rp
door rpgfreling Oct 3, 2016 om 09:35
Winkels & webshops

Misleidt Hallmark klanten?

Hallmark communiceert sinds kort op de website: voor 22:00 uur besteld = morgen bezorgd. Dat is op zich waar, maar in de verborgen regels waar NIET naar verwezen wordt, staat dat wanneer er na 19:30 uur besteld wordt, er extra kosten voor de bezorging in rekening worden gebracht (€ 3,95). Mijns inziens zou er in de banner al een * moeten staan met een verwijzing naar de voorwaarden of zou je een melding moeten krijgen wanneer je na 19:30 uur inlogt op de website (let op: ....). Dat ze dat niet doen is volgens mij een marketing trucje omdat mensen toch niet meer zo snel afhaken als ze het hele proces al doorlopen hebben (en dus voor het blok gezet worden wat betreft de € 3,95 verzendkosten). Wat vinden jullie?

2618 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 3, 2016 om 09:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar staan die kosten dan niet vermeld als je wilt gaan betalen?

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 3, 2016 om 09:46
7210 Antwoorden / 3 Vragen
4

https://www.hallmark.nl/info/bezorginformatie/

Bestel je na 19.30 maar voor 22.00 uur, dan schakelen we een koerier voor je in. Je betaalt daar een vast bedrag voor.
Je bestelling wordt dan op de door jou gekozen dag tussen 09:00 en 22:00 bezorgd per koerier. Met de track & trace code die we je toesturen kan je zelf je bestelling volgen.

 

€ 3,95


 

jo
door jorisw - Oct 3, 2016 om 09:47
4340 Antwoorden / 1 Vragen
1

Marketingtrucjes bestaan niet. Niet oplettende consumenten wel.

ja
door jackyh - Oct 3, 2016 om 09:49
953 Antwoorden / 4 Vragen
0

We hebben toch niet voor niets ogen. Ben er van overtuigd dat men kan stoppen na het zien van deze extra kosten. Dit is spijkers op laag water zoeken.

Cookies
door Cookies - Oct 3, 2016 om 09:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen
2

Voor 22.00u besteld = morgen bezorgd 

Er staat niet bij dat het gratis bezorgd wordt. Voor mij dan altijd een reden om even bij de bezorginfo te kijken.

edrick3
door edrick3 - Oct 3, 2016 om 10:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen
3

Misleidt Hallmark klanten?

Nee.
Kwestie van goed lezen.

rp
door rpgfreling - Oct 3, 2016 om 10:30
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja, dan wel inderdaad. Maar het gaat mij erom dat ze iets zeggen, wat ze anders bedoelen. Je denkt iets te kopen, maar het blijkt anders te zijn. Dat vind ik niet oké.

edrick3
door edrick3 - Oct 3, 2016 om 10:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Er staat toch duidelijk op de site:


* Indien je bestelt na 19.30 uur en kiest voor bezorging de volgende dag, dan betaal je de vaste meerkosten voor de koerier.

Maar ik geef je gelijk dat ze bij:
Maak hem voor 22.00! De kaart wordt dan morgen al bezorgd.
ook beter een sterretje hadden kunnen zetten.
Heb je je klacht al bij Hallmark gedeponeerd?
Neem aan dat ze de site zullen aanpassen met een *

hansje klein
door hansje klein - Oct 3, 2016 om 10:38
3037 Antwoorden / 62 Vragen
2

Indien Hallmark in uw ogen niet klantvriendelijk/onduidelijk communiceert is het toch normaal om een e-mail naar het bedrijf te sturen en op deze door u opgevallen 'bug' te wijzen? Een beetje professionele marketingafdeling zal zich per ommegaande voor zo'n tip bedanken en mogelijk nog een leuke kortingbon eraan toevoegen. Ik denk, dat Hallmark een professioneel bedrijf is.

U heeft uw bevindigen daarom m.i. aan de verkeerde partij geadresseerd, maar kunt het alsnog beter doen.

ed
door editusernaam - Oct 3, 2016 om 12:35
18 Antwoorden / Vragen
0

Zou eerder van een dwaling willen spreken. Moet beter vermeldt gaan worden de onduidelijkheid na 19u30.

ha
door halex Oct 4, 2016 om 07:30
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Kunt u toelichten waarom u vindt dat Hallmark zich schuldig maakt aan dwaling? Of bedoelt u dat de koper dwaalt, terwijl de (extra) kosten genoemd worden en nergens staat dat het gratis is?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer