Misleidt Hallmark klanten?
Hallmark communiceert sinds kort op de website: voor 22:00 uur besteld = morgen bezorgd. Dat is op zich waar, maar in de verborgen regels waar NIET naar verwezen wordt, staat dat wanneer er na 19:30 uur besteld wordt, er extra kosten voor de bezorging in rekening worden gebracht (€ 3,95). Mijns inziens zou er in de banner al een * moeten staan met een verwijzing naar de voorwaarden of zou je een melding moeten krijgen wanneer je na 19:30 uur inlogt op de website (let op: ....). Dat ze dat niet doen is volgens mij een marketing trucje omdat mensen toch niet meer zo snel afhaken als ze het hele proces al doorlopen hebben (en dus voor het blok gezet worden wat betreft de € 3,95 verzendkosten). Wat vinden jullie?
https://www.hallmark.nl/info/bezorginformatie/
Bestel je na 19.30 maar voor 22.00 uur, dan schakelen we een koerier voor je in. Je betaalt daar een vast bedrag voor. |
€ 3,95
|
We hebben toch niet voor niets ogen. Ben er van overtuigd dat men kan stoppen na het zien van deze extra kosten. Dit is spijkers op laag water zoeken.
Voor 22.00u besteld = morgen bezorgd
Er staat niet bij dat het gratis bezorgd wordt. Voor mij dan altijd een reden om even bij de bezorginfo te kijken.
Ja, dan wel inderdaad. Maar het gaat mij erom dat ze iets zeggen, wat ze anders bedoelen. Je denkt iets te kopen, maar het blijkt anders te zijn. Dat vind ik niet oké.
Er staat toch duidelijk op de site:
* Indien je bestelt na 19.30 uur en kiest voor bezorging de volgende dag, dan betaal je de vaste meerkosten voor de koerier.
Maar ik geef je gelijk dat ze bij:
Maak hem voor 22.00! De kaart wordt dan morgen al bezorgd.
ook beter een sterretje hadden kunnen zetten.
Heb je je klacht al bij Hallmark gedeponeerd?
Neem aan dat ze de site zullen aanpassen met een *
Indien Hallmark in uw ogen niet klantvriendelijk/onduidelijk communiceert is het toch normaal om een e-mail naar het bedrijf te sturen en op deze door u opgevallen 'bug' te wijzen? Een beetje professionele marketingafdeling zal zich per ommegaande voor zo'n tip bedanken en mogelijk nog een leuke kortingbon eraan toevoegen. Ik denk, dat Hallmark een professioneel bedrijf is.
U heeft uw bevindigen daarom m.i. aan de verkeerde partij geadresseerd, maar kunt het alsnog beter doen.
Zou eerder van een dwaling willen spreken. Moet beter vermeldt gaan worden de onduidelijkheid na 19u30.
Kunt u toelichten waarom u vindt dat Hallmark zich schuldig maakt aan dwaling? Of bedoelt u dat de koper dwaalt, terwijl de (extra) kosten genoemd worden en nergens staat dat het gratis is?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer