Prijsverschillen
Het valt me tegenwoordig op dat op mijn kassabonnetje soms andere (hogere) bedragen verschijnen dan aangegeven bij het schrap. bv. vandaag kocht ik bij de AH een naanbrood: bij het schrap stond 1,59, op de kassabon 2,29. Het valt me op, maar voor die 0,70 laat ik het er maar bij zitten. Ik erger me er echter wel aan. Wat doet U?
Bij A.H. kan het zijn dat u de bonusprijs heeft gezien. Zo niet, kunt u het verschil gewoon terughalen bij de informatiebalie/counter. Zelfs voor 0,01 cent verschil kunt u dat daar zonder problemen terughalen.
Ik heb het wel eens bij Bas van der Heyden gehad bij hondevoer , het scheelde veel dus toen ik het zag heb ik tegen de cassiere gezegd dat het bordje verkeerd stond en dat ik het artikel niet wou hebben. De cassiere haalde het artikel er af en gaf me nog gelijk ook en vroeg of ik het goedkopere artikel wou hebben of dat ze het zo moest laten.
Als u uw bonuskaart aan de cassiere heeft gegeven, dan kan het verschil niet met de bonusprijs te maken hebben gehad en dan stond het kaartje verkeerd.
Ik heb er een tweede natuur van gemaakt om tijdens het inpakken bepaalde producten te controleren. Er worden namelijk heel veel fouten gemaakt bij reclame en of afgeprijsde artikelen. Als ik het artikel koop omdat het is afgeprijsd wil ik ook het voordeel hebben anders had ik het niet gekocht. Een kwestie van principe.
ik vermeld het wel. meestal doen ze wel het wel met u verrekenen. Als u het vermeld aan het personeel kunnen ze dit veranderen zodat de klanten die na u komen niet met hezelfde zitten
het beste is dat je toch even naar een verkoper gaqt om dit even te laten checken om in het vervolg dit niet meer voor te laten komen je hebt het recht om daar over te praten anders blijft dit voor komen als niemand er iets aan doet
Het gebeurd heel vaak en dan ook vooral aan het begin van de week. Reclameprijzen zijn dan vaak niet (allemaal) al doorgevoerd in de kassa's.
Ik ga altijd terug naar de kassa of klantenservice om het verschil terug te krijgen. Ik heb nog in geen enkele winkel meegemaakt dat ze daar moeilijk over doen.
altijd gaan klagen anders betaalt iedereen teveel. Boven dien hoor je het verschil terug te krijgrn
Hallo
Zelf werk ik in de supermarkt-wereld. Bij elke super zijn ze verplicht om de prijs van het prijskaartje aan te houden. Dus gelijk inspringen of naar de klantenservice gaan. Ook al is het een bonusaanbieding!
Suc6
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer