Postnl heeft deze week mij 2x een rotstreek geleverd, wie corrigeerd hun?
De eerste keer heb ik de leveringstijd aan gepast naar de avond en daar ook voor betaald en dan komen ze toch middags.
Heb nl 2x in coma gelegen en moet middags even bij tanken (slaapje) en wacht al een week langer op mijn pakket maar was niet thuis hebben ze het nota bene weer mee genomen ipv bij de buren.
Al bij Postkantoor geweest maar daar wordt zoiets pas laat gebracht is mij daar verteld, wie o wie roept Postnl tot de orde want wat ze nu doen kan niet
en daar moet ik nota bene ook nog voor betalen.
Laat het pakjes in het vervolg op een afhaalpunt de Jumbo of zo bezorgen, dan kunt u op een andere dag 's morgens of 's avond het ophalen.
Ik ga helemaal niemand roepen en zeker niet tot de orde.
Jammer, jammer jammer want in principe en wettelijk is de verzender verantwoordelijk voor een juiste verzending en ook aflevering en laat er nu juist de afgelopen tijd veel klachten zijn geweest over het juist wel afgeleverd zijn van een pakket bij buren door ook andere pakketbezorgers en de buren dan verklaren niets te hebben ontvangen en vaak ook niets hebben ontvangen of ook niet thuis zijn of niet voor ontvangst willen tekeken,. U heeft toch een briefje in uw brievenbus gehad waar u het pakje 'wegen niet thuis' (of niet open doen) had kunnen ophalen op bepaals moment en tot wanneer? Haalt u het dan niet op, dan is het heel logisch/normaal dat het aan de verzender wordt geretourneerd.
Zie o.a. https://www.postnl.nl/Images/Algemene-voorwaarden-online-frankeren-en-pakket-ontvangen_tcm10-22169.pdf ? Ergo: klagen bij de verzender of wel degene waar het pakket vandaan komt. That is what you have to do! Ik heb moeten betalen voor afleverwijziging niet gezien maar kan er over heen hebben gelezen in de voorwaarden. Ik lees dat aangegeven tijden een indicatie zijn maar er kan worden afgeweken. Zie voor toch een klacht bij Postnl art. 15.
Installeer de app van PostNL, dan weet je wanneer het pakje bezorgd wordt,
Als je pakje op een andere tijd dan afgesproken is en je hebt extra betaald, klagen bij de afzender. Die is verantwoordelijk voor het goed bezorgen van het pakje.
Als je niet thuis bent, wordt het pakje soms bezorgd bij een van de buren, maar zijn die ook niet thuis, dan gaat het pakje naar het een afhaalpunt. En daar rijdt de pakketbezorger niet rechtstreeks naar toe. Kun je beter de volgende dag afhalen.
Wat je moet doen is eens kijken op de website van PostNL. En je verder niet zo druk maken.
Postnl pakketten worden nog maar 1x aangeboden. Bent u niet thuis of doet u niet open, dan wordt het naar het dichtstbijzijnde Postnl punt gebracht. Wordt het niet binnen 1 week opgehaald, dan gaat het retour afzender.
De bezorger is niet verplicht het bij buren af te leveren.
Hoe lang van te voren heeft u de aflevertijd aangepast?
Verder is het een warrig verhaal. Wat voor schuld heeft PostNL dat u een week langer op uw pakket moest wachten? En wat maakt het slaapje uit als u niet thuis was op het moment van aflevering?
Als u niet thuis bent krijgt u een kaartje in de bus met daarom een link naar een internetadres waar te zien is vanaf wanneer waar de bestelling is op te halen.
Ik doe niets en al helemaal niet "tot de orde roepen" van bezorgers van de post. Die werken zich nl in de regel een slag in de rondte voor niet bepaald een goed salaris en met een grote werkdruk. Hier zijn ze overigens prima, net zoals andere bezorgdiensten. De bezorger is ook niet verplicht om bij de buren af te geven. Het is nmm ook niet verstandig om tijdens een procedure nog zaken te veranderen zoals tijdstip bezorgen en zeker niet op een laat moment.
Voortaan bij een afhaalpunt laten bezorgen, dan kunt u lekker intussen "bijtanken".
Wat ook een rare beschuldiging: "rotstreek leveren". Alsof men erop uit is om naar tegen u te doen. Ze hebben echt wel iets anders om handen.
Post.nl hanteert een eerste leveringsdatum die niet gewijzigd kan worden pas nadat de eerste levering mislukt is kan de leveringsdatum en het tijdstip gewijzigd worden. Doe die wijziging wel op tijd want als het pakket in het sorteerproces is opgenomen kan het tijdstip niet meer gewijzigd worden. Uw gezondheidsproblematiek speelt in deze zaak geen rol want de bezorger is daar niet van op de hoogte dus als u wel thuis bent maar niet open doet gaat het pakket retour en niet bij de buren achter gelaten omdat dat bij pakketten waarvoor een handtekening noodzakelijk is niet mag. De volgende dag wordt het pakket bij een afleverpunt bezorgt en kunt u het pakket in de namiddag afhalen en als uw mailadres bekend is krijgt u daar ook een melding van.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen, in een fietsenstalling voor medewerkers bij het bedrijf waar ik werkzaam ben.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterkverbaasd, want
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer