NIRWANA bedden levert niet
Nirwana bedden is een webwinkel voor bedden en matrassen. Helaas leveren ze op dit moment niet nadat je wat besteld hebt (30 mei besteld en betaald). De klantenservice is niet bereikbaar (meerdere keren 30 minuten in de wacht en dan een voicemail). Op klachtenmail en de vraag om de bestelling te annuleren wordt niet gereageerd. Wel heb ik na mijn klacht mail en sommering mijn geld terug te betalen een bericht via de mail gekregen dat mijn bestelling is vooraangemeld bij Post NL, maar de status is al 5 dagen niet veranderd. Via messenger wel af toe reactie, nu een toezegging en excuses gekregen (de telefoniste had plotseling ontslag genomen!) maar helaas weer niks verstuurd. Ik zie op Facebook van Nirwana dat meer mensen dezelfde problemen ervaren. Ik ben bang dat ik aan het lijntje wordt gehouden met beloftes maar dat ik mijn bestelde topper van €170 niet ga krijgen. Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen en anderen te waarschuwen?
Topantwoord
Kwam om hetzelfde te zeggen als Tijger1.
Dan maar een link als extra service: webwinkelkeur.nl/webshop/Nirwana-Bedden
Ja dat overweeg ik inderdaad. Als dit de enige weg is dan ga ik dat zeker doen. Ik wil de andere klanten ook graag waarschuwen
Als ik op Ikea kijk zie ik vele Toppers van Zelfde Schuim ook moeilijker leverbaar of niet op voorraad meer is.
Denk dat alle bedden verkopers hiermee zitten dus nogmaals elders iets kopen loop je zelfde risico.
Bewijs bij plaatselijke Gamma gezien, hout vrijwel op en moet bestellen....
Nu daalde die prijs weer en ze willen geen dure voorraden hebben!
Zo ook met dit schuim wat er in zit.
Gewoon teveel vraag, en beperkte productie.
Zie ook nog deze: https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu Ik sluit niet uit dat dit een dropshipper is: https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat en hoe dan ook zal men mogelijk problemen hebben met het zelf geleverd krijgen hetgeen nbiet geheel ongewoon is in deze tijd (i.v.m. Covid19).
Dit is te voorkomen door de mogelijkheid te benutten om eerst te betalen na ontvangstr van het bestelde al heeft u daar niets meer aan op dit moment (Of betalen met een creditkaart) Doe ook een melding bij https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer
Ik ben naar het bedrijf gereden. Er was een medewerker hard aan het werk, maar die gaf duidelijk aan dat ze het niet goed voor elkaar hadden. Degene die de telefoon beantwoorde had ontslag genomen. Het bandje dat je krijgt als je belt (Er zijn..wachtenden voor je) is een farce want er zit niemand aan de telefoon. Ze hebben inderdaad problemen met de toelevering en dat is begrijpelijk, maar ze hebben een groter probleem met de communicatie met de klanten die besteld en betaald hebben. Dit gebeurt niet of niet adequaat. Ik kreeg op een handgeschreven briefje een bewijs dat mijn geld terug gestort is. Ik moet nog zien of dit echt gebeurd is. Ze geven ook aan dat mijn bestelling wel verstuurd is, maar sturen een mail met een link naar PostNL waarin staat dat het pakket niet is aangemeld. Ik vermoed dat ik met een kluitje in het riet gestuurd ben,maar voordat ik stappen ga ondernemen wacht ik een paar dagen af (of ik mijn geld terug heb zoals beloofd, of dat ik de bestelling heb gekregen zoals beloofd).
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer