeten op voorraad. Het zal een plaatselijk verchijnsel zijn.

gladdeharry
door gladdeharry - May 4, 2012 om 13:03
463 Antwoorden / 14 Vragen

Hier geen enkel probleem. Eerste paar dagen genoeg voorraad gezien.

edrick3
door edrick3 - May 4, 2012 om 13:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo the outlaws,

Ook hier géén probleem mee.
Winkel wordt vaker dan 1x per week bevoorraad.
Even informeren wanneer dat is en of ze nog koffie binnen krijgen.
Maar .... inderdaad: er staat op = op in de folder.

@tenormin,

.....Normaal krijg je inderdaad een bon.....
Nee, dat is NIET normaal.
Wel is het zo dat sommige winkels (bv. COOP) dit als service doen.

Met vr.gr.

the outlaws
door the outlaws - May 4, 2012 om 16:43
11 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=susannef schreef op vrijdag 4 mei 2012, 12:58]Voor de aanbiedingen tijdens de euroweken van C1000 geldt op = op, staat in de folder vermeld.
Pak bij 'mijn' C1000 (Vlissingen) ook vaak mis als ik aanbiedingen in wil slaan, is dus helaas ook bij andere filialen een probleem.

het is niet zo dat het op is het komt gewoon niet dus dan denk ik dat ze daar niet op kunnen beroepen....toch???

the outlaws
door the outlaws - May 4, 2012 om 16:46
11 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 4 mei 2012, 13:11]Hallo the outlaws,

Ook hier géén probleem mee.
Winkel wordt vaker dan 1x per week bevoorraad.
Even informeren wanneer dat is en of ze nog koffie binnen krijgen.
Maar .... inderdaad: er staat op = op in de folder.
ga alle dagen vragen en dan zeggen ze dat de toelevering een probleem is dit geld voor meer producten bij hun

@tenormin,

.....Normaal krijg je inderdaad een bon.....
Nee, dat is NIET normaal.
Wel is het zo dat sommige winkels (bv. COOP) dit als service doen.

Met vr.gr.[quote=susannef schreef op vrijdag 4 mei 2012, 12:58]Voor de aanbiedingen tijdens de euroweken van C1000 geldt op = op, staat in de folder vermeld.
Pak bij 'mijn' C1000 (Vlissingen) ook vaak mis als ik aanbiedingen in wil slaan, is dus helaas ook bij andere filialen een probleem.

zinook
door zinook - May 4, 2012 om 18:41
261 Antwoorden / 7 Vragen

Even een misverstand uit de weg ruimen: C1000 is niet overgenomen door Plus maar door Jumbo.

On topic: het kan inderdaad zo zijn dat er leveringsproblemen met de koffie zijn. Iedere winkel krijgt dagelijks een vrachtwagen met goederen voor de deur van de groothandel (DC C1000) Mocht je als winkel de pech hebben als laatste beleverd te worden en dus ook als laatste winkel 'order gepickt' worden door het DC, dan kan het zijn dat er verschillende goederen niet meer voorradig zijn in het DC voor deze winkel. Helaas heeft deze winkel dan iedere keer pech omdat hij als een van de laatste gepickt en beleverd wordt.

Of ze een tegoedbon meegeven weet ik niet. Aangezien C1000 winkels allemaal franchisers zijn, mogen ze zelf bepalen of ze dit doen of niet.

the outlaws
door the outlaws - May 4, 2012 om 19:47
11 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=zinook schreef op vrijdag 4 mei 2012, 18:41]Even een misverstand uit de weg ruimen: C1000 is niet overgenomen door Plus maar door Jumbo.

On topic: het kan inderdaad zo zijn dat er leveringsproblemen met de koffie zijn. Iedere winkel krijgt dagelijks een vrachtwagen met goederen voor de deur van de groothandel (DC C1000) Mocht je als winkel de pech hebben als laatste beleverd te worden en dus ook als laatste winkel 'order gepickt' worden door het DC, dan kan het zijn dat er verschillende goederen niet meer voorradig zijn in het DC voor deze winkel. Helaas heeft deze winkel dan iedere keer pech omdat hij als een van de laatste gepickt en beleverd wordt.

Of ze een tegoedbon meegeven weet ik niet. Aangezien C1000 winkels allemaal franchisers zijn, mogen ze zelf bepalen of ze dit doen of niet.

ok ja klinkt logisch maar leuk is anders dan
thanx

iedereen erg bedankt voor de reacties ik weet eerst genoeg ga proberen of er wat te regelen valt en anders maar hopen dat ze overgaan naar de jumbo;-)

yv
door yvonnevries - Jun 5, 2012 om 20:36
8 Antwoorden / 1 Vragen

ik werk zelf in de supermarkt en merk dat andere supermarktmedewerkers zich vaak verschuilen achter leveringsproblemen.
Ik maak regelmatig mee dat ik vraag of er nog iets achter staat, mij nee geantwoord wordt, en vervolgens later op de middag alles spontaan vooradig is. (Deze winkel wordt 'sochtends bevoorraad)
Soms heeft de medewerker van de betreffende winkel zelf gewoon tekort besteld.

De beste oplossing voor dit probleem (als de supermarkt geen tegoedbonnen uitschrijft) is om een bestelling te laten afnemen.
U kunt dan aan een medewerker vragen of hij/zij voor u een aantal pakken apart legt bij de eerste levering. Ik neem aan dat u van tevoren al in de folder naar de aanbieding had gekeken.
Als u een vraag heeft over leveringen e.d. kunt u het beste op zoek gaan naar een medewerker met een stropdas o.i.d. Zij kunnen u vaak het beste van dienst zijn en weten daadwerkelijk of er niet bijvoorbeeld nog 300 dozen in het magazijn staan.

Genoeg tips voor de volgende keer denk ik.
Succes

zinook
door zinook - Jun 6, 2012 om 09:18
261 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=yvonnevries schreef op dinsdag 5 jun 2012, 20:36]ik werk zelf in de supermarkt en merk dat andere supermarktmedewerkers zich vaak verschuilen achter leveringsproblemen.
Ik maak regelmatig mee dat ik vraag of er nog iets achter staat, mij nee geantwoord wordt, en vervolgens later op de middag alles spontaan vooradig is. (Deze winkel wordt 'sochtends bevoorraad)
Soms heeft de medewerker van de betreffende winkel zelf gewoon tekort besteld.

De beste oplossing voor dit probleem (als de supermarkt geen tegoedbonnen uitschrijft) is om een bestelling te laten afnemen.
U kunt dan aan een medewerker vragen of hij/zij voor u een aantal pakken apart legt bij de eerste levering.

Daar hoef je bij C1000 tijdens de euroweken niet mee aan te komen. Euroweken is op=op en is er geen beginnen aan om voor al die klanten hun bestellingen achter te houden.

Gewoon vragen naar de bedrijfsleider of kw-chef en deze kunnen zien of iets leverbaar is en/of dat het nog binnen moet komen. Is iets niet leverbaar, dan staat dit altijd op de afleverbon.